Johan ES Posted February 24, 2006 Report Posted February 24, 2006 Ett stycke Taiga fältuniform FJS. Redan utprovat under fältförhållanden och jag är minst sagt nöjd. /Johan ES Quote
Doggydriver Posted February 25, 2006 Report Posted February 25, 2006 En Olles brorsa. Köpt genom lirare på annat forum - mycket tacksam är jag Suttit som en smäck hittills - skall snarast utprovas under fältmässiga förhållanden. (När jag orkar få fart på min kamera skall jag väl en vacker dag lägga upp bilder på Recon-väst och BFM'en tillsammans med mössan också ;) ) Quote
Sytare Posted February 28, 2006 Report Posted February 28, 2006 Juippeeee!!! Fick paket idag, innehållande två stycken Emdom USA SAF Admin Panels. Här är min monterad på min HAWG: Emdom USA är väldigt stabila att ha att göra med och det var inga som helst problem trots att panelen var restnoterad. Emdom höll sin prel. lev. tid utan problem och dem bjussade t.o.m. på ett par Pirate-patchar efter lite trevlig korrespondens och snack om USPS Global Penguin Mail.... Panelen kostade $29. Emdom USA SAF Admin Panels, snart på en OD HAWG nära dig... :wink: Kul detalj: Kulören passar bra till HAWG'en, men Emdom kallar det inte OD eller OG, utan dem kallar sin gröna färg för Sewer Green Quote
PIC Posted February 28, 2006 Report Posted February 28, 2006 Fick ett paket idag. Crye Precision Field pants. Inovativa fickplaceringar och mkt robust sydd, me like TAD Gear Stealth Hoodie syns även Inhandlat här via en forumsmedlem. Quote
QuizQuoz Posted February 28, 2006 Report Posted February 28, 2006 Bollé X800 Tactical Carinthia Sovsäck 2000 Damascus Patrol Guard Fällkniven F1 Hatch Centurion Knäskydd Recon Kartfodral Litet 2 x Recon Magasinsficka AK 4/5 Mod.2 Recon Sidofickor till Stridssäck 2000 Snigel Design Magdumpficka Source Vätskesystem Stridsväst 2000 + lite andra små saker nu blir det nudlar i en månad Quote
coolhand Posted March 1, 2006 Report Posted March 1, 2006 Damp ned pa posten idag... Ett efterlangtat Tactical Tailor Custom Modular Holster till Glock23 Nu fattas bara leg riggen! Quote
Kn Glock Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 Nya svarta läderhandskar Billigt på LG reg-butik Quote
C 2.a pjäs Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 En ECWCS-jacka i woodland, ta-daa!!! Quote
40/48 Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 (edited) 2 st Ryggsäck 70 L för 30 kr styck. Edited March 2, 2006 by 40/48 Quote
Lord Posted March 3, 2006 Report Posted March 3, 2006 En ny och fin olivgrön M/87 tröja för 0:- Tack gubbarna på TSF Väddö Quote
Hornet Posted March 3, 2006 Report Posted March 3, 2006 (edited) kom i onsdags Edited March 3, 2006 by Sandqvist Quote
Fu Kjellberg Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Fick lite trevlig läsning av Ryan på www.bluelinegear.com. 3 st Combat tactics och diverse Surefirekataloger.. Quote
Ing Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Hittade ett helt underbart citat i gratisblaskan SportGuiden: (Det här handlar om vintersäsongen för cyklister) KÖP GREJER. Den kanske viktigaste förberedelsen inför cykelsäsongen är att handla. Det finns inget som motiverar lika bra som ....// Och, säsongen för folk i grönkläder är året om. Håll er uppdaterade. ;) Quote
40/48 Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Var när och hur? Lions loppmarknad i Vaxholm (Stockholm),öppet på lördagar. Det fanns bara 2 st ,jag skulle köpt fler om det funnits. Quote
Flak Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 (edited) Hittade ett helt underbart citat i gratisblaskan SportGuiden:(Det här handlar om vintersäsongen för cyklister) KÖP GREJER. Den kanske viktigaste förberedelsen inför cykelsäsongen är att handla. Det finns inget som motiverar lika bra som ....// Och, säsongen för folk i grönkläder är året om. Håll er uppdaterade. ;) Inpirerad av Ing:s visdomsord blir även jag tvungen att bekänna: En köpefest avnjöts i Torsdags, varunder det införskaffades bl a: * Zipposar i olika varianter * Mora 2000 :P , vars slida redan försetts med en längre rem att hänga i, så den kommer nedanför eventuell ryggas midjebälte. * En respektingivande mängd Paracord, spännen, remmar och linor. * Min allra första Surefire: Ett fullständigt onödigt inköp, men min moral hade eroderats ner av det här jäkla forumet och speciellt 2Sharp:s alla inlägg. Jag vet precis hur det här kommer att sluta... Edited March 4, 2006 by Flak Quote
The Swede Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Inpirerad av Ing:s visdomsord blir även jag tvungen att bekänna: En köpefest avnjöts i Torsdags, varunder det införskaffades bl a: * Zipposar i olika varianter Bilder? Om inte här så gärna i samlartråden i markan. The Swede Quote
Flak Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Uppfattat! Ska kolla om jag hittar dom på några bilder på nätet. Kan ju inte ta egna bilder på nått bra sätt... Quote
PIC Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Fick också hem en ny Surefire igår. Dock inte min första men min starkaste, en M3 men NM11 lampa (225 lumens). VitalGear FB1 med KL1 huvud, E1E, L2, M3 Quote
Valpen Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 Jag anser att jag är en prylgalning... Men det finns nog en del här som måste ha allvarliga problem med sitt "prylberoende". Quote
SISU Posted March 5, 2006 Report Posted March 5, 2006 Köpte nya kängor på milishop ! Trodde att detta var en tråd för nya prylar o inte dryga kommentarer ! Quote
coolhand Posted March 5, 2006 Report Posted March 5, 2006 Fick sa till sist min Tactical Tailor Leg-Rig. Quote
sotilas Posted March 5, 2006 Report Posted March 5, 2006 @Flak * En respektingivande mängd Paracord, spännen, remmar och linor. ??? Bilder, mängd ????? Quote
Flak Posted March 5, 2006 Report Posted March 5, 2006 @Flak * En respektingivande mängd Paracord, spännen, remmar och linor. ??? Bilder, mängd ????? Paracorden köptes för att användas till den Tarp jag visat i ryggsäcksfrossa-tråden, eftersom det visat sig vara omöjligt att hitta den mörkgröna 3 mm lina jag egentligen vill ha. Svart och grön cord fick det bli, och några förpackningar av varje... Återfanns på en viss militär shop... Naturkompaniet på Sveavägen raid:ades i bästa SWAT-stil och ett antal plast- och metall-spännen omhändertogs, företrädesvis 26 och 18 mm varianter. Tror det rörde sig om ca 8 olika modeller och flera av varje. En del meter remmar beslagstogs också, trots att dom inte såg riktigt pålitliga ut. (Den butiken har faktiskt ett imponerande utbud...) Nu var inte alla spännen till mig, eftersom någon annan medlem här på forumet behövde några som backup till den mäktiga J-90 han hittat. Sannolikt levereras dessa av den gode brevbäraren redan under måndagen... Quote
kronvrak Posted March 7, 2006 Report Posted March 7, 2006 Ett stycke "Camillus 12" Marine combat Knife" via e-bay. Quote
gislemark Posted March 7, 2006 Report Posted March 7, 2006 Min sambo vet precis vad en Möp vill ha i födelsedagspresent. Quote
Nilsanders Posted March 7, 2006 Report Posted March 7, 2006 Löjligt kanske 28 år efter muck men... Från Medaljateljen, Skövde Quote
Gusten Posted March 8, 2006 Report Posted March 8, 2006 (edited) "De vilda gässen" på DVD. Ljuva ungdomsminnen framför videon på 80-talet...... /Gusten Edit: Oj, hoppsan. Sergeant efter detta inlägg! Edited March 8, 2006 by Gusten Quote
IIHF Posted March 8, 2006 Report Posted March 8, 2006 Löjligt kanske 28 år efter muck men... Från Medaljateljen, Skövde Vem saluför värnpliktsmedaljen. Testa Medaljateljén för mer info. IIHF Quote
Recommended Posts