Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Signade på en nytt jobb idag och sa upp mig från mitt nuvarande underbetalda skitjobb. Fick onda ögat av chefen efter att ha sagt upp mig och spelade den här låten lite för högt.

Screamin D: :Lycka till! Hoppas att du också inom kort kan skriva ett likadant inlägg som mitt

Edited by RadaR
Posted

Signade på en nytt jobb idag och sa upp mig från mitt nuvarande underbetalda skitjobb. Fick onda ögat av chefen efter att ha sagt upp mig och spelade den här låten lite för högt.

Screamin D: :Lycka till! Hoppas att du också inom kort kan skriva ett likadant inlägg som mitt

Tänk på hur du behandlar folk på vägen upp, du möter dem igen på vägen ner. Gammalt djungelordspråk.

Posted

Tänk på hur du behandlar folk på vägen upp, du möter dem igen på vägen ner. Gammalt djungelordspråk.

Det uttrycket har aldrig någon av mina chefer hört talas om vilket är ett starkt bidragande orskak till att jag slutar...

Posted

Eller:

Whats the point of being nice on the way up when U'll never go down again!

Gammalt Turbonegro ordspråk!

On Topic: Fredag!!

Posted

ÖSK vann på hemmaplan, klockren match. :rockon:

Imorn bär det av för studiebesök vid Livregementets Husarer K3, med delar av ungdomsavdelningen.

Posted

Fixat person som sköter ljudeffekter till föreställningarna, fått svar angående att ta del av en inventering som kommer hjälpa min uppsats, legat på tryckeriet så att t-shirtarna blev klara till i dag och fått jobbet jag ville ha i sommar! Till råga på allt så råkar i dag vara min och flickvännens ettårsdag tillsammans, så det blev bästa dagen på hela året, alla kategorier.

Posted

sitter i solen utanför skolan och njuter av värmen, hör dånet från jetplan, kollar upp ser 2 jasplan som övar vad som ser ut som luftstrid över vättern, våren är här

Posted

Färjestad tar sitt nionde SM-guld! Det blir nog inte bättre än så här. :D

Nä, det är otroligt gött. Just nu hade jag ändock hellre velat se matchen på plats och inte fått följt den över knackig webradio från andra sidan ekvatorn..

...men ett till samlingarna :rockon:

Posted

Hade jävulsk tanvärk sedan igår. Kommer till tandläkaren och befarar det värsta. Men han säger efter en kort inspektion: Du SKALL gå hem och använda tandtråd i två veckor. Det kommer blöda och göra ont men tandvärken kommer försvinna.

Första gången jag blev glad hos tandläkaren. Blod och lite aj aj då än jätte AJ AJ hela tiden

Posted

Köpt hus... :)

Hemtrevligt! Var och pris (utgångspris/slutpris)?

Har du dragit fiber själv i hela kåken redan, eller siktar du på 5GHz och repeaters överallt?

Det ser också ut att finnas lite utrymme att öva frr med ksp58. =)

GMY

Posted

Lyckades identifiera ett CPT på stockholms slott idag. Följde efter ner längst Drottninggatan, men avvek sedan de började göra massa konstiga stopp och snabba inhopp i affärer (så man slapp bli misstänkt eller något :rolleyes: )

Posted

Solen skiner och jag fick hem en lådda Spydercos som jag väntat på ett tag. Är barnsligt nöjd.

Posted

Halvpissig natt med ledsen ettåring som blev avsevärt bättre när treåring tttade mig rakt i ögonen efter frukost och sa "du är snäll pappa, jag älskar dig"

Blev en rätt bra dag :)

Posted

Att cykla hem till en långhelg i solsken är gött.....men att höra mullret från Spitfire klösandes sig upp i luften och sedan få en kort liten flyguppvisning är mycket bättre.

Hoppas du tittade ner Bertil, han gjorde det rätt bra.

Posted

Den meningen blev sjukt mycket vackrare med forever young ut ur högtalarna.

Mitt glädjeämne: har en kniv (min första Custom) på väg i posten.

Posted

Att cykla hem till en långhelg i solsken är gött.....men att höra mullret från Spitfire klösandes sig upp i luften och sedan få en kort liten flyguppvisning är mycket bättre.

Visst var hon tjusig. Bra sätt att avsluta arbetsdagen på.

Posted

Jaha, nu eldar grannen igen så det blir rökigt.. '

och så sitter man här med tårar i ögonen av röken precis när man läser det där.... 8-/

Eget glädjeämne:

Gav en kille jobb idag. Drog ut på beskedet något i luren så att han fick intrycket att det skulle bli en intervju till "Hur ser det för dig den 31/5, har du möjlighet att komma loss från ditt nuvarande jobb den dagen och komma hit då för vi skulle behöva göra en sak då".

Fan vad skönt det vara att höra glädjen när jag kunde säga "Bra, men om du inte är upptagen då så kan du väl komma hit och börja jobba hos oss i stället den dagen".

Han blev så glad så att, trott fan, då börjar grannarna på JOBBET elda också.. :lala:

GMY

Posted (edited)

Vaknade i morse, gick upp, solen sken, satte på radion, och radion spelar . . . Viktor Widqvists "Under blågul fana"! :banana:dribble:

Det är inte så ofta de spelar någon bra musik på "Ring så spelar vi"

Edited by eskil
Posted

Frun kom med planet, bra nära att vädret i Chikago ställde till det... Glädjen hos barnen (och mig) är stor nu! :D

Sen gör det ingenting att hennes väskor inte hann med bytet i Chikago, då slapp hon släpa på dom och flygbolaget kör hem dom ikväll.

Posted (edited)

Ma' boy Tobi ze German ska gänga sig idag! Jag är barnsligt förtjust i både konceptet bröllop och konceptet god mat efter bröllop (dessutom får jag leka med hans lilla grabb som är rysligt bedårande). Har dock förvarnat att det kan vara svårt att slå det senaste bröllopet jag var på, då hade brudparet inte bara häst och vagn utan det var en jävla massa människor som ville önska dem väl.

Seriöst. Grabben är 24 och har redan hus, knådd, minibuss och nu ska han gifta sig. Jag ser inget fel i detta.

/Lew, som kanske kommer böla.

Edited by 903Lew
Posted

Löningen kommer vara dubbel så stor den här månaden så jag kommer att ha råd att bedriva aktiviteter som "livet" och vara "social"clap.gif.webp

Förklaring: man bor där man bor och där finns det varken folk eller bussar och med dagens bensinpriser blir allt lite dyrare dry.gif.webp

Posted

Har spolat rotkanalen för andra gången av 3 eller 4, så nu är jag snart kvitt tandproblemet för gott! :)