Nestor Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Eftersom forumet redan har en avreageringstråd, så tänkte jag att det kunde vara kul med en glädjesämne-tråd Funkar på sammasätt som avreageringstråden, med skillnaden att man skriver saker som gjort en glad. Jag tycker det är förbaskatskönt att projektarbetet ÄNTLIGEN börjar taform. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SToH Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Hittade en påse godis i väskan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolle Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Var i Rom 4 dagar i slutet av förra veckan, mkt trevligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonanton Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Min svets fungerar igen, tjoho! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detsl Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Jag har städat. Det är njutbart att dammsuga med nybytt dammsugarpåse. Bara lite jobbigt att spika tillbaka alla golvbräder som lossnar när man dammsuger med nytt dammsugarpåse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Jag är full! Förkyld, sliten i leder och muskler, bestämde mig för en whiskykur istället för den gamla alvedonkuren. Kanske inte hjälper men faaan va roligt det är att vara sjuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munken_swe Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Har äntligen fått tag på en tröja m/87! Väntar mig att få den på onsdag. Äntligen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
II63 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Har säkrat återväxsten till FM då grabben idag ska hämta sin utrustning till FVRF-U vilket känns som en stor dag i en möp pappas liv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Så j***a skönt. Sista tentan idag och nu är det slut med socialpsykologi. Inge mer plugg för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jag slutar om <1h Enda lediga kvällen på hela veckan. Blir med bok i badkaret, och kanske en liten martini.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munin Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Skolan började igen, lyckliga barn, lyckliga föräldrar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Ohh.. Så hittade jag en chipspåse på jobbet *lycka* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Har tillbringat 2 veckor i Indien, och det var - så att säga - svinfett! Dessutom har jag sent omsider fått tag på en ny m/87-tröja för att ersätta min gamla och djupt saknade, ba's'att du vet, munken_swe! (att man alltid ska försöka vara värst!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 9, 2007 Author Report Share Posted January 9, 2007 Smackade in ett MVG på skrivdelen av Svenska B-provet Och fick dessutom veta att jag har god chans på högt betyg i det ämnet Var stensäker på att jag skiulle få G på den uppgiften. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odenmedic Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 lite sen, men Promotion till Staff Sergeant effective 1/1/2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKalle Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 De hade EN blå 90-skjorta i rätt storlek kvar på Gardesbutiken. Finally! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koenigsegg88 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Det här gör mig glad! http://www.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=35364 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanp Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Det här gör mig glad!http://www.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=35364 Läs den och se om du fortfarande verkligen är nöjd... Glädjeämne får väl vara att jag nu har uppnått 100p = bara hälften kvar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HultenP4 Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Jag fick reda på att jag ska rycka in igår, GA804 skyttegruppbefäl P4 blev det, en mycket glad nyhet för mig! Lite små stressad bara eftersom inryckningen var den 15 januari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munin Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Att en del människor tar ledigt från jobbet och åker 30 mil för att vara med på ett eftersök, efter en för dem obekant person, som gått in på det tredje dygnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Bokade en tvåveckors resa till Chicago och New York idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 (edited) lite sen, men Promotion till Staff Sergeant effective 1/1/2007 @ Odenmedic: Grattis! Mitt glädjeämne: att tillbringa en hel dag med grabben och hunden! (Frun var på jobbet). Edited January 11, 2007 by Fu Frippe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Äntligen slipper jag arbetsförmedlingen Lämnat de sista pappren idag och nu börjar jag jobba på måndag (heltid, fast anställning). Jak er klad hest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Jag såg den och skrattade så jag nästan kissade på mig!! Den gjorde min dag mycket bättre!!! //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Har precis kommit igång på nya jobbet efter att ha flyttat till Wien med hela familjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadaR Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Jag får höja priserna på mitt produktsegment med 1,2% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conan Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 (edited) Docent: "..och bäst på föregående prövning var, Conan!" Det var en endorfinchock jämförbart med den efter riktigt bra sex! Edited January 16, 2007 by Conan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalmas Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 5 1/2 vecka kvar till sportlovet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munken_swe Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Har övertalat en kompis att vandra med mig på Öland i sommar, från Långe Jan till Långe Erik . Har velat göra det i ett par år, men ingen har velat hänga på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubba Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 KÖRKORTET ÄR MITT :rockon: :rockon: Körde upp idag kl 0800 och klarade det Jippie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts