Hans Engström Posted September 9, 2005 Report Posted September 9, 2005 När vi ändå så pratar om den showen så röstar jag på den rödhåriga, Donna. Redheads FTW! <{POST_SNAPBACK}> Håller med, tyvärr är Laura Prepon inte rödhårig längre
UAV Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Jessica Simpson har klättrat på min lista senaste tiden. Scarlett Johansson däremot är ofantligt överskattad. Jag har jäkligt svårt för flickor med slaviskt utseende.
709 Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Med risk för att kallas gubbsjuk Kristen Bell Elisha Dushku Jennifer Connely Inte att förglömma alla "vanliga" tjejer man ser på stan, på jobb, på stranden och bara .....
Larsleo Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Skulle inte den här tråden stängas? /J Tyst på dig nu J-star... säg inte nått så dumt :P
Yman Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Skulle inte den här tråden stängas? /J Om så var fallet, tror du att den skulle vara kvar här, fortfarande öppen då? //Yman, BlåGul
709 Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Skulle inte den här tråden stängas? /J NEJ!!! Inte stänga. Vi behöver vackra kvinnor/tjejer att tittat på. (inte diskutera varandras flickvänner) fixade länken: Elisha Duschku
Sprak Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 Måste ju bara nominera Adriana Lima till kategorin vi sitter o snackar om just nu. Grymt fräsh brud.
sleget Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Var in på banken för några veckor sedan strax innan tre. Står och väntar, tjejen i kassan tittar på mig med trötta ögon. Vänder mig om mot en annan kassa och ser rätt in i en urringning som får det att liksom skutta till inne i kroppen. Nej! Inte titta mera! Tänker min lilla primathjärna och tvingar upp ögonen och möts av ett par himmelsblå ögon. Lååååång kontakt, flera sekunder, pulsen ökar etcetc. Sedan dess har jag bara försökt tänka ut olika anledningar för att åka till banken igen. Annars, hon nyhetsuppläsaren, den mörka tjejen med de enormt vackra ögonen och den hesa rösten, vet inte vilken kanal men när hon är i rutan slutar alla kroppsfunktioner fungera. Catherine bell ÄR verkligen vacker hon också! Hon liksom så många andra underbara härliga kvinnor.
Gusten Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Annars, hon nyhetsuppläsaren, den mörka tjejen med de enormt vackra ögonen och den hesa rösten, vet inte vilken kanal men när hon är i rutan slutar alla kroppsfunktioner fungera. Jag tror att du menar SVT och håller med dig fullt ut. En tjej som får mig att slaviskt följa ekonominyheterna är Rafaela Bjäringer på TV4........ /Gusten
gislemark Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Hale Berry som Storm i Xmen. komentarer överflödiga.
Kylskåp Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Jessica alba nuff said Se Into the blue, Honey, Fantastic 4 eller Sin City.
Faers Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 MIN flicka Alla andra kan slänga sig i väggen och då menar jag det. Det finaste med henne måste vara att hon tycker om MIG trots att hon hatar det gröna Ibland har man tur. Hoppsan nu lyfte man tråden också :P
UAV Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 MIN flicka Alla andra kan slänga sig i väggen och då menar jag det. Det finaste med henne måste vara att hon tycker om MIG trots att hon hatar det gröna Ibland har man tur. Hoppsan nu lyfte man tråden också :P Har du ingen bild?
Faers Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 Hon har en egenskap att inte bli bra på bild. Sen så vill hon nog inte synas, än mindre på ett militärforum. Som hon skulle hata oss alla om hon var i närheten av oss när vi var i grönkläder. EDIT: Ändrade och lade till.
Hornet Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 Innan idag viste jag inte men efter ikväll LINDA vilken kvinna
Vinceres Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 ahh, ursäkta min okunnighet, ty jag är trött o sliten :P
Psilander Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Trevlig post, en flicka som inte går av för hackor är: Charlize Theron (spana in henne i Ciderhusreglerna, hon e grym)
Mullsork Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 Väl i flickvänner och fruar. Inget illa ment, men... kom igen. Världens vackraste kvinna är utan tvekan Julia Stegner. Skönheten från München kan bl a ses i större kampanjer för H&M och Hugo Boss.
martinator Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 Är ju ganska svag för Jessica Biel. /martinator
twintip Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 natalia kazmierska är en grym skribent och en väldigt söt tjej
ice_drop Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 tacka vet jag mini andén. finns med i senaste plaza för de som är intresserade att se henne
hårdkår Posted July 25, 2006 Report Posted July 25, 2006 Måste säga att sångerskan i det Ungerska bandet NOX är en riktig tia.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.