GC1 Posted September 14, 2006 Report Posted September 14, 2006 Finns nog ingen som slår Brad. förutom kanske då.... Fast får jag välja tar jag hellre en snygg tjej
falken_ Posted September 14, 2006 Report Posted September 14, 2006 förutom kanske då.... Han ser mkt mkt bra ut, speciellt i American History X
GC1 Posted September 14, 2006 Report Posted September 14, 2006 Hmm, intressant val... ;) Jag brukade tycka att Maria Wetterstrand hade en viss charm, men den försvann när hon började le så mycket... Hon rockade ju den trumpna minen! I kategorin politiker blir vi utklassade av Estland - tillåt mig presentera Carmen Kass: snart får jag väl SÄPO på mig, men nåt sånt här kanske...
Mullsork Posted September 14, 2006 Report Posted September 14, 2006 snart får jag väl SÄPO på mig, men nåt sånt här kanske... Mja, jag tänkte mer på när hon har lite halvöppen mun och den där irriterade/nedlåtande/uttråkade blicken... Kunde dock inte hitta något exempel, så jag motsäger mig själv helt och medger att hon är rätt söt på den här bilden. Jag föredrar fortfarande Carmen dock. Tänk bara hur många journalister/politiska motståndare hon kan tysta med den här blicken!
Faers Posted January 1, 2007 Report Posted January 1, 2007 Nu är det så att JAG råkar veta att den vackraste kvinnan hänger här på forumet. Ni kan ju gissa men ni kommer nog inte gissa rätt ;) Inte för att de andra inte ser bra ut, men hon jag talar om är lite plus i kanten
Hans Engström Posted January 1, 2007 Report Posted January 1, 2007 För att slå ett slag för att blanda gener från folk från olika delar av världen så kan vi ju nämna lite skönhet (enligt mig); Lexa Doig och Kristin Kreuk
Gerle Posted January 2, 2007 Report Posted January 2, 2007 För att slå ett slag för att blanda gener från folk från olika delar av världen så kan vi ju nämna lite skönhet (enligt mig); Lexa Doig Du skulle nog gilla San Diego då, min vän: The racial makeup of the city is as follows: * White (46.4%) * Hispanic (25.4%) * other races (12.4%) * African American (10.8%) * Filipino (6.1%) * Two or more races (4.8%) * Vietnamese(2.2%) * Chinese (1.9%) * Other Asian (1.5%) * Native American (1.3%) * Japanese (0.8%) * Korean (0.6%) * Asian Indian (0.6%) Jag vill minnas att staden har fler invånare av filippinskt ursprung än nån annan amerikansk stad, förmodligen pga US Navys baser där. Bara det är ju ett skäl att flytta dit! Noteras bör att det inte finns nån absolut majoritet, hubba!
UAV Posted May 29, 2007 Report Posted May 29, 2007 För att slå ett slag för att blanda gener från folk från olika delar av världen så kan vi ju nämna lite skönhet (enligt mig); Lexa Doig Du skulle nog gilla San Diego då, min vän: The racial makeup of the city is as follows: * White (46.4%) * Hispanic (25.4%) * other races (12.4%) * African American (10.8%) * Filipino (6.1%) * Two or more races (4.8%) * Vietnamese(2.2%) * Chinese (1.9%) * Other Asian (1.5%) * Native American (1.3%) * Japanese (0.8%) * Korean (0.6%) * Asian Indian (0.6%) Jag vill minnas att staden har fler invånare av filippinskt ursprung än nån annan amerikansk stad, förmodligen pga US Navys baser där. Bara det är ju ett skäl att flytta dit! Noteras bör att det inte finns nån absolut majoritet, hubba! Amrisarna är lite lustiga. När jag ser en person med något rund ansiktsform gissar jag att vederbörande har slaviskt ursprung. Likså har jag märkt att tyskar kan ha ett kraftigt käkparti, men på andra sidan pölen är det bara "white" som gäller. Att beteckna svarta som en enhetlig grupp "african american" tycker jag är lite lutsigt. Vissa afrikanska folk tycks vara kraftigt överrepresenterade inom långdistanslöpning och att det inom Afrika finns skillnader mellan folk syns på dem. För att återgå till ämnet: Ny vacker flicka i "Lost": http://www.imdb.com/gallery/granitz/5300/E...Elizabeth%20(I) Denna kvinna överträffar nog till och med Jessica Simpson.
LoveMachine Posted May 29, 2007 Report Posted May 29, 2007 Äntligen någon som säger Lexa Doig, hon är min nr. 1 MILF!!! och dessutom en riktig nörd, vilket jag tycker är enormt attraktivt. Jag tänder på tjejer som har intressen ut över det stereotyp:a smink-kläder-shopping bla bla bla. "Lexa enjoys reading, rollerblading and playing RPG video games. She is a prolific internet surfer (a trait she inherited from her father) and a huge "Dungeons and Dragons" fan. "..self-labeled Science Fiction nerd and huge fan of Star Trek (TNG being her favorite)". Men om man bara ska gå på utseende är Jessica Alba min favorit.
Stocken Posted May 29, 2007 Report Posted May 29, 2007 Min röst går till Elisabeth Shue. Jätteduktig skådespelerska (har varit med i "Karate Kid", en av "Tillbaka till framtiden"-filmerna, "Link"). Och väldigt vacker att se (får man skriva så?) /Stocken
Stocken Posted May 29, 2007 Report Posted May 29, 2007 Vad betyder "milf" för något? /Stocken Kate Hudson är en sjukt het MILF
Sytare Posted May 29, 2007 Report Posted May 29, 2007 Mother I Like to Fornicate with... Umgängesformen kan dock variera. (hett tips: Försök inte att verifiera detta med en arbetsdator...)
Yossarian Posted May 30, 2007 Report Posted May 30, 2007 Hon är nog redan med i tråden, men... ... Kristen Bell
Johanna Posted May 30, 2007 Report Posted May 30, 2007 ni har ju glömt Drew Barrymore! Hon ser naturligt snygg ut och är inte så äckligt smal som många andra kändisar, Drew får min röst!
109 Eken Posted May 30, 2007 Report Posted May 30, 2007 aah...Drew Barrymore är lite av en favorit faktiskt, tillsammans med Lucy Liu och Scarlett Johansson
Jansson Högberg Posted May 31, 2007 Report Posted May 31, 2007 Oh, en neverending diskussion. Tycker det är konstigt att så få har sagt Eva Longoria, hon är nog lätt den vackraste kvinnan. Kiera Knightley är också riktigt vacker. Men när det gäller män så tycker jag det är hett med mer.. manliga män. Rollfigurer måhända, men oj oj oj!
109 Eken Posted May 31, 2007 Report Posted May 31, 2007 Ska man nämna män också? Hmm...är svag för George Clooney faktiskt, han är snygg och har humor....ähm
Gomer Pyle Posted June 8, 2007 Report Posted June 8, 2007 Okej, jag får väl slänga in en böna som jag fortfarande blir störtkär i så fort jag ser henne: Alyson Hannigan, från Buffy! länk: BORTTAGEN DÅ DEN INTE FUNKAR LÄNGRE (Jag är ju bevisligen svag för rödhåriga tjejer) Å på snubbehimlen måste jag framhålla Brädan (Brat Pitt), en superhunk som faktiskt kan agera och dessutom verkar vara en skön snubbe privat.
UAV Posted July 7, 2007 Report Posted July 7, 2007 Nunnan i Sturm und Drangs video: http://www.youtube.com/watch?v=y5sKO6xN8Ow Irina Björklund:
HrH Posted July 9, 2007 Report Posted July 9, 2007 Varje kvinna som är rödhårig, gillar bordsrollspel och gillar pansarvagnar slår varje kvinna som ni kommer att visa för mig i denna tråd. HrH
Schalldämpfer Posted July 11, 2007 Report Posted July 11, 2007 Men pojkar och flickor ni har ju missat Michelle Rodriguez! Vacker som få, attidyd som fan. Och ja, jag är barnsligt svag för rough latinas
TomS Posted July 11, 2007 Report Posted July 11, 2007 Har säkert nämnts men måste säga att Adriana Lima är väldigt vacker
tinhead Posted July 11, 2007 Report Posted July 11, 2007 Få se då? Amy Smart, har gjort flertal filmer bland annat Rat Race. Meg Ryan, tidlös..från att ha sett hon i Top Gun...tills nu..20år och lika vacker.. Jeri Ryan aka "Seven of Nine" Har svårt att välja, men verkar falla åt det blonda hållet iaf
Kristoffer Posted July 12, 2007 Report Posted July 12, 2007 Ni alla har glömt Diana Karazon en underbart bra sångare och vacker
Guest Primus Posted July 12, 2007 Report Posted July 12, 2007 Är det under misson vi snackar eller efter? Kan ju ha viss betydelse eller?
Guest Major Error Posted July 12, 2007 Report Posted July 12, 2007 Är det under misson vi snackar eller efter? Kan ju ha viss betydelse eller? Kan ju citera en finsk kollega när planet landade på hemmaplan. Gick fram till flygvärdinnans mik och sa följande: -" Ladies, you´re officially ugly again !" För övrigt säger jag bara att det är svårt att välja. Denise Richards http://www.deniserichards.com/ Claudia Christian http://www.claudiachristian.net/ Jeri Ryan http://www.jerioholics.com/ Svårt att välja bland dessa tre, men jag skulle tro att Claudia toppar min lista. mvh Major Error PS: Bara för man har passerat 25 så blir en kvinna inte ful.......
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.