Jump to content

Vackraste kvinnan?

Fbj972

Recommended Posts

Posted

Jag passar på att göra er uppmärksamma på denna dam, en bekant till mig. Inom den egna bekantskapskretsen och bland de man mött någon gång så kvalar hon in rätt högt :huh:

Höll på att glömma länken: BORTTAGEN

• Replies 281
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hon är galet perfekt, en tjej som ser lika bra ut på morgonen när du vaknar bredvid henne!!

Rafaela på TV4.... gotta love her! :rolleyes:

Kunde inte hitta nån bild på denna skönhet som var värdig att sätta in här. :dribble:

Posted

Jätte bra flertalet av er, bara instämma i flera men inte en enda asiat, är det verkligen bara jag som är svag för dom vackra ögonen och långa. starka, svarta håret.

Länkar till en bild, vet inte vad hon heter men konstnären kallas Arakaki och hon får symbolisera alla vackra asiatiska kvinnor..

arakaki01.jpg

Guest henrik17
Posted

Jag vet inte om jag är en oldtimer nuförtiden, e 76´a. Men det var en VJ på MTV på mitten av nittotalet, som var svenska, och hade en otroligt sexig glugg och något speciellt i blicken. Lily Myrhed är namnet och hennes namn måste nämnas samt få min röst.

/henrik

Posted

Om jag fortsätter på svenskar som VJ på MTV. När jag gjorde lumpen 92-93 så var Rebbeca deRuvo den vackraste. Vilken röst alltså och vackert vilt, blont hår.

Posted
Om jag fortsätter på svenskar som VJ på MTV. När jag gjorde lumpen 92-93 så var Rebbeca deRuvo den vackraste. Vilken röst alltså och vackert vilt, blont hår.

Vad hände med Rebecca??? Hon var het...

Posted

Det jag hittade... Förmodligen har hon något vanligt 8-17 jobb idag.

Guest J-Star
Posted

Det jag hittade... Förmodligen har hon något vanligt 8-17 jobb idag.

Google är din vän. :)

The Vitamins

Rebecca de Ruvo - Vocals

Louis Eliot - Guitar

Keith McAndrew - Bass

Daniel Lindegren - Drums

Formed in Kilburn two years ago, The Vitamins take their inspiration partly from 60s blues and partly 70s punk, throwing in a little Stevie Nicks and The Cars along the way and ending up with something beautifully unique.

The bands founding member and principal creative force is Rebecca. Being surrounded by music of all sorts from an early age, she quickly learned to play both the guitar and the piano. 'We had lots of instruments at home, so it was easy to pick up', she explains, 'most people in my family are musical.' And then there is her voice. Born of a passion for legendary sixties soul vocalists like Etta James, Irma Thomas and Ruth Brown, Rebecca occupies a sultry space that lingers somewhere between the unchecked power and honesty of Janis Joplin and the more contemporary styles of Patti Smith and Kate Bush. 'Singing songs and feeling free is brilliant, I like that I seem to release whatever feelings I am trying to hide.'

The past two years have been busy for the band. Having spent their first year writing and performing in and around Kilburn, they soon broke out of their beloved north London borough to share the good time noise extravaganza show with the rest of the city. 2005 saw the release of the debut single 'Fire', which was picked up by MTV2 and VH2 and led to a 15 minute short on Rebecca and the band airing on Channel 4's 4 later.

/J

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...