Jump to content

Recommended Posts

Det högst antal missioner jag har hört talas om är 14 st och det var Fält prästen på Ba 03 ...Jag tror attde va 14 iallafall det är trots allt snart 10 årsen . :banana

Det finns en "farbror" på på XN IA03 som gjort 16 missioner..............

• Replies 282
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

en viss för oss känd kylmek ryktas ligga på 20+ bataljoner, vill inte skriva ut namnet (PUL ni vet hihih) men många lär nog veta vem jag menar

Han sa att antalet berode på om man räknade de gånger som han rekat som en eller två missioner... 0:)

KS07 PL/DP (C Repplut)

:clap: S-Tank

KS04 Grävmaskinist

KS06 Grävgruppchef

//Pelle

Pelle Då borde du veta vem Skåning Larsson är........

träffade honom KS08

//

RescueTeam :sniper::lol:

Självklart, snackade med han senast för några dagar sen, han satt och körde traktor med "Dozer", en annan från 06:an... :lol:

Larsson har faktiskt varit hit till Piteå förra vintern och hälsat på, attans kul vi hade, hehe...

• 1 month later...

..det är faktiskt en ren ära att ha fått träffa en sådan gigant-yxa som nämnda kylmeken, överlämning existerar inte för den mannen, han kom ner på 08:an två veckor innan första rotationen av 09:orna, först på plats kan man säga... :huh:

-det verkade för övrigt vara en bra reppluton som tog över efter 08:an!

Guest Free Willy
KS03 Stf Pskgrp C AS/SL

KS06 Psksold/sign AQ/QL

jag korrigerar: KS03 kspsold

Haha...just det så var det ju. Vet inte vad jag sitter och tänker på....men men. Jag är helt enkelt för dum!

hehe...snart hela AS/SL KS03 samlat här..

KS03

LA01

Faen gollumn, sitter du o super bort ledigheten du oxå lr?!?!...jaja, till skilnad från

KSPSold "free willy", så kommer vi att ha en medalj till vid nästa återträff... och oavsett hur många ggr du traskar fram o tebax i nijmegen, så kommer det inte sitta en Liberia medalj på ditt bröst Muuuuuhaahahahahaha!!

Skoja bara hehe!...ta hand om dej! puss

muhahahaha

Guest Free Willy
hehe...snart hela AS/SL KS03 samlat här..

KS03

LA01

Faen gollumn, sitter du o super bort ledigheten du oxå lr?!?!...jaja, till skilnad från

KSPSold "free willy", så kommer vi att ha en medalj till vid nästa återträff... och oavsett hur många ggr du traskar fram o tebax i nijmegen, så kommer det inte sitta en Liberia medalj på ditt bröst Muuuuuhaahahahahaha!!

Skoja bara hehe!...ta hand om dej! puss

muhahahaha

Jag tar detta till mig...förstår att jag är en dålig människa eller som SL1 hade sagt: - Sandström du är, tjock, fet, lat och utvecklingsstörd. Fan vad sant han kan ha ibland...eller alltid. Jag e för dum...fääään! Sitter och dricker av min finaste whiskey och är bitter till tusen...gaaaahhhhh

AIRBORNE - Hoooyaahhh