os frontale Posted March 1, 2005 Report Posted March 1, 2005 (edited) Skenberg: Är det inte de gamla förbanden som är obra pga att de inte är elastiska? För att öka på möp-andet så fick jag min thermobak igår. Det blev ett jävla drickande och ett rackanrs toalettbesökande B) Kan tilläggas att säljaren skickade först en som blev stulen i frankrike, sen när jag mailade och frågade undrade jag vart mitt kamelärsle tagit vägen så skickade han en ny. och nu har den första kommit också.. Så då har man två B) Edited March 1, 2005 by almkvist Quote
Fredriksson Posted March 2, 2005 Report Posted March 2, 2005 Bildlänk En Emerson Super CQC-7 damp ner i brevlådan idag. FLÄSKIG.... Quote
Xit Posted March 2, 2005 Report Posted March 2, 2005 Fick hem en jacka90 M/modd idag samt 4 st snigel design AK4 magasinsfickor. Quote
109 Eken Posted March 3, 2005 Report Posted March 3, 2005 @Fu Fredriksson: inköpsställe frågas, kom. Quote
Patroels Posted March 3, 2005 Report Posted March 3, 2005 @Xit Är det bara huvan som har moddats på? Är den borttagbar? Frågas, kom! Quote
SISU Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 (edited) Lite nya prylar ! 1 st Maxpedition M-4 Tack 2Sharp Gröna magpuls Tack Mordred Alumag AK4 Tack 404Skenberg Patch FB 04 Tack Balder på Utrustning.se vet ej vad du heter på detta forum Hatch operator från D-gear Lafayette monofon till min radio inkopplingsbar till peltor comtac Mer pryl foto kommer i morrn kamerans bateri tog slut ! Då kommer det bla bilder på Patroels senaste skapelse ! Edited March 5, 2005 by SISU Quote
106 Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 Utrustning.se Doh!! Varför har jag missat det forumet? Bestraffar genast mig själv. På tal om monofon, är det någon som vet vilken impedans ett par comtac har och vad en vanlig monofon eller handmikrotelefon till Ra135 Ra145/146 eller Ra180 har? Quote
TEN Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 Patch FB 04 Tack Balder på Utrustning.se vet ej vad du heter på detta forum Fick min FB04patch idag av C 2.a Pjäs som Balder titulerar sg här + en RollyPolly och lite Maliceclips Quote
SISU Posted March 6, 2005 Report Posted March 6, 2005 @ TEN tackför det då vet jag vad han heter här ! Det var en väldigt fin M90 jacka du hade gjort man fick inspiration Quote
C 2.a pjäs Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 (edited) Jupp, här är jag! Själv fick jag hem 6 Maxpediton Thermite plus lite annat! En hel massa Maxpeditions Thermite, Signle Sheat, Alta Knee Pads och lite annat smått och gott! Edited March 7, 2005 by C 2.a pjäs Quote
Sir Vival Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 (edited) Jupp, här är jag! Själv fick jag hem 6 Maxpediton Thermite plus lite annat! En hel massa Maxpeditions Thermite, Signle Sheat, Alta Knee Pads och lite annat smått och gott! Håller du på att "kitta" hela gruppen??? :P Edited March 7, 2005 by Sir Vival Quote
Sytare Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Jupp, här är jag! Själv fick jag hem 6 Maxpediton Thermite plus lite annat! En hel massa Maxpeditions Thermite, Signle Sheat, Alta Knee Pads och lite annat smått och gott! Håller du på att "kitta" hela gruppen??? :P Ja, det här med "Uniformt är vackert" kan ju böjas både hit och dit i betydelse och utrustning... Quote
C 2.a pjäs Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Håller du på att "kitta" hela gruppen??? :P Tja, GRG-gruppen, 2.a pluton, 822. Hvkomp har i alla fall hyfsad plats för småpryttlar numera...och en stor del är även väl skyddade om knäna. Som sagt, det inte Kalmargruppen ger oss får vi ta från annat håll! Quote
Sir Vival Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 Håller du på att "kitta" hela gruppen??? :P Tja, GRG-gruppen, 2.a pluton, 822. Hvkomp har i alla fall hyfsad plats för småpryttlar numera...och en stor del är även väl skyddade om knäna. Som sagt, det inte Kalmargruppen ger oss får vi ta från annat håll! Hear, hear! Quote
RU01 Posted March 7, 2005 Report Posted March 7, 2005 (edited) Denna trillade helt överraskande ner i brevlådan idag: Trevlig liten sak. The Swede Med tack för ett synnerligen trevlig bemötande hemma hos The Swede med familj i Mullsjö! Edited March 7, 2005 by c3grp Quote
LIQUID_ Posted March 8, 2005 Report Posted March 8, 2005 (edited) Var och handlade på Ikea i helgen och hittade skärbrädan Magasin. En skärbräda som borde passa alla möp:ar här på forumet. Edited March 8, 2005 by LIQUID_ Quote
Johnnie Posted March 8, 2005 Report Posted March 8, 2005 Var och handlade på Ikea i helgen och hittade skärbrädan Magasin. En skärbräda som borde passa alla möp:ar här på forumet. Min fru har redan köpt 2 st! letar nu efter tillhörande Magpull , så att det går fort och lätt att få ut dom ur lådan!! Quote
joppe Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 idag kom äntligen G2an BILDER mina herrar, bilder. Tråden är värdelös utan dessa. nu har jag lånat kamera SRK .G2 .wolfeye. prickskyttegevär 90 magficka Quote
Ignis nitidus Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 Ny kniv! Benchmade 10300 pris, inköpsställe, intryck frågas kom /Ignis Nitidus som starkt funderar på att köpa densamma Quote
Kulsprutejojjo Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 Ny kniv! Benchmade 10300 Läcker... :P Den skulle nog vara bra i närkamp! Quote
TEN Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 intryck frågas kom Stabil, smidig, snygg, vill ha ! mvh TEN, som fick mecka med den i någon minut i lördags. Quote
Team Member Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 DAGENS KLIPP. Tunn Montagehandske med tunt läder handen. Fingertoppskänsla, garanterat! Perfekta skjuthandskar... Inköpta på den lokala järn handeln. Dom sålde ut dom för VALFRITT pris pga att dom hade beställt fel och nu inte fick dom sålda 20kr paret blev det. Köpte 8 par, billigt med tanke på att normal priset ligger på 60kr exkl moms..... ;) Så nu har jag nya handskar till ASÖ05 i helgen. Quote
Gator Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 En liten trevlig låda levererades under dagen: 1L Nalgeneflaska, SplashGuard, rött tipoff-filter till 6P. Quote
Sytare Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 Nalgeneflaskor... Det är ju några gånger man lämnat en sådan i packningen i minusgrader och grävt ur en isklump ur packningen. De håller bra och är väl värda den 100 dom kostar! (fan ta den tjuv som stal min!!!) Quote
[MPJ]Sgt.Ratchak Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Köpte ett par sådana idag, MAGNUM Stealth Side-Zip, 650:- på regementsbutiken T2/P4. Bild från Militaryshop Quote
mönstersoldat Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 mitt kroppsskydd90a ramlade in i lådan idag Quote
JTS Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 mitt kroppsskydd90a ramlade in i lådan idag Var får man ett sånt ifrån? Quote
Sir Vival Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 mitt kroppsskydd90a ramlade in i lådan idag Var får man ett sånt ifrån? Och varför köper man ett sådant privat... Quote
Recommended Posts