Vesku Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 I förrgår kom det 1 vikkopp 1 spork 1 magdump (snigel design) http://www.recon.se/popup_image.php?pID=342 Quote
Fu Kjellberg Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 Hornet: Köpt av Coolhand. Skulle rekommendera tradera auktionerna. Bra pris. Quote
ERK Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 Tog en tur till ÖB idag och införskaffade: 1 Fältskjorta 90 1 Tröja 90 Jag stog även ett tag och fingrade på en fältapa som verkade vara i gott skick och ett rimligt pris (100), men valde att inte köpa nån. Finns i Solna om nån letar. Quote
vemtogmittnamn Posted October 1, 2006 Report Posted October 1, 2006 (edited) Skaffade mig en Gerber Suspension i helgen. Bra tång för lite pengar.. pris: 399:- bild: Greber Suspension edit: La till info efter förfrågan. Edited October 2, 2006 by vemtogmittnamn Quote
Vesku Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 Skaffade mig en Gerber Suspension i helgen. Bra tång för lite pengar.. Pris och bild på den? Quote
johanp Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 Varit borta en vecka och hittade förutom massa nya tygmärken även: 2st 1l Nalgene moss green 1st hopvikbart sittunderlägg 1st mini kompass m/billig 1st min termometer 1st 0.5l spritbehållare Trangia Allt från Getout.se Det kommer upp en bild när nästa pkt kommer... Quote
scattergun Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 Senaste veckorna har det ramlat in en del.... 1. Surefire 9P 2. MC123 extender (som gör så att man får i 4st CR123-batterier i 9P-lampan) 3. G&P 12volts lampa till ovanstående 4. Fenix L2T diodlampa(lyser som attan för att vara en diod!!) Quote
vemtogmittnamn Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 Senaste veckorna har det ramlat in en del.... 1. Surefire 9P 2. MC123 extender (som gör så att man får i 4st CR123-batterier i 9P-lampan) 3. G&P 12volts lampa till ovanstående 4. Fenix L2T diodlampa(lyser som attan för att vara en diod!!) inköpsstalle för Fenix och pris frågas kom Quote
coolhand Posted October 2, 2006 Report Posted October 2, 2006 Da sa har andra halvan av mitt ECWCS stall kommit fram: Bada tillsammans: Resultatet av lite syslojdsmodifierande av jackan: Quote
scattergun Posted October 3, 2006 Report Posted October 3, 2006 Senaste veckorna har det ramlat in en del.... 1. Surefire 9P 2. MC123 extender (som gör så att man får i 4st CR123-batterier i 9P-lampan) 3. G&P 12volts lampa till ovanstående 4. Fenix L2T diodlampa(lyser som attan för att vara en diod!!) inköpsstalle för Fenix och pris frågas kom www.lighthound.com 45 dollar inklusive frakt. Quote
Strv S Posted October 3, 2006 Report Posted October 3, 2006 Vätskesystem source till stridsväst 2000 BDU i m/90 Quote
Nilsanders Posted October 4, 2006 Report Posted October 4, 2006 BDU i m/90 Inköpställe frågas? Bild? Quote
Strv S Posted October 4, 2006 Report Posted October 4, 2006 Inköpt på rangershop, kan slänga upp en bild sen ikväll Quote
coolhand Posted October 4, 2006 Report Posted October 4, 2006 Vätskesystem source till stridsväst 2000 Och source:n? Quote
Strv S Posted October 4, 2006 Report Posted October 4, 2006 Vätskesystem source till stridsväst 2000 Och source:n? Recon Quote
Strv S Posted October 4, 2006 Report Posted October 4, 2006 Bilden på nya grejerna: får beklaga för den något kassa kvalitén på bilden Quote
Richie Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 (edited) Bilden på nya grejerna: BILD får beklaga för den något kassa kvalitén på bilden Heloo! En liten fråga, inte för att låta kaxig/dryg. Missuppfatta mig rätt. Men, VARFÖR köper man egna M90-ställ? Eller en camelback? Eller en hatt? Förstår om man vill ha det för fiske, Jakt och/eller Friluftliv. Förstår om man köper kompleterande objekt till sin utrustning i lumpen/US; bättre kängor, multitool, bättre kniv m.m. Strv S, Danne, du har inte ryckt in än så jag undrar varför du köpte dessa grejor? Nyfiken. Edited October 6, 2006 by Richie Quote
King Kill Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 En camelback kan vara funkis att ha under värnplikten iaf, det är inte standard så man tvingas köpa en själv. Visserligen kan man då vänta och köpa in gemensamt ett gäng för bättre pris. Quote
os frontale Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Bilden på nya grejerna: BILD får beklaga för den något kassa kvalitén på bilden Heloo! En liten fråga, inte för att låta kaxig/dryg. Missuppfatta mig rätt. Men, VARFÖR köper man egna M90-ställ? Eller en camelback? Eller en hatt? Förstår om man vill ha det för fiske, Jakt och/eller Friluftliv. Förstår om man köper kompleterande objekt till sin utrustning i lumpen/US; bättre kängor, multitool, bättre kniv m.m. Strv S, Danne, du har inte ryckt in än så jag undrar varför du köpte dessa grejor? Nyfiken. Jag kan tala lite för Danne. Det finns samlare, det finns friluftsmänniskor och det finns möpar. Strv S är en blanding av de alla och har således användning för det mesta. Min camelbak var nog min bästa investering jag gjort på länge, vilket jag har fått mycket användning på tex CFBs kurser och mina tiotal fjällturer dylikt, trots att jag inte gjort lumpen än. Danne kan nog inte svara i helgen, då vi åker långväga från Östersund för att besöka I19 på dagen Quote
Strv S Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 (edited) @ Richie M/90 stället köpte jag för att det var billigt främst, hade ingen direkt tanke bakom det Vätskesystemet tycker jag är funkis t.ex när man är ute och vandrar i fjällvärlden. Och Almkvist, jag kan svara för mig själv :P Edited October 6, 2006 by Strv S Quote
Richie Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 @ Richie M/90 stället köpte jag för att det var billigt främst, hade ingen direkt tanke bakom det Vätskesystemet tycker jag är funkis t.ex när man är ute och vandrar i fjällvärlden. Och Almkvist, jag kan svara för mig själv :P Haha... Ah, det är bra! =) Gott gott... Ha så trevligt på I19... bastards. Quote
BunkerBuster Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Fick hem en Eagle R.A.I.D Pack idag samt lite annat krafs Quote
Gator Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 When it rains it pours... Joy! - PPM Small Assault Pack - TandP SoftShell jacka - Camelbak Smart bottle - BHI STRIKE maggfickor (skall moddas för montage på SV2k) - Nationalitetsmärken (subdued) - Leatherman Charge XTi Black Bilden ljuger lite då PPM:en ser liten ut medan jackan är enorm, när det egentligen är tvärtom! Quote
Fu Kjellberg Posted October 7, 2006 Report Posted October 7, 2006 Bunkerbuster och Gator: Trevliga ryggor. Själv har jag fått en Otterbox 2000 för lite småprylar och en Endom Grobe ficka. Otterbox: länk Endom Grobe: länk Quote
Mattsson Posted October 7, 2006 Report Posted October 7, 2006 Idag: Leatheman Wave Imorgon: Någonting helt annat. Quote
coolhand Posted October 7, 2006 Report Posted October 7, 2006 Kom igar: Strider Buck 889 SBMF i Tan Quote
Fk Bodin Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 Köpte en VX-1 till strudsaren. 3-9x40mm, 50 gick inte på bössan. Inskjuten och klar. Quote
Qaz Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 Köpte en VX-1 till strudsaren. 3-9x40mm, 50 gick inte på bössan. Inskjuten och klar. Jag har en likadan kikare. Jag är väldigt nöjd. Leupold vet vad dom gör Quote
Groaghach Posted October 9, 2006 Report Posted October 9, 2006 Fick min BOMB ficka nu i veckan. Så igår och idag har jag setat och provmonterat den på mitt vätskesystem med lite andra saker samt fäst på ngr flaggor på kardborre. Kom även på att man kan fästa en WM1 neck kydex på ett Bianci fäste och på så sätt även ta med den på vätskesystemet. Med andra ord så är det bara BOMB fickan som är ny och för den som inte känner igen den så är det fickan uppe till höger på bild. Groaghach Quote
Recommended Posts