Jump to content

Vad har du tränat idag?


falken_

Recommended Posts

Bröst/axlar/triceps på gymmet följt av 45 minuter promenad (med 2x5 min jogging insprängt) på löpbandet. 4,75 km på 45 minuter, jag har en lång väg att gå till att klara 10km under 50 min, nu håller dock benhinnorna ihop så det kan nog lösa sig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Tränade tydligen knäna igår för dom är rätt ömma.La golv i Sonens rum :baskerKav:

Morgonen började med utgrävning av en 15m rabatt 1/2m djup 2 meter bred.Det tog ganska bra på RYGG och axlar/armar.

Är nu på väg ut till landet för att ta in lite stock från skogen...

 

Får se om man orkar upp imorgon

 

mvh

Olaevil

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gjorde mitt program på gymmet..Insåg att jag "fuskat" och bara gjort 1 repetition av 2 olika ställen av träningen.

Så idag blev det en tuff omgång då jag gjorde som instruktören hade skrivt att jag skall göra..

2,5timmar senare var man klar..pust

Link to comment
Share on other sites

Tanken var ju att lassa på 30 kg på axlarna och köra diverse övningar för rumpa och lår. Men jag gick hem efter jag insåg att när jag tog tag i stången så vek sig händerna och handlederna. Jag orkade inte hålla i den ens! ... Skyller på gårdagens styrkepass som uppenbarligen tog hårt på händer och handleder. :D

Link to comment
Share on other sites

Dåså.

 

MANÖVER, SITT NER!

 

Det här verkar ha gått lite överstyr. Meningen med den här tråden kan inte vara att man ska rapportera varenda träningspass tills forumet stänger för gott. Fick för mig att titta till den här tråden, och vilka som skrivit inlägg här. 3 medlemmar som gjort fler än 100 inlägg. Ytterligare 12 som gjort över 30 inlägg... Ta en snabb kik på det här. (genom att klicka på talet som anger antal inlägg gjorda i tråden, det är en länk) Hör du till skaran som kladdat mycket så räcker det nu.

 

/BlåGul

 

På föregående sida fanns detta att läsa...

 

Hoppas ni förstår vinken

 

Fk Satan

Blågul

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...