Jump to content

Vad har du tränat idag?


falken_

Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

5km Inlines...

Har dom sopat bort allt sand på gatorna där du bor Sandqvist? :D

 

Idag ska jag springa i eftermiddag och ev. styrketräna på kvällen!

 

i stort sett japp eller ja cykelvägarna är rena på dom flästa håll vet inte hur det ser ut med dom mindre vägarna dock.

Link to comment
Share on other sites

Kom precis hem efter ett tungt intervallpass upp och ner i den djävligaste backe man kan tänka sig.

 

Känns iaf bra att komma igång med löpningen då man legat på latsidan med den och marschträningen. Men nu är det dags igen!

 

I kväll blir det nog även ett styrkepass :/

Link to comment
Share on other sites

Träningen ligger lågt medan konstig ihållande kramp i buken regerar. Så idag har jag intervallat ipren, samt tränat sittmusklerna, tangentbordsfingrar och musarm.

 

När bukkramp och påsk är över återgår allt förhoppningsvis till normalscenariot, några mil på cykel var dag för att ta sig till universitetet och gymnastikträningen (just det, där tränas det också) och tillbaka.

Link to comment
Share on other sites

Var ute och sprang min standard 7.5km sväng i dag.

Lyckades slå mitt rekord med 3min. YÄÄ :Malaj:

Sprang dom första 3km på 11:30. Det är ungefär samma tid som jag sprang coopertestet på infodagen innan inryck.

Fan va härligt de är och kommit igång med löpningen nu under påsken. Ska väll inte påstå att motivationen har varit den bästa tidigare.

Link to comment
Share on other sites

senaste träningspasset i förrgår då jag sprang på bandet och körde lite spinning... igår fick jag åka till sjukan för dom trodde jag hade hjärninflammation, som bara var en vanlig influensa-feber grej. så idag fick det bli lite psykisk uthållighetsträning genom att kolla på massa larviga dokusåpor på kanal 5...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...