Jump to content

Vad har du tränat idag?


falken_

Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Gymmade lite försiktit idag igen, det var några veckor sen senast (pga de har haft stängt och jag har varit sjuk). Och efter det blev det bad/simmning i 2-3 timmar i det nya badhuset. Nu blir det till att ta tag i träningen igen!!

Link to comment
Share on other sites

With a continuously running clock do one pull-up the first minute, two pull-ups the second minute, three pull-ups the third minute... continuing as long as you are able.

 

Use as many sets each minute as needed.

 

15 set + 11 pullups, totalt 121 pullups på 15 min

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sprang 5 km för första gången sedan början av februari. (Hur länge kan man vara förkyld? :banghead: ) 25:18 klockade jag in på. Ganska nöjd ändå efter ett sånt uppehåll. Kallt och jävligt var det, men skönt att komma i gång efter denna helvetiska förkylning! Den enda tiden jag inte var förkyld så var jag i Malmö utanför Baltiska Hallen och där sprangs det inte mycket... Så fort jag kom hem igen så tog det två dar innan jag var snorig igen. Sätt aldrig era barn på dagis om ni vill kunna träna!

 

Lite gym i morgon på jobbet, så kanske, kanske man kan komma i gång ordentligt igen... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jag var ute och sprang idag. Bara en vanlig runda, 5 km lång är den. Jag började i vanlig takt ungefär, men redan efter 100 meter typ så kände jag att jag inte hade någon energi alls i benen och fick tänka på alla steg jag tog typ. Det kändes som om man hade feber, ni vet den känslan av att det inte finns någon energi alls.

 

Så därför var detta ''vanliga'' träningspass mycket jobbigare än någonting jag sprungit innan.. fy!

Link to comment
Share on other sites

Idag gjorde jag något ovanligt. Jag red i tre timmar (med skolan). Måste säga att, även om det inte är särskillt jobbigt, det är djävligt kul ! :Malaj: Träningsverken i gluteus maximus kommer dock inte vara nådig !

Link to comment
Share on other sites

Pass med PT på gymmet med fokus på överkropp och mage.

Fick ta i så hela kroppen brände.

 

Fy tusan vilken sadist... Honom ska jag boka igen! :rolleyes:

 

Detta var visserligen igår men det är idag det märks att man lever *ynk ynk*.

Link to comment
Share on other sites

Blev "lättklädd"(shorts+t-shirt) löpning för första gången i år, i strålande kvällssol dessutom. :rockon:

6.7km på runt 32 minuter, vilket får räknas som okej eftersom jag verkligen inte försökte ta ut mig och inte var särskilt andfådd överhuvudtaget när jag kom i mål ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...