Dobberman Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Detta är bara ...FÖR härligt.... STOR HUMOR. Mycket trodde jag att jag sett men detta.... STOR HUMOR :P www.special-forces.se/ Dom KAN inte vara...riktigt riktiga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 dagens skratt helt klart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Fantastiskt roligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Har alltid velat hoppa fallskärm med vapen i handen. Har dom Egna Herkor?eller måste man skaffa eget? Trevligt Sällskap....... Mvh Olaevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Jo tjenare... Undrar om någon talat om för dem att de kankse tar det hela på liite för stort allvar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Hahaha en mindre rolig detalj var ju hundarna, ska de skjuta på dem med soft-air guns också? :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 snälla, säg att det är ironi?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
EO4 Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Finns dessa människor pahw rihk-tiht??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Dom söker B-styrka oxå!!! Någon fler än jag som är sugen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 @BJE: Ja, om vi inte skjuter löst. @Cinnes: Jag skrattar så att jag gråter. Funkar för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnes Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Är inte detta på gränsen till olaglig kårverksamhet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhdf Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 när man kollar bilder från airsoft tillställningar så frågar jag mig ungefär samma sak som The Swede men i detta fallet. här är dom definitivt på fel sida av gränsen sen att dom troligen är omedvetna om detta själva är ju en annan sak det verkar mest vara överambitiösa småkillar men man ska inte vara helt säker.. vi har ju virrpannan i väst som anordnar läger med bla luftvapenskytte på schemat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnes Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 @BJE: Ja, om vi inte skjuter löst.@Cinnes: Jag skrattar så att jag gråter. Funkar för mig. EDIT: upfattade det som om Amfibieslusken var medlem, har svårt för det där med ironi ibland... EDIT2: FAN! Det var ju inte ens ironi... Bestraffar mig med tio snabba böjsträck. //Cinnes, som inte tycker det borde vara lagligt att jobba fem förmiddagar i rad för att sedan ställa om kroppen på o jobba natt i tre dar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobberman Posted December 15, 2005 Author Report Share Posted December 15, 2005 Är inte detta på gränsen till olaglig kårverksamhet? Jag kan nog anse att det är "på gränsen" till en hel DEL, men du har en klar poäng där OM någon av Er här på forumet har "kontakter" inom detta fantastiska gäng så ett tips. SSG Box123 546 21 KARLSBORG Dom behöver B-styrka rätt ofta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honken Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Dags att ansluta sig till bashingen: Jag gillar speciellt sidan antagningskrav Nog för det är bra att ha krav på folk så man inte får in oengagerade personer i verksamheten, men att kräva att folk ska springa milen är över min fattningsförmåga. Denna gången har man tagit hobbyn lite väl långt. Man är rädd för att de till och med skrämmer iväg potentiella medlemmar med sådana krav och "seriösa" framtoning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Precis, känns som att man lika gärna kan gå med i en IP inom hemvärnet istället, då får man ju skjuta på riktigt. Denna gången har man tagit hobbyn lite väl långt. Man är rädd för att de till och med skrämmer iväg potentiella medlemmar med sådana krav och "seriösa" framtoning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EO4 Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 "-Grundkrav utrustning Uniform, huvudbonad och gruppmatriell är ej valfritt. Vapen skall utgöras av trimmad automatkarbin el. personligt understödsvapen." Jag får lust att åka dit i gummistövlar, vadmalsuniform, trekantshatt och med ett krokpipigt El Gamo pumpluftgevär. "Hörrni grabbar, är det här man ansöker till Freikorps Hisingen?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolle Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Hehe..kolla in de fysiska kraven. 58 min på milen för prickskyttarna, kanske inte jättelysande. All heder dock till ett ambitiöst projekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
skytten Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Verkar vara ena riktiga hårdingar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotilas Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 menmen... Är detta på riktigt ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 @ EO4 jag är med på det helt klart Och fys kraven skulle till och med en rökande astmatiker klara av .. Riktigt skoj sida ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Själv är jag lite nyfiken på vad "stridssimning" är för något. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 LOL! Faktiskt kvällens asgarv! :P Nu ska ni inte vara fördomsfulla messerschmittrar! Lätt att jag ska va med på "deras" sida! Vilken kamp det blir! * Sätter mig tillrätta för att kolla Commando med Arnold, som jag just fått av polarn. * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sonne Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Av respekt mot de officiella förbanden tar vi avstånd från deras märken och symboler. FJK har sina egna. Undra hur dom ser ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
trinity Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 sex olika e-postadresser för kontakt. En stor organisation tydligen kollade på Nic.se och domänen är reggad på en "Zoltan Bajkai" Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Tycker de har en hel del likheter med FBU..... *slänger mig i närmsta skydd* Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhdf Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 kollade på Nic.se och domänen är reggad på en "XXXX" hmm vid en sökning på namnet så snubblar man över en XXXX.. skådespelare som bla medverkade i Livvakterna känns inte som om han är rätt kille eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vysotskij Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 WTF? För att som nysökande direkt söka till en befälsbefattning så som Gb (gruppbefäl) el. Pb (plutonsbefäl) måste du ha genomfört värnplikt i minst 7 resp. 10 månader. Pb ingår automatiskt i ledningen. Utökade tester tillkommer för Gb och Pb befattningar. För övriga gäller minst 1års aktiv tjänst inom FJK för beprövning till Gb. Efter antagning tillkommer tester i form av Basker och märkesprov. Det bedrivs en mycket förmånlig verksamhet. Så såg det inte ut när jag paintballade på en svensexa en gång... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karon Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 The swede: Är inte detta på gränsen till olaglig kårverksamhet? Om detta inte är ett verk av två finniga tonåringar, ja helt klart långt bortom gränsen och då således lagvidrigt så det smackar om det,soft air guns eller inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.