JTS Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Kolla här! Vilket sött litet knogjärn! Något för en kvinnlig 2Sharp kanske? B) Quote
Mattsson Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Ett tips till alla hjärtans dag? Quote
Karin Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Jaha, men hur gör man för att beställa ett då? (Nej jag är inte alls en kvinnlig 2Sharp, jag är alldeles för rädd om min kropp) Quote
Vargas Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Trevligt, men en Hideaway Knife känns mer lockande. Quote
Sytare Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 @Karin, kan du utveckla det där lite granna... Nej, jag skojar bara. Hur ser farbror blå på knogjärn? Man kan väl torska på dem eller? Då lär ju en redig och tung nyckelknippa vara ett bättre alternativ... Quote
2Sharp Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 LOL @ Karin.. du är bara hämmad... ;) Knogjärn får ej importeras utan tillstånd av länsman, tror att det kan vara svårt att motivera ett behov som ger dig tillstånd.... Quote
www.technika.nu Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Tror det var Gerber som hade/har en hårborste. Där skaftet kan dras ur borsten med en trekantig stickkniv i plast. klart trevlig. MVH Technika Quote
Yxa Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Trevligt, men en Hideaway Knife känns mer lockande. Och det är din uppriktiga åsikt som kvinna? Quote
trinity Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 varför inte måla den som en dalahäst Quote
Vargas Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Trevligt, men en Hideaway Knife känns mer lockande. Och det är din uppriktiga åsikt som kvinna? Huh? Quote
AdamKalle Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 (edited) Tror det var Gerber som hade/har en hårborste.Där skaftet kan dras ur borsten med en trekantig stickkniv i plast. klart trevlig. Ser rubriken framför mig: Aftonbladet - "Se upp kvinnor! Nu förbjuds hårborstar på flyget!" Edited February 19, 2005 by AdamKalle Quote
2Sharp Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 FBI har ju lagt ner en del tid på det: http://datacenter.ap.org/wdc/fbiweapons.pdf Förhoppningsvis har det även lagts ner tid på det i Sverige. Kontentan är väl dock att vill du verkligen få ombord ett vapen så löser du det. Quote
AdamKalle Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Kontentan är väl dock att vill du verkligen få ombord ett vapen så löser du det. En lösning är ju att flyga nakna utan handbagage (plus obligatorisk kroppsbesiktning före avgång), men det lär väl inte bli så populärt av någon anledning.. Quote
The Swede Posted February 19, 2005 Report Posted February 19, 2005 Hur många av knivarna på den listan har du 2Sharp? Quote
2Sharp Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 Hur många av knivarna på den listan har du 2Sharp? Inte skulle väl jag??? Muhahahaahaahahaaa.... Quote
Fu Dahlberg Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 Hur många av knivarna på den listan har du 2Sharp? Inte skulle väl jag??? Muhahahaahaahahaaa.... Jaja... det ordnar sig 2sharp tidigare bravader Quote
Yxa Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 Trevligt, men en Hideaway Knife känns mer lockande. Och det är din uppriktiga åsikt som kvinna? Huh? Se det ursprungliga inlägget i tråden. ;) Quote
Johnnie Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 Kolla här! Vilket sött litet knogjärn! Något för en kvinnlig 2Sharp kanske? B) En sådan har min fru under kudden att försvara sig med när jag snarkar!! Spelar ingen roll att den är rosa , det gör ont ändå! Quote
heiho Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Tror det var Gerber som hade/har en hårborste.Där skaftet kan dras ur borsten med en trekantig stickkniv i plast. klart trevlig. Ser rubriken framför mig: Aftonbladet - "Se upp kvinnor! Nu förbjuds hårborstar på flyget!" Nej. Det är United Cuterly som gör den. Fällkniven köpte jag min av Quote
Recommended Posts