C DK012 Posted June 8, 2007 Report Posted June 8, 2007 @Simon; Ingenting säger emo som att skära upp handlederna med en 122:a! Stuprör for teh win, som datorkidsen säger...
Bappelsinmannen Posted June 8, 2007 Report Posted June 8, 2007 Ursprunget.Fängelse, USA: Ju lägre häng, desto billigare kille.... Och efter den kommentaren så har jag omvänt åtminstone mina brorsbarn!! Tackar! //Nisse (Som när vi ändå tar upp ämnet vill flagga för att V-jeans bör brännas på bål....)
trädet Posted June 8, 2007 Report Posted June 8, 2007 @krook: Jag har oftast t-shirt som täcker hänget, så de enda som syns är att brallorna sitter lite lägre än om man har dom vid midjan. Och sen så skulle jag nog inte visa fillingarna om du bedde, kanske om du va befäl, och av ngn anledning ville det i uniformen.. men annars inte. edit: fyllefingrar pga skolavslutning
galnekocken Posted June 8, 2007 Report Posted June 8, 2007 Och dessutom så har flera av lärarna detta sk. häng, man börjar bli gammal.
alfie Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 (You're eighteen years old, you work in a seveneleven don't know shit about shit and PULL UP YOUR PANTS!!!) Ingen säger det bättre än bitterheten själv!!! För er som missat detta mästerverk, kolla 2:58 in i filmen om ni inte har ro att titta på de 3 minutrarna till uppsnack Denis Leary på youtube
nsky_517 Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 Att ni ens orkar ta "kamp" mot att folk har sina byxor för långt ner på höfterna, Jag personliga tycker det är VIDRIGT med män som har så tajta jeans att hela packetet visas, men jag skulle aldrig påstå att det borde förbjudas. Det finns mycket saker som borde förbjudas i vårt samhälle, men att få tycka, tänka, säga, och som i detta fallet, klä sej hur man vill är det bästa med att leva i en demokrati.
Balt Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 Jag tycker män i allmänhet är vidriga! Föredrar kvinnor I häng frågan så kan jag nog säga att jag bryr mig inte. Jag har inte häng men jag har inte byxor som sitter åt så "packetet visas". Låt dom små liven klä sig som dom vill!
trädet Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 rätt talat balt! det är bäst om man får se ut hur som helst, men ni får ju gärna "hänga" upp er på olika saker . Jag erkänner att jag också har vissa klädessaker jag är starkt emot.
daddlar Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 De värsta är väl när byxorna glidit lite och kallingarna följt med.... *nuff said*
trädet Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 @daddlar: du menar i äkta ronny & ragge-stil då eller?
daddlar Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 jag menar så att man verkligen kan se rakt ner i springan
Lt.E Posted June 10, 2007 Report Posted June 10, 2007 Så låt mig slippa få se dina äckliga kalsonger. Om jag vill se dem så frågar jag, okej? Kalsonger är ju sin sak. jag menar så att man verkligen kan se rakt ner i springan Du menar såhär: Hittade t.om. ett företag som har denna bild på sin hemsida, där de lovar att deras personal är: http://www.heating-ac.com/
dxl Posted June 11, 2007 Report Posted June 11, 2007 Rent spontant tycker jag det är betydligt mer fult och vidrigt (om man nu får säga så) med killar och tjejer som har för tajta byxor än byxor som sitter för "löst" själv så har jag alltid avskytt "cykelbyxor" och använder konsekvent byxor som det blir häng på när jag cyklar. Dels för att det är skönare och dels för att jag tycker det är mer praktiskt. Tänk om uniformsbyxorna inte haft så hög midja, då hade man haft antingen galet tajta byxor eller byxor med häng. Nu är det inget häng på byxa M90 eftersom midjan blir så hög. Men hög midja ser generellt rätt så fult ut i det civila...
Maggsork5 Posted June 11, 2007 Report Posted June 11, 2007 Det jag uppmanade till kamp mot var inte "sanitär luftighet" utan omotiverad låg uppfästning av byxorna, dvs man har föst ner byxlinningen så att merparten av kallingarna (i bästa fall) frigjorts för allmänhetens beskådan.De gamla skejtarbrallorna som hade knädjupt häng trots att linningen var i midjehöjd var fult men trots det ok eftersom jag slapp se skitiga jalingar eller bristen därav. Så låt mig slippa få se dina äckliga kalsonger. Om jag vill se dem så frågar jag, okej? /K är det ok med häng om man har rena kalsonger?
Bappelsinmannen Posted June 11, 2007 Report Posted June 11, 2007 är det ok med häng om man har rena kalsonger? Svaret på din fråga står i ett tidigare inlägg: "Det beror på hur billig du är" Och hur du vill tolka det avgör du ju själv...... //Nisse
SteveO Posted June 11, 2007 Report Posted June 11, 2007 Jag kör med byxor av lös passform, dock inte så lös att dom sitter vid knävecken eller visar mina kalsonger. Sen att det retar folk är en annan sak.
Maggsork5 Posted June 11, 2007 Report Posted June 11, 2007 är det ok med häng om man har rena kalsonger? Svaret på din fråga står i ett tidigare inlägg: "Det beror på hur billig du är" Och hur du vill tolka det avgör du ju själv...... //Nisse jaja, brudarna gillar lite soft skejthäng, sen får ni säga vafan ni vill
trädet Posted June 11, 2007 Report Posted June 11, 2007 haha precis Maggsork5. men man ska inte överdriva. Häng är som allt annat, det kan diskuteras i all oändlighet, och för mkt av det är inte bra.
Maul Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 är det ok med häng om man har rena kalsonger? Svaret på din fråga står i ett tidigare inlägg: "Det beror på hur billig du är" Och hur du vill tolka det avgör du ju själv...... //Nisse jaja, brudarna gillar lite soft skejthäng, sen får ni säga vafan ni vill Min erfarenhet är totala motsattsen
DaRaven Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 är det ok med häng om man har rena kalsonger? Svaret på din fråga står i ett tidigare inlägg: "Det beror på hur billig du är" Och hur du vill tolka det avgör du ju själv...... //Nisse jaja, brudarna gillar lite soft skejthäng, sen får ni säga vafan ni vill Min erfarenhet är totala motsattsen Ja, allt hänger ju på vilken typ av flicka man vill ha ;)
Bappelsinmannen Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 Ja, allt hänger ju på vilken typ av flicka man vill ha ;) Vill ha, vill va är det väl...? //Nisse
kadaver Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 jaja, brudarna gillar lite soft skejthäng, sen får ni säga vafan ni vill Ja de håller jag med om och har märkt, men som redan nämnt, är inte den kategorin tjejer rätt lätt borträknad? I alla fall för min del, precis som kategorin med kultursvarta stuprör tillsammans med Che är..
trädet Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 Grejen här är att ni "gamla" måste ha något att klaga på bland oss "unga". Som t.ex att brallorna hänger för långt ner mm. och de är som Da Raven säger, vill man ha en "fin" flicka, så är det ju kanske inget plus om man har superhäng, men om man vill ha en "skejt"tjej så kanske man borde skafa sig lite myspyshäng på brallorna.
DaRaven Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 Grejen här är att ni "gamla" måste ha något att klaga på bland oss "unga". Som t.ex att brallorna hänger för långt ner mm. och de är som Da Raven säger, vill man ha en "fin" flicka, så är det ju kanske inget plus om man har superhäng, men om man vill ha en "skejt"tjej så kanske man borde skafa sig lite myspyshäng på brallorna. Det är gamlingars gudagivna rätt att klaga på dagens ungdom EDIT: Stavning
Krook Posted June 12, 2007 Author Report Posted June 12, 2007 Grejen här är att ni "gamla" måste ha något att klaga på bland oss "unga". Som t.ex att brallorna hänger för långt ner mm. och de är som Da Raven säger, vill man ha en "fin" flicka, så är det ju kanske inget plus om man har superhäng, men om man vill ha en "skejt"tjej så kanske man borde skafa sig lite myspyshäng på brallorna. Nog för att jag har rätt att klaga på ungdomen maa min ålder men det är inte "skönt softhäng" som jag är på jakt efter utan byxor med allt för låg fästpunkt, dvs att persedeln inte har anbringats på ett korrekt sätt. Att visa ändalyktan torde inte utgöra något ändamål (hepp) annat än för att provocera och är osmakligt, framförallt hos servitörer. /K
Vargas Posted June 12, 2007 Report Posted June 12, 2007 Jag säger som Denis Leary: "Pull up your pants!"
RodneyClayton Posted June 13, 2007 Report Posted June 13, 2007 Jag blev både ledsen och upprörd när jag läste denna tråden. Det är helt förkastligt.
trädet Posted June 13, 2007 Report Posted June 13, 2007 Jag blev både ledsen och upprörd när jag läste denna tråden. Det är helt förkastligt. vad är förkastligt? är det vi i ungdomen som har för låga brallor, eller "gamlingarna" som klagar på oss? När man jobbar SKALL man vara klädd på ett korrekt sätt, då kan man ju inte ha byxorna nere vid knävecken. MEN på fritiden så får man gå klädd hur man vill, så länge det inte är olagligt (armbindel med hakors mm.)
LYNX Posted June 13, 2007 Report Posted June 13, 2007 Jag blev både ledsen och upprörd när jag läste denna tråden. Det är helt förkastligt. vad är förkastligt? är det vi i ungdomen som har för låga brallor, eller "gamlingarna" som klagar på oss? När man jobbar SKALL man vara klädd på ett korrekt sätt, då kan man ju inte ha byxorna nere vid knävecken. MEN på fritiden så får man gå klädd hur man vill, så länge det inte är olagligt (armbindel med hakors mm.) Japp, du får till och med ha en lampskärm på huvudet men räkna med att vi "gamlingar" kommer att gnälla. Vi har inget bättre för oss.
trädet Posted June 13, 2007 Report Posted June 13, 2007 Jag blev både ledsen och upprörd när jag läste denna tråden. Det är helt förkastligt. vad är förkastligt? är det vi i ungdomen som har för låga brallor, eller "gamlingarna" som klagar på oss? När man jobbar SKALL man vara klädd på ett korrekt sätt, då kan man ju inte ha byxorna nere vid knävecken. MEN på fritiden så får man gå klädd hur man vill, så länge det inte är olagligt (armbindel med hakors mm.) Japp, du får till och med ha en lampskärm på huvudet men räkna med att vi "gamlingar" kommer att gnälla. Vi har inget bättre för oss. Okej. kanske dags å skaffe en hobby:) förutom klaga på ungdommen dsvs
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.