Jump to content

Häng

Krook

Recommended Posts

Posted
Jag har allt som oftast häg, men inte visa-hela-röven häng utan mer normalt hängOftast syns endast linningen på kallsongerna, max.

Jag tror inte att man kan ha normalt och häng i samma mening enligt svenska akademiens ordlista... :dong:

//Nisse

• 2 weeks later...
  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply
Posted

Har häng varje dag på mina arbetsbyxor och det är bara så freakin irriterande!

Hänget gör att mina benskydd hamnar under knäskålarna och alltså blir det aj aj aj när jag sätter mig på knä.

Jo jag vet, hängslen skulle nog göra susen.

Eller att inte ha tio kilo verktyg i byxfickorna...

SAS är annars ett riktigt bedrövligt flygföretag! Hatar flyga med SAS!

Snorkiga och långsamma som sirap.

Förvånar mig inte alls att de brister ut i glåpord mot sina kunder.

Posted

Läste i Metro i veckan att leggings kommer att vara totalute i höst. Även om detta bara berör tjejer, så kanske någon modekille får för sig att han får se röv tillräckligt annars och ändrar gällande Ronny&Ragge-mode.

Så 2009 kanske det når Sverige att häng är ute.

I wish...

Posted

@709 Det kommer bara vara dom som slaviskt följer modet som kommer sluta med häng, om någon skulle säga att det är ur modet. personer som jag (som har samma modekänsla som en blind leguan) kommer alltid ha häng ända tills man blir för vuxen, eller för seriöst (vilket nog aldrig kommer hända).

Posted

Alltså, alla här verkar prata om häng där man ser hela arslet? Det är fan inte fint det nej, men lite lätt häng måste man ju få ha? Byxorna ända uppe vid naveln är något som vissa verkar tycka är snyggt, det gör inte vi! Att vi kommer sluta med häng, mja... sålänge Ijin och Evisu mfl. inte förbjuds i Sverige som kommer det nog finnas kvar i rätt stor utsträckning ;) Hoppas jag :banana

Men något som är hemskt är folk som har s.k. stuprör(dvs astighta jeans) och sedan häng och helst även ett par "skate-skor". Det ser INTE så fräscht ut...

Men sålänge hela almänheten slipper se alla fjortisars babyrumpor så kan det väll vara ok?

Tack gode gud för att leggings kommer bli ute! Jag blir så glad... Ok när en snygg smal tjej me me långa sexiga ben(typ) har det, men det har inte alla 150cm 80kg:s monster fattat så de gör som alla andra sexiga brudar och drar också på sig sånna och tror att vi kollar på dem för att det är snyggt, det är för att det är vidrigt! Alla som har feta tjejkompisar som har leggings, säg det till dem, DET ÄR ÄCKLIGT!

Jag passerar medias korridor varje dag till skolan, där det finns gott om feta wannabes i leggings...

Posted
Tack gode gud för att leggings kommer bli ute! Jag blir så glad... Ok när en snygg smal tjej me me långa sexiga ben(typ) har det, men det har inte alla 150cm 80kg:s monster fattat så de gör som alla andra sexiga brudar och drar också på sig sånna och tror att vi kollar på dem för att det är snyggt, det är för att det är vidrigt! Alla som har feta tjejkompisar som har leggings, säg det till dem, DET ÄR ÄCKLIGT!

Jag passerar medias korridor varje dag till skolan, där det finns gott om feta wannabes i leggings...

Det är ungefär såhär vi som inte gillar häng resonerar, fast tänk "På alla" ;)

Såg f.ö. en snubbe med häng så att bältet satt på halva låren idag, han kunde knappt gå... Assnyggt i någons värld förmodligen.

Posted

fråga? leggings, är det de där dykardräkterna en massa tjejer envisas med att gå omkring i?

Posted
fråga? leggings, är det de där dykardräkterna en massa tjejer envisas med att gå omkring i?

Dykardräkt? Så jag har uppfattat det är det "typ" som strumpbyxor, men tjockare, av annat tyg och lite kortare.

Ganska snyggt på vissa damer...

Posted

Dykardräkt? Så jag har uppfattat det är det "typ" som strumpbyxor, men tjockare, av annat tyg och lite kortare.

Ganska snyggt på vissa damer...

Beror lite på vad man har till. Mörka leggings med en kulört klänning är ofta jättesnyggt (på sommaren). Eller leggings med ett par shorts i grovt tyg med rejäla kanter längst ner på shortsen.

Posted

Generellt kan väl sägas att folk klär sig jäkligt illa, häng är bara ett av de många exempel på dålig smak som man måste konfrontera i det offentliga. Det vor på sin plats att skolor och tex resturanger och klubbar med lite klass höll sig med dresscode.

Dessutom är leggnings det osexiaste plagget som uppfunnits på länge.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...