Jump to content

Gay Army?

armywoman

Recommended Posts

Posted

Varför Varför VARFÖR skall det alltid vara just en amerikansk sergeant?

Vad gör dem so extra skräckinjagande och hårda?

Jag misstänker starkt att svenska, finska, danska, tyska(ACHTUNG!!!), och brittiksa officerare och befäl kan vara minst lika hårda. Minns Eddie i "SAS" såpan.

Låna en bitter och avvecklad fd KJ officer eller en luttrad pansarknekt kan nog bli minst lika bra det.

Jag har förressten kommit på det!

Det hadlar om Full Metal Jacket-komplexet. Eftersom amerikanska instruktörer är onda i den filmen så är alla det!

Får jag Nobellpris för den upptäckten månne?

Edit: Lade till och räddade min svenskalärare från Harakiri

• Replies 146
  • Created
  • Last Reply
Posted

"Får jag Nobellpris dör den upptäckten månne?"

lika stor upptäckt som dom där forskarna för några veckor sen som lagt ner massa arbete och kommit fram till att det är rutorna och solljuset som gör det så skadligt varmt när man lämnar ungarna i bilen på en stormarknad, det spelade ingen roll om det var svalt ute, lyser solen blir det varmt.

Tänk att dessa forskarna år 2005 inte hade läst något om växthuseffekten eller haft ett växthus hemma..

• 2 months later...
Posted

Jag misstänker starkt att svenska, finska, danska, tyska(ACHTUNG!!!), och brittiksa officerare och befäl kan vara minst lika hårda. Minns Eddie i "SAS" såpan.

Låna en bitter och avvecklad fd KJ officer eller en luttrad pansarknekt kan nog bli minst lika bra det.

Det hadlar om Full Metal Jacket-komplexet. Eftersom amerikanska instruktörer är onda i den filmen så är alla det!

Edit: Lade till och räddade min svenskalärare från Harakiri

Man kan ju hoppas på att de svenska har bättre vett än att ställa upp på sådant (?)

Posted

Var istället glad över att det är Yankarna som skämmer ut sig och inte vi svenskar. Träna upp tio bögar.....varför?..vad är vitsen med det?

Klart att de kan vara bra soldater, vad säger att de kommer börja spänna på varandra ute i skogen eller inte orka något? De är ju skapta som alla andra.

Posted
Det var ju nått helt obeskrivligt löjligt. Mitt tips är att det är skådespelare de har hyrt in.

My thoughts exactly... Vilken självrespekterande DI/DS skulle sälja sig till något liknande spektakel ? :Malaj:

:baskerHV:

Posted

såg reklam för såpan igår och fick då höra om den för första gången. och måste genast säga att det är nånting som genast spär på fördomarna mot homosexuella. jag håller med nån av de föregående att det måste vara skådisar. Vad är det som gör att bögar skulle vara sämre soldater och sen konceptet att låta de tävla mot riktiga soldater tycker jag är idiotiskt. de har ju trots allt mer erfarenhet.

mitt förslag på dokusåpa är att skicka ut alla jävla b-kändisar på patrullfälttävlan i 3 veckor med f.d fk linge som ansvarig för innhållet. ingen jävla mat o så kan de få ut 2 puritabs var att klara sig på. det kan jag tänka mig kolla på inte nåt program som förstör det försvaret försöker bygga upp. :baskerHV:

Posted

Fördomar, fördomar och fördomar alla besannas förmodligen av skådisarna (det måste vara skådespelare), det skulle inte bli så underhållande annars...

Förutom detta så tror jag att såpan kan bli lite underhållande.

Posted

Herregud - jag skrattar ihjäl mig! Tamejfan inte sant! Hohoho - jag kommer att se fem minuter av första avsnittet och sedan aldrig titta åt skiten igen.

Får väl agera djävulens advokat här och påpeka att kanal 5 faktiskt anger dessa killar som "Skandinaviens fjolligaste gay-killar "... Får kanske ändå hoppas på skådespeleri.

/Toll - som inte heller riktigt förstår syftet....

Posted

Om ni menar att deltagarna är skådisar så är det garanterat fel, i vart fall stämmer det inte på den jag känner som skall vara med.

Skall bli intressant att se hur han klarar sig :P

Posted

LOL

LOL

LOL

LOL

LOL

ASG

ASG

ASG

ASG

ASG

Måste bara titta, det kan ju bara bli KALKON!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted
Herregud - jag skrattar ihjäl mig! Tamejfan inte sant! Hohoho - jag kommer att se fem minuter av första avsnittet och sedan aldrig titta åt skiten igen.

Får väl agera djävulens advokat här och påpeka att kanal 5 faktiskt anger dessa killar som "Skandinaviens fjolligaste gay-killar "... Får kanske ändå hoppas på skådespeleri.

/Toll - som inte heller riktigt förstår syftet....

Äh, det är bara ännu en kass programidé som nån kommit på... Låt oss nu inte såga detta ännu mer än all annan skit, bara för att det har ett militärt tema! :P

Vad är det egentliga syftet med Baren?

Vad är det egentliga syftet med Paradise Hotel?

Vad är det egentliga syftet med Villa Meduza?

Vad är det egentliga syftet med Club Goa?

Vad är det egentliga syftet med Big Brother?

Jo, att få redan hjärndött folk att supa skallen av sig, och göra bort sig, genom att knulla/bråka/storböla/kaxa sig framför TV-kamerorna.

Vad är syftet med Gay Army?

Att få ett gäng fjollbögar att lyckas samarbeta i grupp, under den mentala och fysiska påfrestning som ett amerikanskt "Boot camp" kan bjuda på, och till slut få chansen att tillsammans lyckas slå yrkessoldater i olika militära delmoment/övningar.

Ptja. :mellow: ;)

Vad som på papperet egentligen borde locka flest tittare tycker jag är rätt uppenbart...

Posted

Måste ses! Precis samma sak som man tittar på "Rymndinvasion i Lappland" för!

• Forumsledning
Posted

För ett svenskt befäl aldrig skulle sätta sin fot i en sådan produktion, ej heller få tillåtelse att göra det om personen var stamanställd.

Sen tror jag den amerikanska utbildningsfilosofin som påminns här är lite den bild många tror är så det går till internationellt räknat alltså.

Posted

Jag har precis sett trailern på kanal 5 hemsida och mitt första intryck är inte gott. Visst förstår jag att man vill göra underhållande TV och då väljer man ut de som sticker ut från mängden dvs fjollorna. Hade de istället valt "vanliga" bögar som lika gärna skulle kunna vara din "normala" granne, kompis, arbetskollega etc så hade det säkerligen inte varit lika underhållande.

Tack och lov så har jag bara de marksända kanalerna att se på. Gay Army lockar mig verkligen inte att rusa iväg och skaffa digital-TV.

Posted

jag tror inte direkt att "bögarna" är skådespelare, men där emot verkar DI vara det.

Visade klippet för en bekant som legat i 82nd, han bara skrattade och skakade på huvudet åt dem.

Jag skulle gärna villja veta varifrån de här DI kommer ifrån, typ USMC eller nått liknande. Skulle också villja veta de två andras meriter.

det kommer hur som hellst bli blaj av allt och jag kommer att titta. iofs bara för att jag går igång på vapen som M4 =)

jag tror inte direkt att "bögarna" är skådespelare, men där emot verkar DI vara det.

Visade klippet för en bekant som legat i 82nd, han bara skrattade och skakade på huvudet åt dem.

Jag skulle gärna villja veta varifrån de här DI kommer ifrån, typ USMC eller nått liknande. Skulle också villja veta de två andras meriter.

det kommer hur som hellst bli blaj av allt och jag kommer att titta. iofs bara för att jag går igång på vapen som M4 =)

Posted

Jag skulle för egen del må mycket bättre av en fondvägg, litet textilier och blingbling på logementet.

Jag slutade iofs titta på såpor för länge sedan men man får väl slänga ett getöga för att se vad det handlar om innan man sågar helt.

Kan ju bli intressant att se dem sitta och tälja vissa ofta förekommande prylar *host* i det militära livet. :lala:

Posted

Ja,tyvärr så kan man nog kalla detta för ett bottennapp. Att placera sexprylar i väskorna är ju bara ett bevis på vilken nivå det befinner sig på. Tyvärr så kommer detta att spä på fördomarna mot de soldater som är homosexuella... :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...