Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Gay Army?

armywoman

Recommended Posts

• Replies 146
  • Created
  • Last Reply
Posted
Fixar dom bara in Eddie Stone (från annan känd doku-såpa) så tror jag att det kan vara sevärt... å andra sidan så skulle det vara kul att se honom i vilket program som helst.... typ "Nanny Akuten" :/

haha han är min idol, ingen kan trycka ner frivilliga wannabes så som honom :baskerPa:

Älskar verkligen att se honom driva något en stackare gjort fel, tills han/hon nästan brister ut i tårar. Hoppas det blir samma sak i den här såpan, då kanske den blir sevärd :D

Posted
Fixar dom bara in Eddie Stone (från annan känd doku-såpa) så tror jag att det kan vara sevärt... å andra sidan så skulle det vara kul att se honom i vilket program som helst.... typ "Nanny Akuten" :/

haha han är min idol, ingen kan trycka ner frivilliga wannabes så som honom :baskerPa:

Älskar verkligen att se honom driva något en stackare gjort fel, tills han/hon nästan brister ut i tårar. Hoppas det blir samma sak i den här såpan, då kanske den blir sevärd :D

Kommer mer vara

"Måste jag bära det här vapnet?"

"Jag har ont i tån, kan vi inte ringa på en bil?"

"Måste jag äta guldburk?" etc...

Tveksamt om jag ser det.

Förressten, vet någon var det skall spelas in?

Posted
(3) Sex ombudsmannen rasar:

"De använder inte reglementsenliga sexleksaker!"

Propagandan säger att 10% har homoläggning. Och i dagens liberala läge frågar jag därför om följande:

Vilket M-nummer har störst attraktion som sexleksak? Fullbumpa kanske :rodna:

Posted
Vilket M-nummer har störst attraktion som sexleksak? Fullbumpa kanske :rodna:

Jag skulle vilja slå ett slag för borstviskarstång med viskarhuvud och fettborste till GRG. Kittlar dödsskönt i kistan.

Posted
Vilket M-nummer har störst attraktion som sexleksak? Fullbumpa kanske ,O

Då måste de lipa järnet att 9 cm pvpjäs har utgått, och med den dess laddblindpatron... :camo:

Posted
Kommer mer vara

Tveksamt om jag ser det.

Jag har svårt att tänka mig att dom riktigt "fjolliga" homokillarna söker till det här programmet.

Kan tänka mig att dom som kommer är dom som skulle kunna "misstas" för heterosexuella, såvida det inte uttalades att dom är gay. Och att dom kommer vara motiverade att visa att dom är minst lika tuffa som deras hetersexuella jämnåriga.

Nåja, vi får se. Första avsnittet kommer jag definitivt titta på för att se om det är nåt att ha.

Posted

Om homo människorna någon gång vill bli tagna på allvar (ord valet kan misstolkas om man vill) så jet (måste) de visa att de är lite normala. Det kanske ett sånt här program kan visa att de är, de kanske är lika tuffa som oss hetro-grabbar, jag betvivlar dock att det är intentionen med showen.

Guest järv
Posted
Propagandan säger att 10% har homoläggning.

Det där kan du glömma direkt.

Posted
Vilket M-nummer har störst attraktion som sexleksak? Fullbumpa kanske  :D

Då måste de lipa järnet att 9 cm pvpjäs har utgått, och med den dess laddblindpatron... :worthy:

Jag har faktiskt en sån stående brevid datorn på mitt arbetsrum......

Posted

Då måste de lipa järnet att 9 cm pvpjäs har utgått, och med den dess laddblindpatron... :worthy:

Och vad säger det oss.....?

;)

Posted

Jag tror inte jag vill veta mer.

Fixar dom bara in Eddie Stone (från annan känd doku-såpa) så tror jag att det kan vara sevärt... å andra sidan så skulle det vara kul att se honom i vilket program som helst.... typ "Nanny Akuten" :D

haha han är min idol, ingen kan trycka ner frivilliga wannabes så som honom :D

Kommer mer vara

Tveksamt om jag ser det.

Det där låter mer som vanliga värnpliktiga.

Posted
Fixar dom bara in Eddie Stone (från annan känd doku-såpa) så tror jag att det kan vara sevärt... å andra sidan så skulle det vara kul att se honom i vilket program som helst.... typ "Nanny Akuten" :D

haha han är min idol, ingen kan trycka ner frivilliga wannabes så som honom :worthy:

Kommer mer vara

Tveksamt om jag ser det.

Jag läste i metro att den ska spelas in i Danmark.

• 3 months later...
Guest En Finne igen
Posted
Gissa om många i Finland kommer att tycka sig få sina fördomar besannade när de får höra talas om "Skandinaviens första militära gaysåpa" och att de inte söker några finska män till den, utan bara "svenska, norska samt danska män". :/

Jep, jep, jep - Men , det är ju inte ny information. Vi vet det :)

Hehhehhehhehhehhehhehhehheheeeeeeee

Guest En Finne igen
Posted
Fennoscandia?

Finland, landet där manliga män gör manliga saker tillsammans med andra manliga män!

:)

Joo - tex. kämpar mot ryssar, skjutar djur och svedupetteri, sopar och knullar -KVINNOR !

Posted

Finns nog inget land i Nordeuropa som profilerat sig så starkt på bögkulturen som Finland. Jag skulle kunna tänka mig att världen utanför Sundbyberg, så att säga, nog uppfattar Finland som det queeraste landet i Norden. All denna design och bastur och hårda karlar och konstnärer som Rosa Liksom och Tom of Finland...

Guest En Finne igen
Posted
Finns nog inget land i Nordeuropa som profilerat sig så starkt på bögkulturen som Finland. Jag skulle kunna tänka mig att världen utanför Sundbyberg, så att säga, nog uppfattar Finland som det queeraste landet i Norden. All denna design och bastur och hårda karlar och konstnärer som Rosa Liksom och Tom of Finland...

Och glömma icke Matti : Var finns Matti Nykänen ? Förlåt mig, men ni förstår ingenting om Finska kulturen och Finland. Man måste vara en finländare att förstå Finland. Tyvärr ,O

Posted

Åh, ännu en Finland vs Sverige tråd, så spännande. Gäääsp.

Men en tråd som passar nu i dagarna då regnbågsflaggorna vajar stolt över stockholm (IRONI)

Guest En Finne igen
Posted

Men en tråd som passar nu i dagarna då regnbågsflaggorna vajar stolt över stockholm (IRONI)

Låt dom bara vara. Men i Stockholm ,O

Posted

Låt dom bara vara. Men i Stockholm ,O

Skillnaden mot de finska motsvarigheterna är väl bara att de har lädertanga och skinnkeps i helsingfors? Här är det mer rosa och fluffigt...

Guest En Finne igen
Posted

Låt dom bara vara. Men i Stockholm :banghead:

Skillnaden mot de finska motsvarigheterna är väl bara att de har lädertanga och skinnkeps i helsingfors? Här är det mer rosa och fluffigt...

Vågar Du resa till Hfors ?

Posted

Haha, jomenvisst, en ganska trevlig stad. Så varför skulle man inte våga åka dit? Men ska jag till finland så föredrar jag andra ställen, städer tråkar ut mig. :wub:

Guest En Finne igen
Posted

Haha, jomenvisst, en ganska trevlig stad. Så varför skulle man inte våga åka dit? Men ska jag till finland så föredrar jag andra ställen, städer tråkar ut mig. :wub:

Jaha , tex. Juupajoki eller Nackesböle ?

Posted

Eller liknande platser.

På tal om håra finnar så måste jag nog ta tillbaka vad jag skrev förut, tydligen har gayförfallet även påverkat vår granne i öst, iallafall om man kollar på SETA

Förfärligt. Men jag tror nog att finnarna gärna får vara med och leka i Gay-army om de frågar snällt. :Malaj:

Guest En Finne igen
Posted
Eller liknande platser.

På tal om håra finnar så måste jag nog ta tillbaka vad jag skrev förut, tydligen har gayförfallet även påverkat vår granne i öst, iallafall om man kollar på SETA

Förfärligt. Men jag tror nog att finnarna gärna får vara med och leka i Gay-army om de frågar snällt.  :Malaj:

" Och han förstår inte, men det är inte hans fel " J.L Runeberg

Det är roligt att skoja med ert Gay-Army. På Återseende :D

Posted

Och visst är det spännande med era bastuklubbar, tjocka män som har smisklekar i små mysiga rum.

Guest En Finne igen
Posted
Och visst är det spännande med era bastuklubbar, tjocka män som har smisklekar i små mysiga rum.

Kaikella aikansa ja paikkansa hurrihintti. Minä osaan tod.näk. useampaa

kieltä kuin sinä ja hallitsen vittuilun niillä kaikilla.

Teidän armeijanne on suuri vitsi. Lauma hinttihurreja leikkimässä piirileikkejä

hiusverkot päässä.

Minns Du när Sverige har varit i krig ?

Hyvä huudella toisten selän takana, kun on saanut kerätä kansakuntana omaisuuksia sillä aikaa kun muut ovat kuolleet ja kärsineet. Vasten mielnen besserwisser & veluurinisse-sakki.

Jag förstår vad du menar, men förstår Du mig ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...