Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Recommended Posts

Posted

[ociterbart] Kan vara ute och cykla nu [/ociterbart] men jag har för mig att jag sett en bild på när "the Christie Suspension" provades ut i ett tidigt skede. kan bilden vara från detta?

Posted
[ociterbart] Kan vara ute och cykla nu [/ociterbart] men jag har för mig att jag sett en bild på när "the Christie Suspension" provades ut i ett tidigt skede. kan bilden vara från detta?

Platsen är Tyskland, tiden är 30-tal...

Posted

Nummerplåten visar WH, altså Wehrmacht Heer... Så Tyskland före 45 och efter 33(?) för annars hade det stått RW... Reichwehr. Ett nytt försök om det inte var på en Kubelwagen (däcket ser lite stort ut om man jämför med gubben... dim upp mot 7.50x16) Kan det vara en tidig chassiemod på Sdkfz 222/221? Rundade skärmar passar dock inte in här :) Tusan svårt... Skärmarna bara skriker Kubelwagen Kfz82

Posted (edited)

VW Schwimwagen?

Edit: Det ser ut som om det är Hannibal Lechter som kör? Jag visste redan att nazisterna var onda, men det här tar ju ändå priset..

Edited by GrodanBoll
Posted (edited)

Har ju sett den bilden... men var... :happy: Hittar en del om samarbetet Landsverk/Tyskland mm, men inga bilder. Gissar på test med Leichttraktor VK31, eller rent av PzKw1.

Edited by SBP
Posted
Har ju sett den bilden... men var... 8-/ Hittar en del om samarbetet Landsverk/Tyskland mm, men inga bilder. Gissar på test med Leichttraktor VK31, eller rent av PzKw1.

Hittar ni nåt om ni söker på L-110? :)

Posted

Har ju sett den bilden... men var... :lol: Hittar en del om samarbetet Landsverk/Tyskland mm, men inga bilder. Gissar på test med Leichttraktor VK31, eller rent av PzKw1.

Hittar ni nåt om ni söker på L-110? :uuh:

8-/:):Malaj:

Posted (edited)

Kan det vara något australiensiskt som hoppar på bakbenen med en pung på magen?

(är tveksam dock)

Edited by dxl
Posted
Hmm ser ut som ngn Pansarbil.. Ngn BRDM version eller tysk fran WW2..

Ska leta.. :bash:

nope! Inte rätt någonstans

Kan det vara något australiensiskt som hoppar på bakbenen med en pung på magen?

(är tveksam dock)

Inte heller denna kontinent är den rätta...

Posted

Det där mååååååste bara vare en jänkare!!!! Skydden för lyktorna är typiskt amerikanska, samma hittar man på Sherman M4, bilden ser ut att vara tagen på Abberdeen proving Ground. Gissar på någon 60-tals mod av någon APC-typ eller Combat Engineer Vehicle... tusan svårt :D