Jump to content

Steel Beasts

Blå Brigad

Recommended Posts

Har nu lirat demot i evigheter så jag tyckte att Steel Beasts skulle bli en bra julklapp till mig själv och beställt Gold versionen av det. :D

Ni som har det här spelet, vad tycker ni om det? Hur nära den riktiga Leoparden är den som är avbildad i spelet egentligen och fungerar riktiga stridsvagns taktiker någorlunda bra i det? Själv är jag helt frälst i (iallafall) demot och har nog väckt mer än en granne när jag glömt sänka ljudet och skickat iväg en pil med världens dån. :D

• Replies 123
  • Created
  • Last Reply
Hur nära den riktiga Leoparden är den som är avbildad i spelet egentligen och fungerar riktiga stridsvagns taktiker någorlunda bra i det?...

Flak_-_arg.gifFlak_-_arg.gifFlak_-_arg.gifSKÄRPNING NU Blå Brigad!!!

Du kan ju inte hålla på och skriva sånna här #¤£*{½# inlägg utan att visa lite screenshots fattaru' väl!

Och ni andra är inte ett dugg bättre ni! :bash::blink:

;)

Håll till godo.

http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/...astrevmp03.html

640*480 upplösning visserligen men vem tänker på det i stridens hetta. Artilleri är ju ack så farligt ändå.. :bash:

Fast screenshotsen gör sig inte helt till rätta så lika bra att ni drar ner demot istället. Starta upp Single player uppdraget som finns med och åk rakt norrut tills ni kommer till en stor gräs-slätt. Snurra runt lite där tills fi öppnar upp eld med sitt artilleri.. det är en syn att se och HÖRA. ;)

http://www.esimgames.net/downloads/SBDemo1-195.zip

ahh... Steel Beast.

Det satt vi och lir... *host* förlåt övade under praon.

Majoren "-Avge lägesrapport!"

Varvid en av praosarna säger "öhh... det ä stabilt."

Dock har jag inte fått demot att fungera under WinXP, too bad.

fan, det är mer än ett år sedan man lirade SB... då satt man och körde en del MP, synd att det dog ut :(

det bästa är ändå det svenska talet när man sitter i Leo2A4 :lol:

Psk fordon norr om vår position

strv, jag ensar

ELD, ladda PIL

målet bekämpat

kan ju säga att steal beasts liknar den simulatorn som finns på p4 iallafall..undrar nästan om grafikmotorn är samma, sen att det skiljer en del dom "loggar" man kan få ut, det är nog ganska naturligt.

nu är jag inte någon stridsvagnsnisse utan har endast kommit kontakt med simulatorn genom att jag är "datanisse", och har bara "lirat" simulatorn i typ 2 minuter, som skytt och lyckades inte få väg ett skott.. (vet inte om det var laddat viserligen)..

kan säga att det som skulle göra steal beasts till nästan exakt kopia är om du skaffar riktigt feta högtalare (om du inte redan har) så sätter du dom på max.. sen köper du billig gammal kikare, byta ut linserna (fråga mig inte hur du skall gå tillväga) mot vanligt glas, sätt en bit från skärmen och se till att du bara kan se genom den..

sen har är du väldigt nära stridsvagnssimulatorn, och den skall ju vara nära den riktiga.. långsökt kanske?

sen få det la bli något SoldF.com pansar slag med nya steal beasts när det nu kommer, eekster vet du vad dom sagt officielt?

kan ju säga att steal beasts liknar den simulatorn som finns på p4 iallafall..undrar nästan om grafikmotorn är samma, sen att det skiljer en del dom "loggar" man kan få ut, det är nog ganska naturligt.

nu är jag inte någon stridsvagnsnisse utan har endast kommit kontakt med simulatorn genom att jag är "datanisse", och har bara "lirat" simulatorn i typ 2 minuter, som skytt och lyckades inte få väg ett skott.. (vet inte om det var laddat viserligen)..

kan säga att det som skulle göra steal beasts till nästan exakt kopia är om du skaffar riktigt feta högtalare (om du inte redan har) så sätter du dom på max.. sen köper du billig gammal kikare, byta ut linserna (fråga mig inte hur du skall gå tillväga) mot vanligt glas, sätt en bit från skärmen och se till att du bara kan se genom den..

sen har är du väldigt nära stridsvagnssimulatorn, och den skall ju vara nära den riktiga.. långsökt kanske?

sen få det la bli något SoldF.com pansar slag med nya steal beasts när det nu kommer, eekster vet du vad dom sagt officielt?

p4/kvarn Strid Tech-labbet kör steel beast (etta, tvåa?) konverterat till svenska med lite specialjokks.

Japp, står till och med på den officiella siten har jag för mig..

Borde nog tatuera in PANSAR i pannan, så många timmar jag spenderat med simulatorn sen jag fick den.. :D

Har ny respekt för artilleri nu..

Enda nackdelen med den versionen man kan köpa i sverige är att man måste ha CD-skivan i när man spelar och det finns ingen no-cd patch. Till och med han som designat spelet (ssnake på SB forumet) tyckte det var idiotiskt av de europeiska distributörerna att lägga in en CD verifiering... den amerikanska har ingen verifiering alls. :angry:

• 2 years later...
Vad går det på?

/me gissar på att han helt enkelt får vänta med att finansiera ett inköp tills han börjar inkassera sin sketna dagpenning...

125 US$ inklusive frakt. Dyrt men värt vartända öre.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...