Jump to content

EN - Internationellt Ingenjörkompani


Guest

Recommended Posts

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men är det nån idé att skicka in papperna med 10-6-7 i betyg då? eller kastas dom direkt?

 

Sluta tjata och sätt igång?

ÄR du bra på någonting och kan visa det så finns väl risken att du kommer med.

 

Det var ord och inga visor!! GO JANSSON!! GO JANSSON!! :lol:

Edited by Johansson I5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hur stor är chansen att få komma ut om man söker tjänsten som signalist/bilförare

 

EN är väl lite på gång till Afghanistan?

 

Chansen är ju i alla fall astronomisk större om du skickar in en ansökan än om du inte gör det!!

 

:baskerFN:

 

Som det ser ut idag (i fredags) så åker 5 amröjare... mer vet man inte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om det nu finns någon som inte har sökt EN04 så finns det ytterligare en möjlighet.

 

Skicka et PM till mig så skriver jag ut den och lägger in den i mapparna.

 

Jag har börjat riva i ansökningarna idag!

 

Ringvecka är v545.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det var ju roligt att se vagnens "fripassagerare" fick åka i vilket fall.... :banana

 

Så får vi väl se hur det blir med oss resterande i vagnen här hemma. Hoppet e ju det sissta som överger än....

 

Man kanske skulle byta religon och rikta in mattan, börja be till Ahlla och på så sätt kanske öka möjligheterna :worthy:

 

// C MD2

 

Ps. Birgitta, vi vet att ni kvinnor alltid luktar rosor :happy:

Link to comment
Share on other sites

Det var ju roligt att se vagnens "fripassagerare" fick åka i vilket fall.... :camo:

 

Så får vi väl se hur det blir med oss resterande i vagnen här hemma. Hoppet e ju det sissta som överger än....

 

Man kanske skulle byta religon och rikta in mattan, börja be till Ahlla och på så sätt kanske öka möjligheterna :rocketl:

 

// C MD2

 

Ps. Birgitta, vi vet att ni kvinnor alltid luktar rosor :navy:

 

Vem var den "fripassageraren" har en aning men... För att inte lämna ut namn nämn personen på bilden.

Link to comment
Share on other sites

Det var ju roligt att se vagnens "fripassagerare" fick åka i vilket fall.... :)

 

Så får vi väl se hur det blir med oss resterande i vagnen här hemma. Hoppet e ju det sissta som överger än....

 

Man kanske skulle byta religon och rikta in mattan, börja be till Ahlla och på så sätt kanske öka möjligheterna :uuh:

 

// C MD2

 

Ps. Birgitta, vi vet att ni kvinnor alltid luktar rosor :)

 

Vem var den "fripassageraren" har en aning men... För att inte lämna ut namn nämn personen på bilden.

 

Ja du, gissa det :P Men jag skall ge dig några tips... ta mitt C/S så kanske du vet från vilken vagn jag åker. Sen får du försöka matcha det med bilden.... :lala:

Må den som söker finna! B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Enl uppgift kommer EN04 att skilja sig från EN03 avseende org o utbildningslängd mm. Även att EN04 kommer att jobba i accelerationsspåret mot EUBG. Iaf avseende vissa delar. Någon som vet något om det?

 

Sökt men det finns inget officiellt om detta.....

 

Utb. på EN04 kommer nog att skillja sig en hel del( det jobbas på det i vilket fall...).

Jag vill inte skriva för mycket om det nu inte skulle vara rätt, vil ju inte sprida felaktiga rykten! :)

Men en som borde har lite mer under fötterna är "Kn Glock" :banana

Link to comment
Share on other sites

Men som sagt, det som står vet jag o det är inte intressant. Jag undrar om ni ex hört det med att delar av EN ska fortsätta jobba även under beredskapstiden? Bl a......

 

Om det kommer skilja sig en hel del, vadå?

 

Skriv, vi vet alla att det är rykten o tar det med en nypa salt. Som med allt annat inom FM.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...