TheStroyer Posted June 13, 2004 Author Report Posted June 13, 2004 ok grabbar. imorrn kl 07.00 åker jag hemifrån och jag är framme runt 11. usch vad nervös jag är. vi ses där nere! Quote
Power King Posted June 13, 2004 Report Posted June 13, 2004 Nästan samma för mig. Åker 07.08 och är framme 11.28 i Karlsborg. Nu börjar man bli lite nervös. Fast man hoppas ju på att härda ut dom här 10månaderna och komma hem med en Quote
kadaver Posted June 13, 2004 Report Posted June 13, 2004 Imorgon smäller det! Förmodligen lite extra för mig då jag dragit på mig feber p.g.a allt håll i gång med student och allt.. Kommer infinna mig i skövde 13:40, sen vet jag inte, för jag fick inte resan till Karlsborg med på min.. Någon mer som fått det problemet med SJ? Quote
macho man Posted June 13, 2004 Report Posted June 13, 2004 jadå, jag gick bara tillbaka och sa till dom och vips så kom jag ända till karlsborg också Quote
Gustavsson Posted June 16, 2004 Report Posted June 16, 2004 Hehe, har sett er i matsalen nu några gånger... ni ser inte alltför säkra på er själva Vissa ser ju för jääävliga ut, långt hår, hår i olika färger osv... kom ihåg "High and tight" ;) // Grönbrickan Gustavsson Quote
Lundberg Posted June 17, 2004 Report Posted June 17, 2004 Snart får ni sällskap... 28/6 dimper UndSäkpluton ner på K3. B) Quote
TheStroyer Posted June 25, 2004 Author Report Posted June 25, 2004 (edited) då var de två första veckorn avklarade. de har varit helt ok, nästan till och med lite för slappt. men man har iallafall blivit en mästare på att bädda sängar och vika kläder :P Edited June 26, 2004 by TheStroyer Quote
slask! Posted June 26, 2004 Report Posted June 26, 2004 Jo då var 1/20 del av klarat Kan hålla med om att det nästan var lite lökigt, men har vart ganska kul och lärorikt än så länge. Befälen är väldigt bra, hårda men rättvisa. Imorn blir det att åka tillbaka. Är det någon som vet säkert när bussen går från sthlm? har för mig att det var 18.45 men är inte säker. Quote
TheStroyer Posted June 27, 2004 Author Report Posted June 27, 2004 Busstiderna står väl på den där lappen som vi fick med sista brevet Quote
Forumsledning Kimster Posted June 29, 2004 Forumsledning Report Posted June 29, 2004 Hittade en gammal skrivelse om K3 från värnpliktsrådet. http://varnpliktsradet.se/upload/k%203%202003-04.doc Om det är nån som tycker det är intressant att läsa lite vad som sker där. Quote
TheStroyer Posted July 2, 2004 Author Report Posted July 2, 2004 vecka 3 avklarad. detta har varit en riktigt rolig vecka. iaf för oss i 9. Lb plut. PEK och strid från eldställning Quote
Jarl Posted July 2, 2004 Report Posted July 2, 2004 Trevligt! Ni verkar trivas bra på k3 Hur är tempot? Var det som ni hade föreställt er? Quote
TheStroyer Posted July 2, 2004 Author Report Posted July 2, 2004 nej det är lugnare än vad jag trodde. hade förberett mig på info-helgen x2 tempo Quote
Jarl Posted July 3, 2004 Report Posted July 3, 2004 Vad tycker ni om det då? Skönt eller hade ni hellre velat ha mer "action"? Lite OT, skall alla jägarutbildningar startas upp lite mjukare framöver eller är det bara k3 och k4 som "testar" på det nya systemet? Quote
TheStroyer Posted July 4, 2004 Author Report Posted July 4, 2004 jag tycker det är ganska skönt. men det känndes lite underligt i början när man hade förberett sig på ett skithårt tempo. men det känns som det blir hårdare och hårdare för varje dag som går. snart är det dags att åka tillbaka igen Quote
Egron Posted July 17, 2004 Report Posted July 17, 2004 (edited) Haha. Nyinryckta känns det lika skönt och lugnt efter första fältveckan?? Ni kanske börjar förstå att ni inte ligger inne för att bli bäst på löpning och böjsträck utan att det finns andra saker man lägger lite mer vikt på. Edited July 17, 2004 by Egron Quote
TheStroyer Posted July 17, 2004 Author Report Posted July 17, 2004 jodå. fältveckan var jobbig. inte mycket sova de sista dagarna. satans vad jag har ont i fossingarna nu Quote
TheStroyer Posted July 31, 2004 Author Report Posted July 31, 2004 bara 6 veckor kvar till baskerprovet nu Quote
kadaver Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Yeehaa! Eller inte.. Shit i pomme fritten vad jag är skraj.. Träning ger ju färdighet, färdighet att klara skiten, men om man inte kan träna fullt ut? Jävla fot jävel.. Aja, får jag inte mössan så får jag inte =D Lycka till alla på baskerprovet btw 6 veckor kvar.. Quote
TheStroyer Posted August 8, 2004 Author Report Posted August 8, 2004 jävla fot säger jag med. min häl pajjade totalt när vi hade 1,5 mils snabbmarsch i torsdags. inte bra alls. fick två veckors fri fys, marsch och packning av doktorn. känns inte bra. vill kunna vara med fullt ut på allt. hoppas verkligen att det bli bra snabbt Quote
TheStroyer Posted August 29, 2004 Author Report Posted August 29, 2004 kommande två veckor blir nog trevliga mina herrar. SIB och hkp-utbildning. undrar om vi kommer få flyga nåt. Quote
Recommended Posts