Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Recommended Posts

• Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Nästan samma för mig. Åker 07.08 och är framme 11.28 i Karlsborg. Nu börjar man bli lite nervös.

Fast man hoppas ju på att härda ut dom här 10månaderna och komma hem med en :unsure:

Posted

Imorgon smäller det! Förmodligen lite extra för mig då jag dragit på mig feber p.g.a allt håll i gång med student och allt..

Kommer infinna mig i skövde 13:40, sen vet jag inte, för jag fick inte resan till Karlsborg med på min.. Någon mer som fått det problemet med SJ?

Posted

Hehe, har sett er i matsalen nu några gånger... ni ser inte alltför säkra på er själva :)

Vissa ser ju för jääävliga ut, långt hår, hår i olika färger osv... kom ihåg "High and tight" ;)

// Grönbrickan Gustavsson

• 2 weeks later...
Posted (edited)

då var de två första veckorn avklarade. de har varit helt ok, nästan till och med lite för slappt.

men man har iallafall blivit en mästare på att bädda sängar och vika kläder :P

Edited by TheStroyer
Posted

Jo då var 1/20 del av klarat :)

Kan hålla med om att det nästan var lite lökigt, men har vart ganska kul och lärorikt än så länge. Befälen är väldigt bra, hårda men rättvisa.

Imorn blir det att åka tillbaka. Är det någon som vet säkert när bussen går från sthlm? har för mig att det var 18.45 men är inte säker.

Posted

Vad tycker ni om det då?

Skönt eller hade ni hellre velat ha mer "action"?

Lite OT, skall alla jägarutbildningar startas upp lite mjukare framöver eller är det bara k3 och k4 som "testar" på det nya systemet?

Posted

jag tycker det är ganska skönt. men det känndes lite underligt i början när man hade förberett sig på ett skithårt tempo. men det känns som det blir hårdare och hårdare för varje dag som går. snart är det dags att åka tillbaka igen

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Haha. Nyinryckta känns det lika skönt och lugnt efter första fältveckan??

Ni kanske börjar förstå att ni inte ligger inne för att bli bäst på löpning och böjsträck utan att det finns andra saker man lägger lite mer vikt på.

Edited by Egron
  • 2 weeks later...
Posted

Yeehaa! Eller inte.. Shit i pomme fritten vad jag är skraj.. Träning ger ju färdighet, färdighet att klara skiten, men om man inte kan träna fullt ut? Jävla fot jävel..

Aja, får jag inte mössan så får jag inte =D

Lycka till alla på baskerprovet btw :D 6 veckor kvar..

:tveka:

Posted

jävla fot säger jag med. min häl pajjade totalt när vi hade 1,5 mils snabbmarsch i torsdags. inte bra alls. fick två veckors fri fys, marsch och packning av doktorn. känns inte bra. vill kunna vara med fullt ut på allt. hoppas verkligen att det bli bra snabbt

• 3 weeks later...