Jump to content

Recommended Posts

hmm en bunt vakanser utlagda för FS15, c och stf c skyttekompani, skymtar månde en organisationsförändring??

Japp! en mindre utökning och omorganisation.

P4 har nog dessutom lite tight att rekrytera då man är hårt engagerade i NBG mm.

Edited by Kn Glock
  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vet du mer än detta, jag skymtar lite info som du har men inte jag, något du kan släppa til "allmänheten"?

på a svarar vi: ja

på b svarar vi: jag har inga detaljer som jag kan dela med mig av. Jag är lite osäker på vad som"bara" är förslag och vad som är beslutat

Edited by Kn Glock

Om två veckor? Isses. Nu blev det väldigt knepigt helt plötsligt... vad händer om de ringer från KS17 denna vecka (eller om de vill ha en till NBG, dit jag ringt på vakanser) och sedan FS15. Jag menar, de kan ju ringa, eller kanske inte... Om man då redan har tackat ja till något annat så skulle i alla fall jag känna mig litet snopen. Samtidigt vågar man ju inte tacka nej, eller?

Ja det är ju en tankenöt.

Och det är väll så att om man tackar ja till Kosovo, då försvinner samtidigt ens ev ansökan till A-stan automatiskt.

Men tänk istället på vad du får och var tacksam, istället för att älta vad du kunde ha haft. :baskerPa:

Edited by Slöbevakarn
Och det är väll så att om man tackar ja till Kosovo, då försvinner samtidigt ens ev ansökan till A-stan automatiskt.

Men tänk istället på vad du får och var tacksam, istället för att älta vad du kunde ha haft. :baskerFN:

Njaaaa om rekryteringen sker samtidigt så försvinner man ju inte direkt skulle jag gissa på? Är ju teoretiskt möjligt att bli uttagen till flera enheter. Fast iofs så är det ju elektroniska ansökningar nu. Eller skulle ju iofs inte förvåna mig om FM skrev ut alla ansökningar och sedan la dem i fysiska högar :-P

Appropå problemet så är det ju som det är. Hellre en fågel i handen än 10 i skogen. Är man nöjd med att vinna en kexchoklad eller ska man satsa på högvinsten? Alla är olika, alla gör olika.

• 2 weeks later...

Har inte hört nåt än :)

Det varit trevligt med ett litet samtal precis just nu, när jobbet hemma ändå bara känns trist.

får hoppas ett tag till..

Men grattis till alla er som har fått samtal, så här långt.