trädet Posted February 15, 2011 Report Posted February 15, 2011 Sista dagen någonsin som jag slipper Arbetsförmedlingen (hoppas jag). Och på torsdag kan jag snällt be chefen dra dit pepparn växer =) Quote
Kolind Posted February 18, 2011 Report Posted February 18, 2011 Högvaktssoldat.. Jag som inte ens gjort klart lumpen blir anställd.. Herregud Quote
Rokare Posted February 20, 2011 Report Posted February 20, 2011 Rokare: du är en ond, dålig människa! Nu mår jag verkligen illa!!!! Quote
Nestor Posted February 23, 2011 Author Report Posted February 23, 2011 Fick bekräftat nyligen att jag kör mitt sista pass på jobbet den 20/3. Frihet hägrar! Jag kommer kunna ha normala helger Quote
Stefan F Posted February 23, 2011 Report Posted February 23, 2011 TV4 nyheterna. Andra inslaget. Vår föräldraförening FTW! Quote
903Lew Posted February 24, 2011 Report Posted February 24, 2011 Med anledning av Hellners förnedring av Northug på karlns hemmaplan: [Varning! Black Metal! Innehåller satanism, uppvigling mot Norrmän och stora mängder hat.] Quote
Kolind Posted February 24, 2011 Report Posted February 24, 2011 Jag gör snabb karriär nu. Anställd soldat och väktarutbildad på en vecka Quote
Mattsson Posted February 24, 2011 Report Posted February 24, 2011 Premis: Anställningsinterjuv i centrala sthlm till ett alldeles jätte vanligt civilt jobb. -Är du fingerfärdig? -Hur menar du? -Alltså skulle du klara av att göra X eller Y själv? -Jag vet faktiskt inte, har aldrig testat på det själv -Ok, men klarar du av att vårda en Ak5:a? -Öh, ja? -Bra! Då kommer du klara ut de uppgifterna alldeles perfekt! Quote
Fu Frippe Posted February 25, 2011 Report Posted February 25, 2011 (edited) Med anledning av Hellners förnedring av Northug på karlns hemmaplan: [Varning! Black Metal! Innehåller satanism, uppvigling mot Norrmän och stora mängder hat.] Haha! Dessutom, (om inte mina metalögon helt övergivit mig), så heter gruppen Sportlov? EDIT: Äsch, det stod ju i rutan! Jag var så inne på att kolla logotypen så jag missade det uppenbara... Edited February 25, 2011 by Fu Frippe Quote
John Wayne Posted February 25, 2011 Report Posted February 25, 2011 Frugan kommer hem idag, hon veckopendlar, och vi skall käka tacos. F**n man kan bli tårögd för mindre! Quote
trädet Posted February 26, 2011 Report Posted February 26, 2011 Jag börjar nya jobbet om två veckor. Redan blir jag bjuden på öl och shots av mina soon to be chefer Quote
Munken_swe Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 Fått beskedet att jag får börja jobba på P4 efter examen. Quote
ShyGuy Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 Lunchdate med världens mysigaste tjej. Behövs tydligen inte mer än en blond liten snygging för att få en yrkessoldat att bli en lallande fåne, och tycka om det. Quote
Mikey Posted March 3, 2011 Report Posted March 3, 2011 Hästarna sprang bra i lördags... GRATTIS! Inte mina Quote
Skalman Posted March 4, 2011 Report Posted March 4, 2011 Petter Northug. Jag kan inte låta bli att skratta åt karln, hur osportsligt Anders Blomqvist än tycker att det är. Quote
Munin Posted March 4, 2011 Report Posted March 4, 2011 (edited) Envetet tillfrågad om att kliva i ny tjänsteställning på jobbet, trevligt. Som grädde på moset slutade det oändliga kriget mot dokumentationsberget med ett tomt skrivbord vid hemgång idag. Edited March 4, 2011 by Munin Quote
trädet Posted March 4, 2011 Report Posted March 4, 2011 En så otroligt underbart rolig annons på the internet! Söker nytt hem! Någon har vart mycket påhittig Quote
903Lew Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Brink tar sig över linjen i fäders spår för framtida segrar. En skidkung som inte drygar sig eller jobbar med divalater utan låter benen och armarna tala för sig själva. När han ska intervjuvas av André Pops är karln så slut att han börjar grina och Pops säger "Det är lugnt Jörgen, vi kan ta det sen när du känner dig bättre". HELVETE vad vackert längdskidåkning kan vara. Quote
Stefan F Posted March 6, 2011 Report Posted March 6, 2011 Petter Northug. Jag kan inte låta bli att skratta åt karln, hur osportsligt Anders Blomqvist än tycker att det är. Hört på sportradion, om Northugs taktik. Bisittare Mogren: "Han kör taktiskt i det där läget, det är det enda positiva man kan säga om honom." Roger Burman (?): "... förutom att han är en fantastisk skidåkare då?..." Mogren: "Mmm." Har börjat gräva i Tolkien-översättningar, och stött på den första versionen av "Bilbo"; "Hompen" (Tore Zetterholm, 1947). Där heter Bilbo Baggins på svenska Bimbo Backlin... så j*vla bra! Tydligen illustrerad av Tove Jansson. Quote
knaZen Posted March 7, 2011 Report Posted March 7, 2011 10 ståplatsbiljetter till The Big Four (Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax) är kirrade. Så nu kan jag och mina vänner åka på en skön road trip till götlabooorrrg i sommar och ha en episkt bra kväll. Quote
Vamtiin Posted March 7, 2011 Report Posted March 7, 2011 Fick låna ett grafikkort av skolan då jag är i behov av ett nytt Bonus: Det stödjer Mortal Online ^^ Quote
trädet Posted March 9, 2011 Report Posted March 9, 2011 Snart sista dagen som polackarbetande! Snart väntar grönkläder och glada hurrarop! Quote
jed Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Idag fyller min son ett år! Härligt att vara pappaledig Quote
Bravo X-Ray Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Jag gick med på SoldF-forum Har hängt här ett tag och rekat, bestämde mig för att slå förlägging till sist Quote
Recommended Posts