Ing Posted February 9, 2007 Report Posted February 9, 2007 Eller så avreggar mig från denna sida helt.. Nämen, vilken underbar idé....... //Nisse Säger inte emot alls. Duger inte ledarskapet åt herrn så ska du veta att det är HELT frivilligt att logga in eller ens knappa in adressen hit. Din "vän" misskötte sig länge utan bättring, hur länge ska vi tolerera det? Håll dig härifrån om du/ni bara ska tjura, inte ett enda jävla gnällinlägg till från dig här, då är det bättre att du håller käft. Vill du ha hjälp med den delen så är det BARA att säga till. /BlåGul Quote
Ing Posted February 9, 2007 Report Posted February 9, 2007 Dåså..... rensat upp här LITE nu. Kommer antagligen ta bort lite mer skräp här framöver, då det inte direkt tillför debatten "varnad" någonting. /BG Quote
pjäsmannen Posted February 9, 2007 Report Posted February 9, 2007 (edited) Eller så avreggar mig från denna sida helt.. Nämen, vilken underbar idé....... //Nisse Säger inte emot alls. Duger inte ledarskapet åt herrn så ska du veta att det är HELT frivilligt att logga in eller ens knappa in adressen hit. Din "vän" misskötte sig länge utan bättring, hur länge ska vi tolerera det? Håll dig härifrån om du/ni bara ska tjura, inte ett enda jävla gnällinlägg till från dig här, då är det bättre att du håller käft. Vill du ha hjälp med den delen så är det BARA att säga till. /BlåGul Om jag är tvungen att hålla käft pga detta så av regga mig TACK Jag håller inte käften för någon Men rättar mig i ledet gör jag och det är inga problem med det. Finns det en chans för FhF laddare att få tillbaks sitt konto? Eller är han stoppad helt? trotts allt så är SoldF en jävligt bra sida Edited February 9, 2007 by pjäsmannen Quote
Ing Posted February 9, 2007 Report Posted February 9, 2007 Eller så avreggar mig från denna sida helt.. Nämen, vilken underbar idé....... //Nisse Säger inte emot alls. Duger inte ledarskapet åt herrn så ska du veta att det är HELT frivilligt att logga in eller ens knappa in adressen hit. Din "vän" misskötte sig länge utan bättring, hur länge ska vi tolerera det? Håll dig härifrån om du/ni bara ska tjura, inte ett enda jävla gnällinlägg till från dig här, då är det bättre att du håller käft. Vill du ha hjälp med den delen så är det BARA att säga till. /BlåGul Om jag är tvungen att hålla käft pga detta så av regga mig TACK Jag håller inte käften för någon Men rättar mig i ledet gör jag och det är inga problem med det. Finns det en chans för FhF laddare att få tillbaks sitt konto? Eller är han stoppad helt? trotts allt så är SoldF en jävligt bra sida Nej, Fhf laddares konto kommer inte att återaktiveras. Skicka ett PM eller återkom imorgon med din önskan om avaktivering så fixar vi det. /BG. Quote
pjäsmannen Posted February 9, 2007 Report Posted February 9, 2007 Eller så avreggar mig från denna sida helt.. Nämen, vilken underbar idé....... //Nisse Säger inte emot alls. Duger inte ledarskapet åt herrn så ska du veta att det är HELT frivilligt att logga in eller ens knappa in adressen hit. Din "vän" misskötte sig länge utan bättring, hur länge ska vi tolerera det? Håll dig härifrån om du/ni bara ska tjura, inte ett enda jävla gnällinlägg till från dig här, då är det bättre att du håller käft. Vill du ha hjälp med den delen så är det BARA att säga till. /BlåGul Om jag är tvungen att hålla käft pga detta så av regga mig TACK Jag håller inte käften för någon Men rättar mig i ledet gör jag och det är inga problem med det. Finns det en chans för FhF laddare att få tillbaks sitt konto? Eller är han stoppad helt? trotts allt så är SoldF en jävligt bra sida Nej, Fhf laddares konto kommer inte att återaktiveras. Skicka ett PM eller återkom imorgon med din önskan om avaktivering så fixar vi det. /BG. Jag kommer vara kvar här på SoldF. Quote
Guest J-Star Posted February 10, 2007 Report Posted February 10, 2007 (edited) Som jag skrev tidigare att SFF styrs av ett gäng äldre män som inte har klivit ur sina unifromer och jag hoppades att SoldF inte skulle bli samma ställe för folk som inte klarar det civila samhället. Vad hoppades du uppnå med det där tramset? Du är inte särskilt diplomatisk av dig. OCH jag hjälper en vän som var obekväm i Soldf.Man skall hjälpa sina kommpisar i nöd vilket är svårt för andra att begripa. Med tanke på att din kompis försatt sig själv i nöd så kan du hjälpa honom på bästa sätt genom att uppmana honom att skärpa till sitt uppförande. Bara för att man är kompis så betyder det inte för den sakens skull att man skall lägga sig platt inför dennes beteende. En kompis uppgifter innefattar bland annat att berätta när någon uppför sig socialt oacceptabelt. /J Edited February 10, 2007 by J-Star Quote
Guest koenigsegg88 Posted May 10, 2007 Report Posted May 10, 2007 (edited) Hej! jag undrar om ni skulle kunna ompröva min varning som jag idag har? Som jag fick under en diskussion med 9x19. När jag ändå är i farten varför finns det olika varnad texter? J-star har *varnad* och jag har VARNAD Edited May 10, 2007 by koenigsegg88 Quote
Forumsledning Kimster Posted May 11, 2007 Forumsledning Report Posted May 11, 2007 Hej!jag undrar om ni skulle kunna ompröva min varning som jag idag har? Som jag fick under en diskussion med 9x19. När jag ändå är i farten varför finns det olika varnad texter? J-star har *varnad* och jag har VARNAD 1. Rutin är att jag ser över varningar då och då, och de tas bort när VI anser det är förtjänat. Mer svar än så kan jag inte ge dig. 2. Beror på två olika blågula som varnat. Jag ska dock försöka se till att det där blir någon standard så det ser likadant ut för alla. Quote
Agentorange67 Posted September 25, 2007 Report Posted September 25, 2007 Hej! Jag har varit varnad i ungefär helvt år jag undrar hur länge ska jag vara varnad? Quote
SISU Posted September 25, 2007 Report Posted September 25, 2007 Se inlägget ovan för ditt ..... Quote
Agentorange67 Posted September 25, 2007 Report Posted September 25, 2007 Ja, men man borde få något besked iaf eller nåt liknande. Quote
The Swede Posted September 25, 2007 Report Posted September 25, 2007 Ja, men man borde få något besked iaf eller nåt liknande. Då jag har ett liv utanför forumet har jag inte hunnit svara på ditt PM ännu. Om du kan ge dig till tåls en stund kanske du får ett besked. Quote
Apone Posted September 26, 2007 Report Posted September 26, 2007 Då jag har ett liv utanför forumet ... Men.. Du är tydligen inte kvar i "Firman", om jag läste rätt någonstans. Och nu har du skaffat ett liv UTANFÖR forumet..? Det känns lite som...som om vi glider isär. Har du skaffat ett annat forum..? Ditt camouflagefärgade blod tunnas ut och din M-numret på din ryggrad fade'ar ut.. Forumets Gordon Freeman kanske visar sig vara människa ändå..! Quote
Svante Posted June 29, 2009 Report Posted June 29, 2009 Om man en gång dragit på sig en varning här på forumet, är den då bestående oberoende av vad som händer? Eller kan den "degraderas"? Quote
Krook Posted June 29, 2009 Report Posted June 29, 2009 En varning är inte för alltid, något som andra medlemmar vittnar om i den här tråden. Missköter man sig ordentligt åker man ut, sköter man sig så kan man bli av med varningen. En bra sak att starta med är att hålla sig till forumets regler och netikett. En inledande åtgärd är att söka efter befintliga trådar innan man startar ett nytt ämne. Jag slog ihop din tråd Svante med den befintliga tråden. /Krook Blågul Quote
Agentorange67 Posted January 31, 2010 Report Posted January 31, 2010 Hur länge ska jag vara varnad? Har vart det i över 2år nu. Ansöker om nåd, haha Quote
Krook Posted January 31, 2010 Report Posted January 31, 2010 Hur länge ska jag vara varnad? Har vart det i över 2år nu. Ansöker om nåd, haha Vad snackar du om /Krook BG Quote
Agentorange67 Posted January 31, 2010 Report Posted January 31, 2010 (edited) Tackar så mycket krook. Edited January 31, 2010 by Agentorange67 Quote
Recommended Posts