Jump to content

Recommended Posts

Posted

Just nu skulle det kännas rätt bra om man bara fick ett svar överhuvudtaget, bara man får ett svar... Ett "Du är antagen" skulle ju vara det bästa men om man fick ett "Nej tack", så att man kunde slappna av och återgå till ett normalt liv utan att känna den här oron över att man inte får ett svar.

Fast det kanske bara är jag som känner det så här?

Ska kanske helt enkelt bara gå och lägga sig...

• Replies 777
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Just nu skulle det kännas rätt bra om man bara fick ett svar överhuvudtaget, bara man får ett svar... Ett "Du är antagen" skulle ju vara det bästa men om man fick ett "Nej tack", så att man kunde slappna av och återgå till ett normalt liv utan att känna den här oron över att man inte får ett svar.

Du har faktiskt helt rätt firefox :baskerPa:

Posted

Du har faktiskt helt rätt firefox :D

TVÅ Xerxes i Firefoxx om jag får be! :baskerPa: Wig(h)urt --> :D <-- Firefoxx

Posted (edited)

Instämmer med föregående talare...ett svar dvs en inryckningsorder står nog högst på önskelistan för V/E NC01 just nu...

Edit: Gäller ju inte LA mission ifs men jag förstår hur det är...

Edited by Pbmin
Posted (edited)

Du har faktiskt helt rätt firefox :D

TVÅ Xerxes i Firefoxx om jag får be! :camo: Wig(h)urt --> :bash: <-- Firefoxx

De va fan va kinkig man ska vara ikväll då vart har du tänkt att åka istället då? :D btw wig Hurt kalalde en icke svensk född kille mig i min förra klass kändes som lite deja vue (stavas inte så va?) ingen annan som brukar kalla mig för de nämligen

Ps Ge mig ett svar för fan Ds 8-/

Edit: vafan kan ni förvänta er en lördag natt...

Edited by wigurt
Posted (edited)
TVÅ Xerxes i Firefoxx om jag får be!  :camo:  Wig(h)urt -->  :bash:  <-- Firefoxx

De va fan va kinkig man ska vara ikväll då vart har du tänkt att åka istället då?  :D btw wig Hurt kalalde en icke svensk född kille mig i min förra klass kändes som lite deja vue (stavas inte så va?) ingen annan som brukar kalla mig för de nämligen

Ps Ge mig ett svar för fan Ds 8-/

Edit: vafan kan ni förvänta er en lördag natt...

Ingen fara Wigurt, men den här väntan har börjat gå mig på nerverna, skulle vara bra att få ett svar så man kan plannera vad man ska göra annars nu i höst och nästa år...

"Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge..."

Edited by Firefoxx
Posted (edited)

Men grabbar! Det handlar ju bara om max 3-5 dagar!

Tror inte att hösten kommer bli förstörd om man tar det lugnt lite. ;)

Edited by Bigskill
Posted
Idag får ja nog svar *känner de på mig* låt de vara positivt  :baskerPa:

Jag hoppas verkligen du har rätt

Börjar bli jobbigt att "sitta på nålar"

Ett par timmar kvar tills post-gubben kommer :baskerPa:

Och jag som jobbar till 21:00 idag! :navy:

Jag får kolla här först då och kolla om ni andra har fått det! ;)

Posted

Hej! Ny som aktiv på forumet efter att med glädje och rytmik följt div. diskussioner.

Fick mitt besked nu (10 min sedan)

Stf C Pskgrp

LA05

060130 - 060319 (utb)

060329 - 061203 (tj)

Första missionen sökt, första uttagningen :baskerFN:

Hoppas ni andra slipper sitta i ovisshet länge till - det är det som är värst.

Posted

Jaha, idag var brevbäraren här med ett brev. Såg honom inte själv, men enligt uppgift var signalementet en äldre skäggig herre med röd toppluva och en stor säck över axeln som frr medelst flygande rensläde. Vet inte om jag tror på det, men uttagningsbeskedet är iaf här nu. Trevligt. Vi ses väl på livgardet i januari då skulle jag tro. Fast som vanligt känns inget helt säkert förrän man kliver av flygplanet nere i missionsområdet.

Nån som vet vilka plutoner som är sisu och vilka som är CV90?

Befnr 25XX.

26XX är 4. plut, d.v.s. PATGB203-plut (inte SISU) enligt mina papper. Övriga pskplut är strf90.

Posted

till KS13 fick jag Nej innan några fått ja så jag tror inte att alla som inte fått idag kan vänta sig ett nej

Posted

Äääääääntligen.... som en viss man i rosa tränings overall brukar utrycka sig. :D

Då fick man det efterlängtade kuveret med ett trevligt besked. :baskerFN:

Hoppas ni som inte fått besked får det snart så ni slipper våndas, jag vet hur det är.. :D

hoppas diskussionen fortsätter här om La 05

Posted (edited)

Ja, då är man hemma på lunchen!

Och vad är det jag ser liggande på golvet?!

Ett efterlängtat brev från HÖGKVARTERET! Och jag är med!

Gu va glad jag är nu! :baskerFN:

Edited by Bigskill