Jump to content

TIPS: Swedish Forces Pack till Op. Flashpoint (Spel)

simon

Recommended Posts

Posted

Tänkte starta en tråd för addon-packet "Swedish Forces Pack" till spelet Operation Flashpoint: Resistance.

Lite bilder:

--------------------------------------------------------

Pbv 302A

Pbv 302C

Vintersoldat 1

Vintersoldat 2

My Webpage

Hkp 4 beta(?)

Stridsbåt 90

Rbs 70

Pbv 401

Ksp 58

Strf 904056

LvKv 9040

--------------------------------------------------------

Promo-trailer för SFP 4.0

Tänkte att jag skulle starta en tråd om SFP, då "modden" inte har fått någon egen tråd utan "bara" omnämnts i trådar om spel och annat.

Edit: Förtydligat ämne i enlighet med de nya ämnesrekomendationerna/Henke

• Replies 256
  • Created
  • Last Reply
Posted

Riktigt bra!

fullt i klass med DKM och BAS 0:)

När släpps härligheten?

Är det speviella amins till soldaterna? tycker att det inte verkar vara de i orginalet.

Om så är, måste de skriptas?

Posted

Nu blev jag riktigt sugen på att spela OFP för första gången på över ett år. Ser riktigt bra ut.

Posted

Sluta plåga oss med sådana MÖP:iga screnshots och se till att mod:en kommer ut till allmänheten!

:D:tveka:

Posted

Hemska människa!

De......är......underbara!

Fast PBV`ns kanon låter lite klent ;)

Posted
,Aug 17 2004, 10:25 ] Nej den är ju överst ;)

Ok, du har ingen ordning på bilderna ... ;) :)

Posted

SISU är inget jag känner till. Troligtvis inte. Men SFP brukar inte tillkännage projekt förrän de är sågott som 100% säkra på att det kommer med i paket. På det viset undviker de spekulationer och missnöjda fans!

Posted

dessutom fins det ingen beta... bilderna och filmen kommer från SFP´s forum...

gud vet när de kan tänkas vara färdiga, och afaik så har de inbgen Sisu eller Patgb 203 med (iaf inte som de visat officiellt)

Posted

Har frågat i SFPs forum men inte fått svar, lägger upp min fråga här också:

Jag har stött på problem med SFP: När jag använder siktet försvinner vapenljudet nästan helt. Man hör något, kan vara ljud efter kulan om sådant finns, men ljudet från krutladdningen försvinner. Hilfe!
Posted

Ser onekligen väldigt välgjort ut.

Dax att blåsa bort dammet från spelförpackningen och installera det igen!

:baskerKav:

Posted

Klarar man av att spela spelet på en AMD burk med 2GB ram? och ett 256MBytes grafikkort om man har en XP2800? :banghead:

Posted
Klarar man av att spela spelet på en AMD burk med 2GB ram? och ett 256MBytes grafikkort om man har en XP2800? :banghead:

Utan tvekan.

har själv 1 ghz, 640 mb ram.

Posted
Har SFP i planerna en liten SISU kanske? eller en liten hamster?

hamster?

Ja, en sånn här (farligt litet djur ;) )

Fö grattis efter nio inlägg är du den första som kommenterar det. :clap:

Posted

Eftersom responsen var så klen på officiela forumet så tänkte jag att jag får väl se om förståelsen är bättre för här för en "motorcykelordonanas simulator".

Har nu även fixat så man kan leka med hojen så man kan ha lite kul mellan alla svettiga MP missions där man glider runt.

bike2.jpg

Sen om det finns någon som kan komma med lite tips, tänkte göra något mission där man skall köra runt på farliga uppdrag.. någon som kan stötta med lite hjälp om hur det går till, finns det någon blankett med körorder och liknande.

Fast blir troligen fredstids uppdrag. "Stefan Stabsmedlem orkar inte gå och det är din chans att bjuda på en åktur han sent skall glömma som tack för omgrupperingen igår natt"

Posted
#####################

# SFP Range 1.0 #

#####################

This is a very small island that was made for testing our internal addons, nothing can beat the speed to load up desert island and test, but sometimes you want to have a place that you can play in multiplayer and test your vehicles, weapons.

This was not meant for release but I decided to do it anyway. The goal is not to make a world that would feel like a real one but to provide a place were I could test addons.

* Three different firing ranges.

* One runway.

* A little off-road track

Download here

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...