Jump to content

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Ser fram emot en ny trevlig kabinbild!  ;)

OK, ny kabinbild blir det.

airidquiz114eg.th.jpg

Hoppas på ett korrekt svar under kvällen, annars meddelar jag rätt svar och lämnar bollen fri.

Posted (edited)

F-4 Phantom II, får återkomma med version

Edit: Svarar F-4E/F.

Att det är en McDonnell (F-4) Phantom II går förövrigt att läsa på dataplåten på konsollen för varningslampor till höger om motorinstrumenten.

Edited by 106
Posted

Det är väl tamejfan förjävligt att så fort man faktiskt kan svaret på en av dessa nötter (genom skarpögdhet) så är man likförbannat för sen för att svara... :)

Posted
Mer kabinbilder, snälla! :P

Kom igen BJK, är inte sköna detaljer som vingspettsar, motorutblås och luftintag, samt en eventuell bit av en pilothuv, mycket roligare än en massa klockor och visare?? Jo, då! 8-/ (landnigsställ undantagna)

Posted

Nä, jag tycker ju inte det 8-/

Gillar klockor och massor av knappar att trycka på ju! Och framför allt att gissa på, och det kan ju bero på att då har jag åtminstone en liten chans att få gissa rätt...... :P

Posted

Oerhört irriterande, nu känner jag igen den, trainer med dubbel fena, men kan för mitt liv inte komma ihåg vad den heter. straffar mig själv :blink: