Froddan Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 (edited) Varför fungerar in en del smilies. Te.x. : (img-taggad). Lite trist att den bara ser ut så här X| Eller är det bara för mig som problemet uppstår? För övrigt skulle jag vilja att det fanns mer smilies. Framförallt en "ironi-smilie" liknande denna: Edit: Förlåt, detta var kanske en bagatell som ni antagligen inte uppskattar att man startar en ny tråd kring. 8| Edit 2: Smilisen som rodnar fungerar uppenbarligen inte heller... Edited March 27, 2004 by Froddan Quote
Forumsledning henke Posted March 27, 2004 Forumsledning Report Posted March 27, 2004 ANtar att det berodde på att just de två smileysarna inte var som de andra dvs börjar med semikolon-tecken motsv. De fanns dessutom i dubbeluppsättning. Nu kan du lätt klicka på dem till vänster. Quote
The Swede Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 Någon som kan det här med smiliesar får gärna fixa bort bakgrunden på följande: The Swede Quote
danno Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 (edited) Någon som kan det här med smiliesar får gärna fixa bort bakgrunden på följande: The Swede Problemet med animerade giffar är att det inte är en ruta som ändras utan ett konstant adderande av lager. Jag har tagit bort bakgrunden på en av dessa smilies men som du ser blir det inte helt bra då. Kanske bättre då att anpassa den till bakgrunden på forumet? EDIT: Stavning och en how-to. Verktyg: Adobe ImageReady och Adobe Photoshop. Ett lager i taget. (Markera) - (Färgområde). (Lager via klipp ut) (Radera lager) Nästa... Edited March 27, 2004 by danno Quote
danno Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 (edited) Den här var dock inget problem för han "rör" inte på sig! EDIT: Han är alltså IMG-ad och bakgrunden är borttagen... Edited March 27, 2004 by danno Quote
The Swede Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 Det var ju bra för det är den viktigaste av alla. OPFL, se till att byta ut pansarsmilien genast. The Swede Quote
AdamKalle Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 Vad hände med smilien som dunkar huvudet i väggen? Quote
EMK Posted March 27, 2004 Report Posted March 27, 2004 Vad hände med smilien som dunkar huvudet i väggen? Efter några månaders ihärdigt bankande så dog han tillslut. Det blev för mycket Quote
AdamKalle Posted April 1, 2004 Report Posted April 1, 2004 Efter några månaders ihärdigt bankande så dog han tillslut. Det blev för mycket Synd. Med tanke på nära förestående försvarsbeslut skulle han nog behövas. Quote
Guest strvkomp Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 Har också undrat vad som blev av den. Det var ändå den skönaste och roligaste smileyn av alla. Finns det ingen möjlighet att återupprätta smileyhedern och införskaffa denna underbara smiley igen?? Quote
Lindeberg Posted May 20, 2004 Report Posted May 20, 2004 Har också undrat vad som blev av den. Det var ändå den skönaste och roligaste smileyn av alla. Finns det ingen möjlighet att återupprätta smileyhedern och införskaffa denna underbara smiley igen?? Här är den. Nu återstår det bara för behörig personal att pilla in den bland hans kompisar i smilie-listan. Quote
wigurt Posted June 3, 2004 Report Posted June 3, 2004 Smilisar fi fan finns de något bättre? B) <----------lätt den bästa Quote
Forumsledning henke Posted June 16, 2004 Forumsledning Report Posted June 16, 2004 Ny smiley: Den uppskattade bananen i ny tappning. Tack Smocken för bidraget! Quote
Karin Posted June 16, 2004 Report Posted June 16, 2004 När kommer de här 2 (3) läggas till i listan??? Quote
Lindeberg Posted June 16, 2004 Report Posted June 16, 2004 När kommer de här 2 (3) läggas till i listan??? Troligtvis inte denna sidan krig i Sverige. Quote
Erik_G Posted June 17, 2004 Report Posted June 17, 2004 Men YMAN.. fy så juvenilt.. det trodde jag inte riktigt om dig.. usch så anstötligt.. Synd att inte anmäl-knappen funkar, annars hade jag anmält dig. Att visa upp djävuls-bananer så där.. höll ju på att sätta kyrk-kaffet i halsen.. usch.. /E Quote
Fu Kjellberg Posted June 17, 2004 Report Posted June 17, 2004 YMAN! VAD ska du ha den till? Den kan man ju använda om man tycker något är pain in the ass. Quote
KaffeKalle Posted June 18, 2004 Report Posted June 18, 2004 YMAN! VAD ska du ha den till? Den kan man ju använda om man tycker något är pain in the ass. Hahahaha, ok. Jag var faktiskt inte säker på om jag skulle tolka den som "bra" eller "dålig" smiley..! Quote
Ing Posted June 18, 2004 Report Posted June 18, 2004 Jag var faktiskt inte säker på om jag skulle tolka den som "bra" eller "dålig" smiley..! Åtminståne EN av ... ehm .. bananerna ser ju nöjd ut. Quote
SBP Posted June 18, 2004 Report Posted June 18, 2004 Den nya bananen finns på två ställen i listan... Räcker kanske med en... Quote
Forumsledning Kimster Posted June 18, 2004 Forumsledning Report Posted June 18, 2004 mmmh .. det är den dära henke.. att han jämt ska fippla till det.. :P Quote
Yman Posted June 18, 2004 Report Posted June 18, 2004 Åtminståne EN av ... ehm .. bananerna ser ju nöjd ut. Den andra ser faktiskt mest förvånad ut... Men som en följd av de två kan ju följande uppkomma.... --> //Y Quote
danno Posted March 2, 2005 Report Posted March 2, 2005 Hittade en ny smilie av en slump. Tänkte att den kunde passa forumets hundförare eller nåt... :P Quote
Recommended Posts