Magnus Posted January 9, 2003 Report Posted January 9, 2003 Johan: Skulle vara najs att länka namnen på bildsidan, så att man hamnar på personens profilsida om man klickar! BRA JOBBAT!!
Forumsledning Kimster Posted January 9, 2003 Forumsledning Report Posted January 9, 2003 Johan: Skulle vara najs att länka namnen på bildsidan, så att man hamnar på personens profilsida om man klickar! BRA JOBBAT!! Tycker Magnus borde fixa en egenbild sammtidigt ! <_<
Magnus Posted January 9, 2003 Report Posted January 9, 2003 Kimster: Lugn, det kommer. Måste bara rycka in först så jag kan stå och göra en häftig pose med något vapen
ERI Posted January 9, 2003 Report Posted January 9, 2003 Vad har hänt med "graderna" sist jag tittade var jag sergeant nu är jag "bara" korpral....??? Någon mer som har märkt detta. Egentligen inte speciellt viktigt, men, men... /ERI
Magnus Posted January 9, 2003 Report Posted January 9, 2003 Hittade ett till litet översättningsfel där man ställer in tiden för forumet. Vill du gömma ditt sessions id i länkarna? (OBS: Din dator måste klara av att använda temporära kakor för den här funktionen) Hehehe, temporära kakor
Ing Posted January 9, 2003 Report Posted January 9, 2003 Vad har hänt med "graderna" sist jag tittade var jag sergeant nu är jag "bara" korpral....??? Någon mer som har märkt detta. Egentligen inte speciellt viktigt, men, men... /ERI Jo. Det har blivit svårare att stiga i graderna. Vilket innebär att folk också blivit degraderade. Och vi BlåGula har blivit BlåGula, och inte har någon annan grad längre.
Forumsledning Kimster Posted January 9, 2003 Forumsledning Report Posted January 9, 2003 Jo.Det har blivit svårare att stiga i graderna. Vilket innebär att folk också blivit degraderade. Och vi BlåGula har blivit BlåGula, och inte har någon annan grad längre. I can kill you anyway aha brrrpbrrpbrrrp
Recommended Posts