Jump to content

Recommended Posts

• Forumsledning
Posted

..wow vi e rätt coola ju... B)

Ser fram emot våran 50000 fest och våran 1000:e medlem.

:ph34r:

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jag måste säga att jag gillar detta forum mer och mer.

Det har allt det gamla hade (utom möjligtvis personlig bild i profilen) plus en massa nya roliga funktioner.

Bra byte Henke och Johan. salute.gif.webp

The Swede

P.S Johan, du får gärna lägga in ovanstående smilie i samlingen om det går.

Posted

Vinnaren av tävlingen

Carl var den som vann 40 000:e inlägget tävlingen med sit tips 13 Januari

:rolleyes::D:D

Knekt var den som vann 800 medlems tävlingen med sitt tips 28 december

Grattis till er!!!!

Posted

the mistaken.

Ja, okej då. ;) När kommer nästa tävling? Och hur ska vi fira vårat 50 000 inlägg och 1000:e medlem?

Kanske genom att skjuta SoldF lösen. Dvs tio kanoner som avlossar hundra skarpa skott var i serie. Nej förresten, alla på en gång :D

/RP

Posted

wow

Nu har man att göra ett tag här tror jag.. massa nytt att lära sig. Tjohooo! MASSA timmar att slösa bort i forumet! :P

Snyggt jobbat Johan.

Posted

Lite skoj är ju att man kan lägga in bilder i postningar. Tex så såg det gamla forumet ut så här innan det pensionerades

gateway.jpg

• Forumsledning
Posted (edited)

...fäller en tår och lägger en Ros.. tack för den tiden... :D

Edited by Kimster
Posted
Håller med om att de personliga bilderna var skoj. Ska se vad det går att göra åt saken...

Jättebra! :blink:Testar[/code] testar igen

Posted

Nifelhel, nu har jag kodat på lite och lagt till personlig bild som ett attribut på den personliga profilen. Kolla in på min sida får du se hur det ser ut. Jag lämnade medvetet en trasig bild ifall man ej lägger in sin egen bild eftersom jag tror det uppmuntrar folk att posta bilder på sig själva vilket gör forumet lite mer levande.

Posted

Kul att ni gillade det! Tyvärr måste man mata in URLen igen eftersom databasen i det gamla forumet var radikalt annorlunda mot den som nuvarande forumet använder (= jag är så lat att jag inte orkar hacka konverteringsskript just nu).

Posted
Lite skoj är ju att man kan lägga in bilder i postningar. Tex så såg det gamla forumet ut så här innan det pensionerades

gateway.jpg

Spara den till ett fältarbete i närheten och ta ett begravningskort.

Casca

;)

Posted

Tänkte bara annonsera om den nya funktionen "Bilder på medlemmarna" som nu finns som en länk på förstasidan.

bildpamedl.GIF

Posted

Glömde kanske säga att sidan cachas någon minut i browsern så för att länken ska dyka upp så måste man ibland hålla ned SHIFT och trycka på refresh knappen i browsern.

Posted

Skitbra funktion Johan, nya forumet blir bara bättre och bättre! :)

Synd bara att inte fler har lagt upp nån bild på sin profil. :(

Posted

ETT FEL!!

jag sitter bakom en firewall och har, tillsamans med ett gäng till samma Ip nummer ut, nu har det vissat sig att det då skiter sig med inloggningen, jag råkade skriva några inlägg på hans namn och tvärtom... Detta kan bli lite iriterande....

Finns det något som kan göras åt detta, eller får vi göra upp ett schema? ;)

Posted

Bytte till svenska som språk. Notera de ibland lustiga översättningarna som tex:

"Radera kakor skapade av detta forum"

hmmm radera cookies kanske borde heta något i stil med

"Radera forumsinställningar sparade på din dator"

Posted
ETT FEL!!

jag sitter bakom en firewall och har, tillsamans med ett gäng till samma Ip nummer ut, nu har det vissat sig att det då skiter sig med inloggningen, jag råkade skriva några inlägg på hans namn och tvärtom...  Detta kan bli lite iriterande....

Finns det något som kan göras åt detta, eller får vi göra upp ett schema? ;)

Hmmm... Har jag inte märkt något av, för vi sitter väl bakom samma brandvägg va???

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...