daedalus Posted March 9, 2003 Report Posted March 9, 2003 http://www.ollning.com "Carl-Philips hjälm och handskar" öh?
flying_c Posted March 9, 2003 Report Posted March 9, 2003 hahAHA .. Herregud så många saker dom ollat. Själv sträcker det sig väl inte längre än en bastu här å där. Får ta upp kampen
Magnus Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Ser att dom lagt till en hel del grejer sen jag kollade sist
Malaj Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Jag fattar inte "en skid". Vad fan är ollning? Är det att inte veta skillnaden mellan Armén och Marinen? Isf; tack, men jag har redan en dammsugare. /<!--emo&--><!--endemo-->
Jonte11 Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert..
Bellum Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Ungefär lika tufft gamla alkoholister som tror att man vill lyssna på dom i tunnelbanan.
Malaj Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert.. Tack för det - det var ju, äh - originellt? Skita i det blå skåpet visste man ju, men man blir aldrig fullärd. Tackochlov... /:)
Guest Greven Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert.. Eller mot någon ....
Guest Lt. payne Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert.. Därför skrattar alltid B-styrkan när de varit inne i lägret...
Guest Fågel Fenix Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Modell värre. Att "DOcka" "Då man för in sitt ollon under förhuden på en annan person av det manliga könet" kan bli lite svårt med en brud ;) Inte jag som kommit på det om ni trodde det. Hörde det av en kille i FBU. Anekdot. Killen som berättade är känd som bordellEgn*** eller kort & gott "fälthoran"
Ize-Q Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 finast är ju att olla efter ett par dar i fält med mycket flänsost, nej faen va äckligt
målobs Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 muffla, fundera en stund på den. Sen läser ni denna reseberättelsen i ollningens tecken. http://www.dorrstopp.com/domd/2002/ Specillt roligt om man tycker det är trevligt med studentfester. /målis p.s Satt brevid herrarna som äger ollning.com på middagen som omnämns i texten. Riktigt trevliga ena. d.s
Vakten_F4 Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 En intressant tävlingsform är när två personer försöker olla varann på låret, jag dömde otaliga matcher under GSU:n. Det ser väldigt svårt ut att hålla undan motståndaren och samtidigt försöka komma åt själv. Jag bevittnade även ett extremfall av flänsost, en kille stoppade in en ostskiva under förhuden. Lumpen är fantastisk!
Doggydriver Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Hahahaha, mycket roligt s fanns att läsa! I somras kunde två klasskarmater skryta med att ha ollat alla valaffischer i hela staden. Inkluderat de som satt på valstugorna
oz Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Asså...jag hajar inte vad som är roligt med att "olla" något? Känns det bra att hålla på något som är hyffsat känsligt och som ska hållas rent mot en massa smutsiga prylar som affischer, bilar, eiffeltorn? Vet inte vad ni fick lära er under eran uppväxt, men att det skulle vara rent och prydligt där nere blev jag då tidigt skolad. Kan väl inte påstå att jag blir förvånad över att dagens ungdom ränner runt med bagg i grenen....
Vakten_F4 Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Asså...jag hajar inte vad som är roligt med att "olla" något? Känns det bra att hålla på något som är hyffsat känsligt och som ska hållas rent mot en massa smutsiga prylar som affischer, bilar, eiffeltorn? Vet inte vad ni fick lära er under eran uppväxt, men att det skulle vara rent och prydligt där nere blev jag då tidigt skolad. Kan väl inte påstå att jag blir förvånad över att dagens ungdom ränner runt med bagg i grenen.... Gör man bara ordentlig OVIK efteråt så kan man olla vad som helst!
Vakten_F4 Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Åldersrelaterat... Det börjar bli svårt när magen är i vägen så man inte ser målet??
KP2 Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Nix... och jag menar absolut inte att sitta och dryga mig är bara 24år gammal och tyckte själv att ovanstående verksamhet var ytterst roande i slutet på tonåren...
Dobberman Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Väntar bara på att någon "Stjärna" försöker olla en kamin under någon övning..... Eller något kallt metallföremål en vinternatt ..med ny kissad snabel.....kan bli sittande ett tag då
Halonen-AmfPB Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 En kille i skolan ollade några dörrar i skolan... en sån tur att man alltid låter någon annan öppna dessa.
Grunt Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Ollade nyss min dataskärm......... Näää... Skojade bara!
Dobberman Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Ingen som tänkt på om det sitter en elak liten på RSV och ollar alla pensions-beskeden innan dom åker ut...
Kommer få tönt-tjänst Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Finns det ingen annan mogen aktivitet vi kan tala om, som att spotta i folks mat t.ex.
Cinnes Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Hörde om en tjej som blev "dubbad" i lumpen. Hon satt på knä o håll på o packa eller nått sånt till en permis när hon kände något varmt o mjukt på axeln o hörde en manlig röst bakom sig: "I enighet med kung kuk så är du härmed dubbad..."
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.