Jump to content

Ollning

daedalus

Recommended Posts

Posted

hahAHA .. Herregud så många saker dom ollat. Själv sträcker det sig väl inte längre än en bastu här å där. Får ta upp kampen :dong:

Posted

Jag fattar inte "en skid". :huh:

Vad fan är ollning? :blink:

Är det att inte veta skillnaden mellan Armén och Marinen? :angry:

Isf; tack, men jag har redan en dammsugare. :=o

/<!--emo&:)-->beret.gif.webp<!--endemo-->

Posted

Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert..

Posted
Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert..

Tack för det - det var ju, äh - originellt? :=o

Skita i det blå skåpet visste man ju, men man blir aldrig fullärd. Tackochlov... :camo:

/:)

Guest Greven
Posted

Eller mot någon ....

Guest Lt. payne
Posted

Därför skrattar alltid B-styrkan när de varit inne i lägret...

Guest Fågel Fenix
Posted

Modell värre.

Att "DOcka"

"Då man för in sitt ollon under förhuden på en annan person av det manliga könet" kan bli lite svårt med en brud ;)

Inte jag som kommit på det om ni trodde det. Hörde det av en kille i FBU. Anekdot. Killen som berättade är känd som bordellEgn***

eller kort & gott "fälthoran"

Posted

muffla, fundera en stund på den.

Sen läser ni denna reseberättelsen i ollningens tecken.

http://www.dorrstopp.com/domd/2002/

Specillt roligt om man tycker det är trevligt med studentfester.

/målis

p.s

Satt brevid herrarna som äger ollning.com på middagen som omnämns i texten. Riktigt trevliga ena.

d.s

Posted

En intressant tävlingsform är när två personer försöker olla varann på låret, jag dömde otaliga matcher under GSU:n.

Det ser väldigt svårt ut att hålla undan motståndaren och samtidigt försöka komma åt själv.

Jag bevittnade även ett extremfall av flänsost, en kille stoppade in en ostskiva under förhuden.

Lumpen är fantastisk!

Posted

Hahahaha, mycket roligt s fanns att läsa! I somras kunde två klasskarmater skryta med att ha ollat alla valaffischer i hela staden. Inkluderat de som satt på valstugorna ,O

Posted

Asså...jag hajar inte vad som är roligt med att "olla" något?

Känns det bra att hålla på något som är hyffsat känsligt och som ska hållas rent mot en massa smutsiga prylar som affischer, bilar, eiffeltorn?

Vet inte vad ni fick lära er under eran uppväxt, men att det skulle vara rent och prydligt där nere blev jag då tidigt skolad.

Kan väl inte påstå att jag blir förvånad över att dagens ungdom ränner runt med bagg i grenen....

Posted
Asså...jag hajar inte vad som är roligt med att "olla" något?

Känns det bra att hålla på något som är hyffsat känsligt och som ska hållas rent mot en massa smutsiga prylar som affischer, bilar, eiffeltorn?

Vet inte vad ni fick lära er under eran uppväxt, men att det skulle vara rent och prydligt där nere blev jag då tidigt skolad.

Kan väl inte påstå att jag blir förvånad över att dagens ungdom ränner runt med bagg i grenen....

Gör man bara ordentlig OVIK efteråt så kan man olla vad som helst!

:o

Posted

Nix... och jag menar absolut inte att sitta och dryga mig är bara 24år gammal och tyckte själv att ovanstående verksamhet var ytterst roande i slutet på tonåren...

Posted

Väntar bara på att någon "Stjärna" försöker olla en kamin under någon övning..... :)

Eller något kallt metallföremål en vinternatt ..med ny kissad snabel.....kan bli sittande ett tag då :o

Posted

Hörde om en tjej som blev "dubbad" i lumpen.

Hon satt på knä o håll på o packa eller nått sånt till en permis när hon kände något varmt o mjukt på axeln o hörde en manlig röst bakom sig:

"I enighet med kung kuk så är du härmed dubbad..."

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...