Jump to content

Ollning

daedalus

Recommended Posts

Guest Lt. payne
Posted

Gamla fru Rostbiff klarar det lätt... B)

Posted

Aaaahhh... Att olla... Klart underskattat. Favoritobjektet är framför munnen på MC-ord integralhjälm, skyddsmasken eller talröret från flaket in till transportC i tgb..

Kanske både omoget, äckligt och fjantigt -men förbannat kul!

Guest Lt. payne
Posted

Som jag sa innan, om B-styrkan skrattar som dårar när de varit inne i lägret..

Då är något ollat.... B)

Posted
Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert..

:camo:... fan vad sjukt...

Posted

En "fralla" var ett poppis uttryck på högstadiet. Två vansinnga (vansinnigt roliga också) höll på att göra den på en fest. Improviserat siamesiskt-tvillingskap. Ollon (O) mot ollon, förhud (FH1) dras över båda O, FH2 dras över FH1. Detta skulle enligt enligt en viss individ vara vansinnigt roligt på fyllan. O1, O2 samt FH1 dolda under FH2, skulle nog se skojigt ut så det förslår. Min två vänner gjorde det dock aldrig, kanske tur :camo:

/Edit: Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod... B)

Posted

*suckar*

Människans uppfinningsrikedom inom området att skämma ut sig själv och äckla andra har återigen uppnått nya höjder.

Jag står helt förstummad och har bara en tanke i huvudet:

Vem i helvete kommer på något sånt här?

:camo:

Posted
Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod...

Team Smod? Aldrig hört talas om det, vad är det för gäng?

Posted
En "fralla" var ett poppis uttryck på högstadiet. Två vansinnga (vansinnigt roliga också) höll på att göra den på en fest. Improviserat siamesiskt-tvillingskap. Ollon (O) mot ollon, förhud (FH1) dras över båda O, FH2 dras över FH1. Detta skulle enligt enligt en viss individ vara vansinnigt roligt på fyllan. O1, O2 samt FH1 dolda under FH2, skulle nog se skojigt ut så det förslår. Min två vänner gjorde det dock aldrig, kanske tur  :unsure:

/Edit: Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod...  B)

Kärt barn har många namn: Hörde att det kallas FROLLA!!!

Tydligen standard hos något hockeylag i Malmö, iallafall sa deras massör det....

Posted
Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod...

Team Smod? Aldrig hört talas om det, vad är det för gäng?

Med tanke på vilken tråd vi är på...

Är du riktigt säker att du vill veta det? :huh:

/:D

Posted
Är du riktigt säker att du vill veta det? :)

hehe.. men om det är som cky och jackass är det inte så mycke ollning iblandat :)

Posted

Hehehee, Team Smod ja... Ett gäng vansinniga Göteborgars-skejtare som filmar en hel bunt sjuka grejjor. Lite CKY-stuk :)

Ganska mycket sjuka skejtarfilmningar, en hel del vansinniga fester, bredställ med husvagn, galna fester, sjuka filmklipp med dvärgar, komplett sanslösa fester osv. Typiskt sånt där man skulle "vilja" göra ibland, men hjärnan säger ifrån B)

*Handvolten i fruktståndet är oförglömlig, samt när polisen tar dom i Köpenhamn*

/Edit: Stavar som en kratta

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...