Julemand Posted November 12, 2012 Report Posted November 12, 2012 K1 är en tävling, antar det är kickboxning du menar? Det är mycket roliga och hårda motionsformer, kan rekommendera alla mixade stilar! Varit skön stämning på alla sådana klubbar jag besökt också. Främst Krav Maga jag sysslat med på sistonde (grad p5) men har tränat diverse traditionella stilar i min ungdom samt har ett hälsosamt intresse för sparrng under MMA och boxningsregler. Hoppas man kan sparras en del under potentiell GMU på K3 till våren, får man tid och ork över blir det nog en och annan session sparring om man hittar lite likasinnade herrar (och damer) !
Guest Reqruit Hardhead Posted November 12, 2012 Report Posted November 12, 2012 K1 är en tävling, antar det är kickboxning du menar? Det är mycket roliga och hårda motionsformer, kan rekommendera alla mixade stilar! Varit skön stämning på alla sådana klubbar jag besökt också. Främst Krav Maga jag sysslat med på sistonde (grad p5) men har tränat diverse traditionella stilar i min ungdom samt har ett hälsosamt intresse för sparrng under MMA och boxningsregler. Hoppas man kan sparras en del under potentiell GMU på K3 till våren, får man tid och ork över blir det nog en och annan session sparring om man hittar lite likasinnade herrar (och damer) ! Körde lite boxning på gymmet och fick blodad tand för att gå på kickboxning. och liknande. Det är ju så förbaskat kul och samtidigt nyttigt.
Freden Posted November 19, 2012 Report Posted November 19, 2012 Tränatt Brottning, BJJ, Thai och MMA i några år nu. Går inte att tröttna.
Reservingenjör Posted November 21, 2012 Report Posted November 21, 2012 .....fick blodad tand för att gå på kickboxning. och liknande.. Högst passande uttryck!
Reservingenjör Posted December 17, 2012 Report Posted December 17, 2012 Någon som ska till Ju-jutsu Kai:s Påskläger 2013?
The Swede Posted December 17, 2012 Report Posted December 17, 2012 Eventuellt, har inte bestämt mig än.
armistice73 Posted January 1, 2013 Report Posted January 1, 2013 Har hört från delar inom Försvarsmakten att man kommer gå tillbaka och sponsra vissa idrotter (typ boxning, brottning, ju-jutsu) att de får genomföras i tjänsten med fler tävlingar och så. Är det någon som hört något mer om detta stämmer? /A
Stefan F Posted April 11, 2014 Report Posted April 11, 2014 Det tog 5 år, men nu har jag fått mitt blåa bälte.
kohai Posted December 8, 2015 Report Posted December 8, 2015 Dags att uppdatera lite Graderade till 2a Dan i Ashihara Karate sommaren 2013 och började träna BJJ i våras. Försöker klämma in tre bjj pass och två karatepass i veckan Grappling är sjukt kul, utmanande och jäkligt svårt
Tony 35E Posted January 1, 2016 Report Posted January 1, 2016 Alla i USA armén måste träna lite som de kallar combatives. De som blir intresserade i det kan ju träna mer och börja tävla. Det är väl egentligen en sorts MMA. De flesta soldater tycker mycket om träningen. Jag vet att marin kåren har en version av det också. http://www.usarmycombatives.com/
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.