Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Recommended Posts

Posted
Den pågår just nu (v545) om jag inte är helt felunderrättad. Har dock inte hört något, eller hört talas om någon som har blivit uppringd så jag antar att den är lite försenad.

Jag blev uppringd nu i veckan för en intervju. Vi får se om det ger något.

• Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

@Predikant Larsson

Får man fråga vilken tjänst du blev intervjuad för? Fiins ju några att välja på, så att säga. Fick du nått definitivt besked eller?

Posted

Usch, man försöker ju verkligen varje gång att inte ha några förväntningar, ändå så blir man alltid besviken när det inte ringer och när man får det där förbannade brevet i brevlådan.

Posted
@Predikant Larsson

Får man fråga vilken tjänst du blev intervjuad för? Fiins ju några att välja på, så att säga. Fick du nått definitivt besked eller?

Eh, vet inte riktigt. Det verkade vara en rätt allmän intervju. Jag låg och sov efter skiftarbetet och var lite mosig när de ringde. Jag har sökt mest stab- och signalisttjänster. Frågorna var ganska allmänna och jag fick nästan enbart rapa upp samma svar jag redan hade avgivit i ansökan.

Posted

Just när man inte har en aning om att man kan bli uppringd samt det närmaste halvåret planerat med studier utomlands så blir man så klart uppringd.

Och så handlar det om bevakningsstyrka i Afganistan med rotation väldigt snart. Fan vad trist att behöva tacka nej. Så kan det vara...

Posted
Kan någon, med lite tid till övers, skriva ned vilka missioner som har vilka veckor som ringveckor.

/Icarus

Upplysningar om tjänsten kan lämnas av:

E-post: Fråga om befattningen via [email protected] »

Telefon: 08-788 78 00 öppen 09.00 --11.00 (måndag - torsdag).

hör med dom.... trevligt folk som jobbar där :clap:

Posted (edited)

Kan någon, med lite tid till övers, skriva ned vilka missioner som har vilka veckor som ringveckor.

/Icarus

Upplysningar om tjänsten kan lämnas av:

E-post: Fråga om befattningen via [email protected] »

Telefon: 08-788 78 00 öppen 09.00 --11.00 (måndag - torsdag).

hör med dom.... trevligt folk som jobbar där :clap:

Saxat från mil.se/int

Uttagningskommissioner genomförs enligt följande:

EB05 v. 14 2006

FS12 v. 13 2006

KS14B (prel) v. 12 2006

IF06 (prel.) v.44 2005

FS11 v.45 2005

EB04 v.48 2005

KS14 v.49 2005

LA06 v.50 2005

Edited by Johansson I5
Posted

Måste bara säga att jag blev djupt förvånad!!!!

Jag ringde för någon vecka sedan opil(Telefon: 08-788 78 00 ). Dels för en lite fråga för mig själv men sen hade jag ett antal fråger från en kompis ang. Kosovo.

Eftersom jag har sett vyerna där ett par ggr så kan jag bedömma att killen jag snackade med visste vad han pratade om.

Jag menar hur många ggr har man inte pratat med "pappersvändar" & "frimärkslickare" som bara fummlar i det blå!!!!? :tveka:

Entligen har dom även där hittat rätt person till rätt befattning! :baskerPa:

• 2 weeks later...
Posted

Fan vad jag ångrar att man inte sökte till EB04... Får hoppas det kommer en hel drös vakanser snart som man kan hoppas på gammal ing2:are som man är.

Posted

inte helt, men det är inte så troligt att man kommer med om de inte har hört av sig under ringveckan. Då får man jaga vakanser.