losec Posted January 22, 2007 Report Posted January 22, 2007 Är det ringavecka för något nu? Haha, glömt huruvida du sökt nåt eller? Eller hoppas du det ringer ändå Nummer från regementsort, hann inte svara. Undrar bara vad det kan vara. Quote
warhead Posted January 22, 2007 Report Posted January 22, 2007 Brukar ju ofta vara skyddat eller från Uppsala/Stockholm när de ringer om uttagning. Quote
losec Posted January 22, 2007 Report Posted January 22, 2007 Brukar ju ofta vara skyddat eller från Uppsala/Stockholm när de ringer om uttagning. Jupp, men inte alltid. Och jag har mina aningar. Quote
Krook Posted January 22, 2007 Report Posted January 22, 2007 Är det ringavecka för något nu? NBG möjligen, det ska sätta igång nu. Annat alternativ är vakansuppfyllnad för rotationsmissionerna. /K Quote
Gorg Posted January 22, 2007 Report Posted January 22, 2007 Har hört från en officiell källa att ringveckan till den Luftburna Skvadronen sker under v12-13. Men detta kan ju variera mellan dom olika enheterna inom NBG. Quote
tikvah Posted January 23, 2007 Report Posted January 23, 2007 K3 ISTAR TF (NBG) ringde mig i slutet av november så, de har nog börjat tjuvstarta mer och mer. Quote
losec Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Är det ringavecka för något nu? NBG möjligen, det ska sätta igång nu. Annat alternativ är vakansuppfyllnad för rotationsmissionerna. /K Bingo! Blev nyss uppringd igen, och hann svara denna gång. Quote
Kingecho1 Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Är det ringavecka för något nu? NBG möjligen, det ska sätta igång nu. /K Sätter de igång o ringer till NBG redan nu? Jag som fortfarande funderar på att söka kanske? För visst är det några dagar kvar o söka?? Fast fortfarande väldigt ont om UH-befattningar förutom på flygenheterna!??! Så det blir nog inget! Quote
losec Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 (edited) Vad var d för rekrytering då? NBG. Har inte sökt. "Nån som kände nån", ja du har varit ute själv så du vet. Tackade nej, nästan omedelbart så jag vet inte så mkt. EDIT: Som warhead undrade några inlägg upp. Inte lätt att veta vem det är som ringer när man inte sökt. Edited January 24, 2007 by losec Quote
jockster Posted January 24, 2007 Report Posted January 24, 2007 Vad var d för rekrytering då? NBG. Har inte sökt. "Nån som kände nån", ja du har varit ute själv så du vet. Tackade nej, nästan omedelbart så jag vet inte så mkt. EDIT: Som warhead undrade några inlägg upp. Inte lätt att veta vem det är som ringer när man inte sökt. Hehe ....ja d är så sant så!! Quote
Recommended Posts