Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nej, jag avslutar mitt deltagande i Statusjakten 2002 "effective immediately". För jobbigt att konkurrera med er andra. ;)

Jag ber att få tacka för en trevlig omgång och ser med spänning fram emot korandet av vinnaren framöver.

Hälsningar, Foxtrot Lima :D

Guest Lindman
Posted

Upphovsmakaren drar sig ur? ojojo

Men du kommer ju iallafall bli Vpl Fk efter MUCK! ;)

Posted
Upphovsmakaren drar sig ur? ojojo

Men du kommer ju iallafall bli Vpl Fk efter MUCK! ;)

Japp... Om lite mindre än två år... :(

Jobbigt att vänta, eller hur Lindman?? ???

Hälsningar, Foxtrot Lima :D

Posted

OM du nu klarar det  :D

man ska inte ropa hej förräns man är över bäcken, eller hur fan man nu säger...

men det går säkert bra!

Posted
OM du nu klarar det  :D

man ska inte ropa hej förräns man är över bäcken, eller hur fan man nu säger...

men det går säkert bra!

Jo, det är sant. Men den regeln gäller oss alla! :D

"Den som har flest kulhål..." :D

Hälsningar, Foxtrot Lima

• 4 weeks later...
Posted

Hehe snart Furir=) Hade det inte vart trevligare med riktiga grader, alltså typ om nån är Furir så hade man vart det här med=)

Vem har högst gradbetäckning här på forumet?Riktiga då menar jag förstås, måste vara Henke va?

Guest Predator
Posted

Håller med Alexandersson. Jag är kommendör på riktigt, alltså borde jag få vara det här också.

Vad har Henke för grad då?

Posted

Henkes grad är furir.. d.v.s. förmodligen gruppchef av någon sort när han nu ska göra utlandstjänst inom kort. Fast han är ju iof ÖB på det här forumet.

Högst grad har nog The Swede som är "tvättäkta HV-fänrik" som han själv uttryckte det för ett tag sen.

<----- kan garantera att jag inte är nån Löjtnant eller nånsin kommer bli det in real life.

Guest Lillan
Posted

ojsan..är det därför jag är kvar på tvåstreckarn då *flinar*

*börjar frenetiskt skriva inlägg*

Posted
Varför inte?

Kan man fråga så? :D

Det är väl säkert fler som är HV-befäl, kanske vi t.o.m. dragit hit "Riktiga" officerare?  ;)

Guest Predator
Posted

Min fråga var faktiskt ämnad till LD, alltså varför han inte trodde han skulle bli löjtnant. Men den attans snabbe Niefelhel hann såklart slinka emellan.

Posted

Snyggt gjort må jag säga. Tror att det tar ett tag att återta sin ordinare grad nu.

Guest Greven
Posted

Lika bra man drar iväg ett inlägg då! Fyller ju faktiskt år idag.

-----

Hehe.. den bjuder vi på, grattis-hälsningen i den här tråden tog jag bort, finns en egen tråd för det!

Ing, BlåGul. ;)

• 1 year later...
Posted

Strosade runt på lite gamla trådar och hittade denna, från den gamla goda tiden (Då jag långt ifrån var med). Att notera är att The Swede bara har skrivit 35 inlägg, att jämföra med hans 3260 inlägg som han har nu! Och att man kunde bli major här på forumet efter bara 500 inlägg! Snacka om att läget har ändrats...

Posted

Jopp... själv e jag ny... fast jag har ju sett det från början, hmm... är det fler än jag som blivt degraderade? lol... inte så vanligt va? ganska stolt över det... borde få en medalj:)

Posted
...är det fler än jag som blivt degraderade? inte så vanligt va? ganska stolt över det... borde få en medalj

Du hade väl skrivit så många inlägg att du var sergeant, förut, va? Och så har Du skrivit så dåliga inlägg att du blivit degraderad och varnad? Och det ska Du vara stolt över?! Det är faktiskt inte svårt att skriva vettiga inlägg. Ingen medalj här inte! Skäms på dej! :lol: