dxl Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Ej du, känner ju igen både dig och furiren som sitter brevid dig på din bild. Jag låg i Ekmans grupp (du måste minnas Ekman eller) i stab Vore kul att höras lite här..... Träffar Ertkin ganska så ofta faktiskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Pm kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 (edited) Hmm skum rubrik... Kramats extra hårt i staben kanske??? :P ;) Edited May 8, 2003 by Nifelhel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Hmm skum rubrik... Kramats extra hårt i staben kanske??? :P ;) Jag tar inget ansvar om vad som hände i staben på 2dra(ev 3dje) Kompani!!! I min stab (1sta) var alla straita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Hmm skum rubrik... Kramats extra hårt i staben kanske??? :P ;) :P ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Hmm skum rubrik... Kramats extra hårt i staben kanske??? :P ;) Jag tar inget ansvar om vad som hände i staben på 2dra(ev 3dje) Kompani!!! I min stab (1sta) var alla straita Såja...Inte va blyg nu Dahlberg... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Det här r ju nästan som sällskapsresan ju B) två gamla polare möts efter en lång tid utan kontakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Interessant rubrik som så många andra har sagt. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uttern Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Jag öppnade och läste tråden omedelbart pga rubriken. Snacka om falsk marknadsföring, Jag blev sååå besviken. Trodde det var något riktigt intressant. Uttern Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hv-sjukvårdarn Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Jag öppnade och läste tråden omedelbart pga rubriken. Snacka om falsk marknadsföring, Jag blev sååå besviken. Trodde det var något riktigt intressant. Uttern Håller faktiskt med där....(det händer att vi tycker lika ibland!) Trodde förresten att det bara var vi sjukvårdare som kramas, men det är tydligen vanligare än jag trodde bland er män, bara ni får en anledning så..... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted May 9, 2003 Author Report Share Posted May 9, 2003 Nja kramas och kramas... Vi låg ju på olika kompanier som sagt. Jag var ju i underhålls bataljonens underhålls kompani (XQ) medan Dahlberg låg i???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 (edited) Nja kramas och kramas...Vi låg ju på olika kompanier som sagt. Jag var ju i underhålls bataljonens underhålls kompani (XQ) medan Dahlberg låg i???? PQ, ledning FAAN, jag kan inte läsa denna överskrift längre utan att få sjuka assosiationer Edited May 9, 2003 by Fu Dahlberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted May 10, 2003 Author Report Share Posted May 10, 2003 Ok NU fattar jag vad alla kopplade rubriken till Så en förklaring är kanske på sin plats. Jag hade ALDRIG jag upprepar ALDRIG sex med Ekman. Däremot så körde ju Lindblom upp en Träkuk i Lt Samuelssons mage en gång. Hoppas jag har gjort mig förstådd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4-Span Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 tala sanning nu va =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 iofs så kan ju denna Ekman vara kvinna å då är väl det ok??? förresten sa inte ´Clinton något liknade?? hehehe "Jag hade ALDRIG jag upprepar ALDRIG sex med Ekman" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 iofs så kan ju denna Ekman vara kvinna å då är väl det ok??? förresten sa inte ´Clinton något liknade?? hehehe "Jag hade ALDRIG jag upprepar ALDRIG sex med Ekman" Ekman var INGEN kvinna, och skulle han vara det, så berättade hand et inte för hans GBkollegor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 iofs så kan ju denna Ekman vara kvinna å då är väl det ok??? förresten sa inte ´Clinton något liknade?? hehehe "Jag hade ALDRIG jag upprepar ALDRIG sex med Ekman" Ekman var INGEN kvinna, och skulle han vara det, så berättade hand et inte för hans GBkollegor Vem vet...han kanske hade ett hemligt liv eller nått Iofs det skulle vara en shock för han kollegor om "han" hade ja hrm.. så det kanske är så.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted May 10, 2003 Author Report Share Posted May 10, 2003 Det var ju faktiskt ni på ledning som hade tjejen med stort T.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flying_c Posted May 11, 2003 Report Share Posted May 11, 2003 [OT=MYCKET] En dold fördom inom mig säger att (nästan) alla kvinnor inom FM ser ut som ryska kulstöterskor.. Vet inte var jag fått det ifrån och hittils har jag inte funnit några tecken på att det kan stämma. Jag anar också en statlig komplott som mörklägger att det är så. Nån som kan berätta sanningen ?? [/OT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted May 11, 2003 Author Report Share Posted May 11, 2003 Där jag gjorde lumpen var tjejerna hur snygga som helst (både civilt och i uniform=) :basker: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSN Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 @ Fu Dahlberg Hur kommer det sig att du alltid är med i dom sjukaste trådarna ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnes Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Har läst rubriken typ 30 grr o skrattar fortfarande lika mycket! B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 typ 40 dagar kvar tills jag ska besöka P4 samband, ledning. viserligen inte T2 som dahlberg låg på.. men kan ändå försöka återkomma med sanningen. Kanske borde T2 samsas med P18 istället för P4 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 @ Fu Dahlberg Hur kommer det sig att du alltid är med i dom sjukaste trådarna ;) VADÅÅ???? Det var inte MITT fel [lögn & ironi]T2, lite fjolligare, lite roligar[/lögn & ironi] ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted May 15, 2003 Author Report Share Posted May 15, 2003 T2 är eliten.... Jag menar vilka är det som håller armén rullande. Jo Underhålls bataljonen. Och vilka håller underhålls bataljonen rullande. Jo Underhålls kompaniet XQ Och vilka e bossar där..... Crüsell Ekman Hasselström och Mandorf.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta Golf Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 Ekman kanske är man på dagarna och kvinna på nätterna eller tvärtom? Nä, fy fan för vilseledande rubriker ;) ;) : //DG *dish, dish! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts