Jump to content

-= TÄVLING =-


Recommended Posts

  • BlåGul -1
@hvprsk:

Dina loggor håller väldigt ojämn klass tycker jag. Har du gjort allt på loggorna själv eller bara till viss del gjort om befintliga loggor?

Men, öh.. läs tråden från början. :)

 

:ak:

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning
@hvprsk:

Dina loggor håller väldigt ojämn klass tycker jag. Har du gjort allt på loggorna själv eller bara till viss del gjort om befintliga loggor?

:((:):((

 

nej nej nej nu har vi fått det på lilla sniskan va

 

:D:ak::):):D

Link to comment
Share on other sites

@hvprsk:

Dina loggor håller väldigt ojämn klass tycker jag. Har du gjort allt på loggorna själv eller bara till viss del gjort om befintliga loggor?

Men för helvete soldat, släpp löken och kom in i matchen…

Gör om, gör rätt! Men innan det får du stå i skamvrån och skämmas...

 

:dong:

Link to comment
Share on other sites

:ak:

 

*ställer mig i skamvrån och skäms* :o

 

/edit/

 

Men för helvete soldat, släpp löken och kom in i matchen…

 

Om det där var en förolämpning så var det den skummaste på länge. :)

Edited by colt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Tjoho BlåGul!

 

Känner ni att ni har tillräckligt med underlag för att göra ett val av logga? Det är väl snart slutet på mars månad?

 

:blink:

NEJ!!!

 

Skicka in fler förslag! FORT!

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning

Colt: Det han menade var en UPPMANING att snubben skulle FÖRSÖKA sätta sig in i vad som händer. Dvs att inse att HVP och andra admin bara publicerar de bidrag som skickas in och inte gör samtliga själva...

Att det kan bli så mycket missförstånd....

 

/Henke

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning

DING DING DING

 

Nu är vi inne på SISTA VECKAN !!

 

Dax att börja måla för er som sitter med fingret i naveln... och alla andra oxå för den delen..

 

____________________________

Link to comment
Share on other sites

Jag skickade ett mail till staben med lite bidrag för några dagar sedan, men de har inte dykt upp här på forumet. Har de försvunnit ut i cyberrymden så jag ska skicka dem igen, eller?

 

/Aron

Link to comment
Share on other sites

Jag skickade ett mail till staben med lite bidrag för några dagar sedan, men de har inte dykt upp här på forumet. Har de försvunnit ut i cyberrymden så jag ska skicka dem igen, eller?

 

/Aron

Lägger upp dom pronto...har inte kollat den mailen på et tag!

 

- HvPrsk

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning

! SLUT !

 

Där avbryts tävlingens första fas. BlåGula tackar alla bidragsgivare för deras bidrag.

 

Vi kommer nu inom blågula plocka ut finalisterna. Därefter publicera vi dem och ni får avgöra vilken som ska få äran att pryda våra väskor motsv.

 

Det kommer ta några dagar för oss att rada upp finalisteran, men så fort det är klart så börja röstningen.

Är det nån nu som sitter på en målning som är klar imorn.. typ så visst ..skicka in den så ska vi se vad vi kan göra :((

 

/ Juryn

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...