Jump to content

Fredagen den 13:e

Bappelsinmannen

Skrockfull eller vadå?  

60 members have voted

1. 1. Händer det mer olyckor fredagen den 13:onde än under en vanlig dag?

• JA
      10
    • NEJ
      50

Recommended Posts

Är ni skrockfulla?

Personligen så undviker jag nycklar och skor på bordet, jag spottar tre ggr när en svart katt korsar vägen, kastar salt över axeln och jag råkar knuffa ikull saltkaret etc. etc.

Och idag så går jag fan på tå....!

//Nisse

• Forumsledning
Jag föddes fredagen den 13:e, och tro mig när jag säger: Jag har hört precis alla skämt det finns om det. Inte vidare värst skrockfull, än så länge har det ju gått ganska bra...

dito

och ..ja nä.. klararade jag av den dagen så är det nog ingen fara..

Klarade av gårdagen på jobbet bra. Allt gick precis som jag ville, som smort.

På väg till och från fest cyklade jag utan lyse. Först passerade den första polisbilen utan reaktion. En stund senare, frågade jag mitt sällskap vad de trodde böterna var att cykla utan lyse. Just då kommer den andra polisbilen, ingen reaktion nu heller. Sen när jag skulle cykla hem möter jag en tredje polisbil på stadens storgata, men blir inte heller då stoppad. Visst, de har väl viktigare saker för sig en fredagkväll, men jag kunde ju gott och väl fått en åthutning.

Skrev ett matteprov och ett katastrofmedicinsprov denna dag^^

Och visst, det gick ju.

Sen att jag lyckades knäcka kofångaren på min volvo senare på kvällen är väl att anse inte helt optimalt... ,O

jag har alltid sån jäkla otur i vanliga fall så de kan inte bli värre tänker jag! :happy:

men vad händer i fredags... min moster ringer och vill att jag ska bogsera hennes killes bil till skroten och när jag kommer dit

så står det en skinande fin galant från 90 och jag undrar varför han ska skrota den!

han säger att den bara inte startar, ja provar vrida nyckeln och hör aldrig att bränslepumpen startar till min stora glädje.

frågade vad han skulle ha för bilen, "500 om du tar bort den" sa han så jag pungade upp direkt och har nu en riktigt fin galant med

all utrustning som jag snart ska tjäna en slant på :)

10 papp får jag då minst för den så de var som en bra affär!

fredag den 13:e verkar vara min turdag!! (har dock otur resten av året så!)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...