Wardy Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 själv var jag ute med några polare i en sommarstuga nära en sjö och grillade...sen bar de in till stan....alkoholhalten var ganska så lugn faktiskt...fö väldigt trevligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kylskåp Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Fest hos en tjejkompis med ca 30-40 pers. Alkhoholhalten i blodet måste ha varit rätt så hög märker jag nu. Rätt trevligt men förväntade mig faktiskt mera ös. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperens Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Spenderade hela kvällen och natten till att vara fyllechaffis åt några kompisar. Gjorde mig inte särskilt mycket i och med att jag skulle upp och jobba idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA02 Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Arbetade natten, fullt ös i kan man ju minst säga ! Innan dess hann jag äta lite god midsommarmat med familjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Käkade midsommarmat med familjen, sen körde jag iväg med några polare till en fest.. Midsommar är inte vad den har varit (15-18 årsåldern hehe).. men jag tycker inte den är sämre för det. /Jarl Link to comment Share on other sites More sharing options...
404 Skenberg Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Födelsedags fest för släkting. Sen grillning med några goa vänner i ngr h. Därefter msn i ett antal h. Var väldigt trevligt och kul midsommar. Mvh 404 Skenberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Väldigt lugn med god mat i hemmet. Jour i helgen så 4:60 gäller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Var hemma hos en kompis, vi var 6 stycken och grillade och tog det ganska lungt. Alkoholintaget var precis lagom och efter en 5 kilometer promenad hem, så var jag nästan nykter igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Käkade lite sedvanlig midsommarmat hos svärföräldrar, sov ett par timmar, åkte polisbuss, (några fyllor, en stökig kille som fick skruvas ihop och en del fotpatrull i centrum), i säng 07.30, upp 12.15 för att fira sonens ettårsdag och nu läggdags inför nästa natt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Jobbade till 0500. Natten gick märkvärdigt fort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 En bra midsommar med alla tillbehör fram till 19:30. Därefter var jag tvungen att jobba och sedan var resten skittrist! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Grillfest med massa vänner som kommit hem över sommaren. Trevligt och myspys, ganska i gasen framåt natten, men höll en bra nivå. Slutade med nattliga eskapader, plocka stora blombuketter och sjunga högt och falskt. Vinglade hem glad i hågen vid 0345 någon gång. Lyckad trevlig prestigelös midsommar afton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Midsommaraftonen var den värsta i hela mitt liv. Exet (som tycker att vi ska vara vänner för hon kan hantera det) höll på att börja hångla med en kille men det avstyrde jag. Sedan blir hon förbannad för något hittepå och går från krogen, jag efter och frågar varför. Svar: jag ska gå vidare med mina tjejkompisar. -Jaha... då åker jag hem, svarade jag. När jag går ned i tunnelbanan kommer KILLEN som hon nästan hånglade med på krogen. Hon ljög alltså. Då fick jag spelet och jag kan säga att jag sa en del saker som jag verkligen kände för att säga. En rolig sak: stora killar är inte så kaxiga, det var 20 cm längdskillnad på oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Men om det nu var ett ex får hon väl hångla med vem hon vill?? Eller är det jag som inte fattar?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgt Odh Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Midsommarafton: den årliga transporten av grannen på hans fylletur runt landskapet. Besökte Strömstad utan GPS eller radio, katastrof . Fyllepelle försökte lite halvseriöst att komma in på partystället som heter som en utländsk fisk. En eloge till vakterna för deras trevliga sätt. Guldplus i kanten. Käkade på stora båten och åkte hem. Någon i Bullaren som vill ha ett dött rådjur . Det kanske ligger kvar i diket en km norr om byn. Det låg där igår, lätt att hitta, det sitter en vimpel i trädet intill Dagens lunch: BBQ hamburgare utan ost. Midsommardagen: Geocachingtur Bullaren, Vassbotten, Halden, Dårskilds högar och hem igen. Hittade sju men bommade två på fästningen. Dagens lunch: festis och wienerlängd. Söndag: Såg amerikanskt prålig video om Special Forces, besökte Karlssons, experimenterade med bandage, klövervaselin, tom färgburk och lite eld. Luktar fan men det funkade. Skall komma på en praktisk tillämpning först. Dagens lunch: rb & ps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Men om det nu var ett ex får hon väl hångla med vem hon vill?? Eller är det jag som inte fattar?? Du har förstått det helt rätt. Dock så vet hon att jag fortfarande älskar henne och att jag ville försöka igen. Om du inte hade blivit svartsjuk och arg så är du en större människa än jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elisson Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 spenderades med släkt å vänner.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meduza Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Midsommar... firades inte mer än med en rätt go middag... Dagen efter midsommar var jag och firade brazilianska varianten på en gård i närheten, där snackar vi drag jämfört med den svenska "dansa-runt-phallos-symbolen" varianten, trummor och flummig spontandans i mängder Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 En trevlig midsommar, en del alkohol men inga enorma mängder. Spenderade natten i min nya snugpak sovsäck, litet väl varmt kan tilläggas. Blev till att ha som täcke. Vaknade av en pitbulltjej som slickade fötterna. Frukost kl 0745, en gigantisk grillad chorizo från gårddagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Men om det nu var ett ex får hon väl hångla med vem hon vill?? Eller är det jag som inte fattar?? Du har förstått det helt rätt. Dock så vet hon att jag fortfarande älskar henne och att jag ville försöka igen. Om du inte hade blivit svartsjuk och arg så är du en större människa än jag. @AW: Jo det är ju skillnad på ex och EX Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Min midsommar spenderades på jobbet, stor eloge till köket som skickade upp smörgåstårta och ännu större eloge till kollegan som åkte i väg och köpte jordgubbar och glass. Väl hemma var det sill och potatis som gällde, samt en liten nubbe, eftersom jag skulle fortsätta jobba dagen efter. Ovanligt lugn midsommar faktiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazon Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Midsommar, det är nästan att jag uttalar orden "aldrig mer" uppföljt av "den här gången menar jag det", men bara nästan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Pedalade runt i Lund med familjen och letade efter ett ställe att äta något på. Det var inte lätt med tanke på att till och med Värdshuset Gyllene Måsen var stängt. Till slut blev det korv med bröd samt nudlar på 7-11. Sedan trampade vi iväg till stadsparken och lät kidsen bränna av överskottsenergin så att de somnade ordentligt på kvällen. Ganska lugnt och skönt. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShyGuy Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Lite sill och potatis med tillbehör på em. Sedan iväg till jobbet. Stendött. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Litet partaj hemma hos en vän. Var väl en 7-8 pers. Alkoholintaget var helt under kontroll. Förutom Mr.X, som behövde lite "balansstöd" Tog en uppfriskande cykeltur hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Var med släkten ganska långt ut i terränglådan utanför Filipstad, chevan grupperad för musikspridning vid partytältet: Efter ganska mycket öl, otäckt mycket knott och ännu mer Mygga så blev det rätt så trevligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serg. Backström Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Arbetade som O-vakt på Strandbaden i Falkenberg... segt som snor. Midsommardagen arbete på restauarang utanför camping i Varberg sedan störningsjour på campingen, mesta misären var att medla i en familj som konsumerat mer än nödvändigt av det destillerade. Ungar skrek osv.... Man kan ha roligare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Womack Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Är i tyskland fortfarande, och var det aven under midsommaren. Kollade pa spanien - saudi arabien i kaiserslauten, drack kopiösa mängder öl. akta tillbaka och käkade sill m.m pa campingen dagen efter tar det slut mellan tjejjen och mig efter 1 ars förhallande, pga av en incident fran hennes sida. Hon var/ar hemma i Sverige fortfarande sa ni kan räkna ut resten själva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liqi Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Jobbade natt hela midsommarhelgen. Sisådär skoj när man bor på västkusten, med allt vad det sommartid innebär... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valpen Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Midsommarstång à la Afrika (Liberia). LOL Fan vad najs! http://www.mil.se/int/index.php?lang=S&c=n...=33089&ncid=424 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.