Jump to content

Party

Casca

Recommended Posts

Posted

("en KJ röker inte

Bullshit. Är det mamma eller Amf som avhållit dig tro.

130.gif.webp

Jag har en A-dyk i min enhet som rökte pipa av ren hunger under strapatsen i somras.

:rolleyes:

Nej röka hör bara vissa tillfällen till.

Casca

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply
Posted
Casca:

Apropå Gottlänningar och får:

Två drängar satt å samtalte i traktorn när de åkte förbi en hage. Då sa den äldre drängen till den yngre:

- ”I den där hagen blev jag av med oskulden, för många herrans år sedan. Å inte nog med det hennes mamma råkade komma förbi och se det hela från hagen bredvid.”

- ” Jasså, vad sa hon då?” Undrade den yngre. Varpå den äldste av de två sken upp som en sol.

- ”Bääää, Bääää, bäääääää!”

:baaa

Hvprsk:

Hehehe!

Posted

Casca:

Det var dåvarande C 1'a Plut som nötte in det i huvudena våra, och det sitter kvar ännu - och inte bara hos mig, jag har s.v.j.v inte sett en KJ eller FskJ (utom fransoser, förstås) som röker cigaretter.

Att man under åren har lärt sig uppskatta livets goda är dock en helt annan fråga.

Posted
Casca:

Det var dåvarande C 1'a Plut som nötte in det i huvudena våra, och det sitter kvar ännu - och inte bara hos mig, jag har s.v.j.v inte sett en KJ eller FskJ (utom fransoser, förstås) som röker cigaretter.

Att man under åren har lärt sig uppskatta livets goda är dock en helt annan fråga.

2REP: Bra........så ska det vara. Att röka under fysiskt ansträngande tjänst brukar vara självmarkerande, med vissa konstiga fysiska under som undantag.

Casca

Posted

Nej, nu tänder jag ljuset i Partytråden och släpar ut 2Rep.

(Fan vad det ser ut här inne, jaja......får ta det imorgon)

Tack för att ni kom.

Casca

bois.gif.webp

Posted

Men, va f*n ! :(

Är det redan slut! ???

Jag som kom nyss :)

Får väl hålla mig tills i morgon då....

*mmm* pumpor, skräck och dricka....Helloween (stavas) :)

Ett stort grattis till mig fressten, har hittat en flicka. :thumbs:

Nån som känner för att fira med mig ?? :) :)

Posted
Men, va f*n ! :(

Är det redan slut! ???

Jag som kom nyss :)

Får väl hålla mig tills i morgon då....

*mmm* pumpor, skräck och dricka....Helloween (stavas) :)

Ett stort grattis till mig fressten, har hittat en flicka. :thumbs:

Nån som känner för att fira med mig ?? :) :)

Ok kom in på efterfest.

*Slår undan några ölburkar*

Berätta!

Guest Radagast
Posted

Nu djäfvulen smäller det gubbar! Hade visst kvar lite C-vitamin berikad fruktjuice med mystiska bokstäver på. Något billigt Eu-skit som man får bequerell av. *skål*

Posted
Nu djäfvulen smäller det gubbar! Hade visst kvar lite C-vitamin berikad fruktjuice med mystiska bokstäver på. Något billigt Eu-skit som man får bequerell av. *skål*

Förhelv!!!

C-LARM!!!!  Gaaaaah. Gasmask på igen!!

Posted

Förhelv!!!

C-LARM!!!!  Gaaaaah. Gasmask på igen!!

Ohfan av lytet att dömma trodde jag du redan hade masken på när du kom in Ing.

:)

Casca

Guest Skånsk_makaron
Posted

Ohh förlåt, jag tror jag däckade en sväng. Hemskt vad illa blond whiskey om man nu kan kalla det för whiskey smakar.

Påminner lite om konserveringsvätska i lukten?

Nåja, ska leta upp min vita käpp och försöka finna min bädd.

:cool:

Posted

själv surfade jag in mitt i festen.. fourmet gick mega segt.. kom tillbaka nyss.. usch så mycke folk överallt.. har dom inge liv?

Posted

Ja, det var helt kaiko att komma in på forumet ikväll. Missade festen.

Skål ta mej fan iaf.

I morgon bär det av till Sveriges västkust. Obligatorisk pistolskytte med "svärfar" och lite hummerkäkande.

Livet e gött.

Posted

Och givetvis har jag missat allt :(

Ja, ja, får väl festa lite för mig själ. Firar att sista tentan för denna period är avklarad :)

Det vattnades ordentligt i munnen när jag läste om Cascas Laphroigh, det blir nog en sväng till Systemet i morgon :inlove

Posted

>>Casca

Det började en gång för länge sedan (två veckor sen :D )

i Henån på den kära ön Orust (varför säger folk på Henån ??, måste väl heta i Henån?! ;) )

Ja, iaf så har det utvecklats till något trevligt.... :inlove

*Världens största leende* :D

Hmm, blev lite sent/tidigt det här ;)

Nä nu skall det pluggas! hej på´re!

Guest Lt. payne
Posted
Nu till lekarna:

Först att svara vinner en kork till vattenflaska 0,7 avsedd för vattenintag med skyddsmask på.

Vad heter den nya rikshemvärnschefen. Hans fullständiga namn.

Lycka till.

General Norman Schwartskopf?

• 3 weeks later...
Posted

1:a PRIS!

Ledsen att det dröjt ett tag, men jag kunde inte skaka fram en digitalkamera förens nu.

Ingen tävling utan prisutdelning...å priset kom med ett brev på posten ett par dagar efter vårt party.

1.gif.webp

Det var mer än lovligt inslaget, funderade ett tag på att låta scanna det eller i alla fall en bombhund sniffa på det. Casca, vad var det för svart tejp? ;)

2.gif.webp

3.gif.webp

Ja, nu var det här i alla fall, mitt alldeles egna kära pris. Är det inte vackert?

Vem vet. Detta kanske är början på en ny anrik tradition, vi delade ju ut tomhylsor förut, så nu kanske vi ska instifta ett vandringspris… :0

4.gif.webp

Ett sådant ärofullt pris förtjänar ju en hedersplats i troffe hyllan...

5.gif.webp

Nu är det mitt ett tag, får se vem som gör sig förtjänt av det vid nästa utdelning. Vackert, inte sant.... ;)

• 2 weeks later...
Posted

Hallo leute!

Nu är det kalas i snögubbens stuga... Tänk att man fått frigång...? Frugan sitter en våning upp med väninna och sa: - Ska inte du gå ner till datorn en sväng?

Jamen, visst fan kan jag göra det!

Så nu sitter jag här med stooora groggen och tycker livet e fint...

Jag har pyntat donkas med rosett och bedriver nu provsmakning av denna finfina årgång... mmm... södersluttning... 02:a... våren... ja, vilka smaker... :inlove

Sitt inte där och sura nu utan korka upp och bli full och ramla kull!!

Sisten att däcka diskar glasen! :cool:

Posted
Nu är det kalas i snögubbens stuga... Tänk att man fått frigång...? Frugan sitter en våning upp med väninna och sa: - Ska inte du gå ner till datorn en sväng?

Är det där ett gott tecken?

VAD pratar de om nu.. hm. Kolla upp detta. Spännande.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...