Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Förresten, hur hånglar man med skyddsmask på? Genom sugslangen ;)
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 Oj vad sur man kan va. Chefen hemmet undrar om jag är dum i huvudet som sitter med skyddsmask på. Skyddsmask av!
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Jag vet inte riktigt men... ärligt talat, finns det nån här just nu som du vill hångla med? ------------------------------------------------------------ Vafan. Efter två veckor i skogen e man väl efter allt på minst två ben?
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 Generalmajor Anders Lindström Grattis broder. Skickar en med posten. Messa mig din adress. Casca
GA KA Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Fan, jag som såg fram mot en kväll med gummi, plast, svett och heta tankar...
HvPrsk Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Lite OT, för det kan ju lätt bli så på partyn: Till er som stått ut med mitt gnällande de senaste veckorna om att bössan é borta vill jag bara säga: *GLAD!* Nu är den hemma igen! ;)
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Generalmajor Anders Lindström. Får jag också en?
HvPrsk Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Generalmajor Anders Lindström Grattis broder. Skickar en med posten. Messa mig din adress. Casca Menar du att du inte har kvar den sen tidigare... ;)
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Ok. Nästa fråga. När du står längst upp på Älvsborgsbron. Vad håller du dig i då?
Carl Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Vi slog just rekord i antal pers på forumet!! 62 pers!!!!! Då har vi nåt att fira också!!
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Asen på amf4 gav mig en gammal. Får nog gå o kvittera ut den nya nån gång. Dom har så braiga öppettider på förrådet bara. stänger typ 4. Fattar dom inte att folk jobbar?
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 Enligt en person med god insikt i NBC vardagen så är problemet att man inte kan garantera att camelbackens vatten inte blir kontaminerat. Konstigt att man inte kan ha camelbacken under vätskeskyddet vid C-Röd när man kan ha flaskan där. Jag har inte hittat någon annan än hydrastorms på marknaden. Verkar passa. FM har ju ett "eget" vätskesystem nu som jag lyckats komma över. Source hydration. Samma anslutningar som camelback.
Nifelhel Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Ok. Nästa fråga.När du står längst upp på Älvsborgsbron. Vad håller du dig i då? Skål! *nöjer mig med ett glas juice* Högst upp i Äbg-bron?!?! då håller du dig i räcket!!!
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 Generalmajor Anders Lindström Grattis broder. Skickar en med posten. Messa mig din adress. Casca Menar du att du inte har kvar den sen tidigare... ;) Jag har tyvärr inte kvar den. Min hotmail är avliden. Casca SKÅL!
Carl Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 NEEEEEJ!! Vayen (Vajern)Vad blir det? Om man tar det baklänges och kastar om bokstäverna lite så blir det avenyn!
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Avenyn!!! Fan. Har ingen här sett Nilecity? Fast det e klart. Folket här glor väl bara på filmer som Commando, Universal Soldier o sån skit.
Guest Skånsk_makaron Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Har nån sett min mössa? ???
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Jaaaa Carl. Du har vunnit en cementblandare. Du kan komma o hämta den när du vill.
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 Levererar den första snappsvisan: GLÄDJETÅREN Mel: Familjen Flinta Helan, sköna helan! Ljuva droppar i en glädjetår! Helan, fegt att dela'n! Den ger styrka och du bättre mår! Men spriten, dödar långsamt har man spått! Tur de', för vi har ju knappast brått! Livet, det är givet. Det ska fyllas utav glädje, ni måste medge: Bäst är en glädjetår! SKÅL!
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Har nån sett min mössa? ----------------------------------------------------------- Har nån sett min strumpa? Var fan e min andra strumpa då?
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Jag missade det!! Jag missade det!! :( :( :( Dö familj dö!!! Jag satt och läste sagor för lillen :( :( :( Vad har jag gjort!! Missat årets höjdpunkt på forumet
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 SKÅL! Hahaha....är bilden färsk? Coolt. Skål! Casca
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Javisst, elt nytagen när den laddes upp...
Carl Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Jaaaa Carl. Du har vunnit en cementblandare. Du kan komma o hämta den när du vill. Jag hoppas att det är en blandare med sondermoter! Annars så vill jag inte ha den! Gillar du också Repmånad!
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Läsa sagor för lillen? O du kallar dig soldat
Casca Posted October 31, 2002 Author Report Posted October 31, 2002 Jag missade det!! Jag missade det!!:( :( :( Dö familj dö!!! Jag satt och läste sagor för lillen :( :( :( Vad har jag gjort!! Missat årets höjdpunkt på forumet Vadå missade? Välkommen! SKÅL!
Guest Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Självklart. Nej nu drar jag från denna festen. Vem hänger med till Dojan? Där finns det skabbiga brudar o slagsmål.
Ing Posted October 31, 2002 Report Posted October 31, 2002 Bjussar på nymeckad Pizza. Stabil sådan.. någon? Men i övrigt blir det bara cola.. har lite svårt för nätkalas. Förresten, Dahlberg. Inga fler bilder.. då lägger jag en pizza i knät.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.