Jump to content

1h 45min kvar...

Guest J-Star

Recommended Posts

Guest J-Star

...av ungkarlslivet. Undrar om jag borde vara nervös?

Who am I kidding... sitter och skriver forumpostningar för att lugna nerverna. :P

Redan nu stort tack till Caridon och C Caridon för massor med hjälp. Vi hade inte klarat oss utan er. Ses i Domkyrkan. :)

/J

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Who am I kidding... sitter och skriver forumpostningar för att lugna nerverna. :P

Redan nu stort tack till Caridon och C Caridon för massor med hjälp. Vi hade inte klarat oss utan er. Ses i Domkyrkan. :)

/J

Condemed to lifetime...

Grattis?!

/J

Grattis och lycka till B)

/Magnus (som skall svara ja på den stora frågan 16 sep)

Redan nu stort tack till Caridon och C Caridon för massor med hjälp. Vi hade inte klarat oss utan er. Ses i Domkyrkan. :angry:

/J

Grattis! måste ha varit en fin dag idag :)

Grattis och salut på dig

Men glöm för guds skull inte bilder... som den forumsveteran du är så vet du hur sura alla blir om man inte visar bilder :P

Hjärtligt grattis J-Star! Du håller just nu på att levla ordentligt i livets stora spel! Jag önskar dig, din blivande hustru och eventuella framtida ätteläggar all lycka till i framtiden.

Khalil Gibran skriver fint om äktenskapet i sin bok Profeten:

"Ni föddes tillsammans och tillsammans skall ni alltid vara. Ni skall vara tillsammans då dödens vita vingar skingrar era dagar. Ja, även i det tysta minnet av Gud skall ni vara tillsammans.

Men låt det vara rymd i er samhörighet och låt himmelens vindar dansa mellan er. Älska varandra, men gör inte kärleken till en boja. Låt den hellre vara ett rörligt hav mellan era själars stränder.

Fyll varandras bägare, men drick inte ur samma bägare, Giv varandra av ert bröd, men ät inte av samma stycke bröd. Sjung och dansa tillsammans och var glada, men låt var och en vara ensam, liksom strängarna på en luta är ensamma fastän de vibrerar av samma musik.

Giv era hjärtan, men inte i varandras förvar, ty endast Livets hand kan rymma era hjärtan. Stå vid varandras sida, men inte för nära, ty templets pelare står åtskilda och eken och cypresserna växer inte i varandras skugga."

:=o

Jaha, så nu kan vi förvänta oss en massa inlägg om hur vi ogifta småbarnsföräldrar lever i synd och skam, eller? :P

Ha en trevlig bröllopsfest, och glöm inte att betala in stimpengar för musiken som spelas! :=o

/E

Guest J-Star

Tack så mycket för alla lyckönskningar. :=o

Bilderna blev enligt fotgraferna bra och kommer att förevisas när de framkallats (den ena fotografen tog det hela analogt och den andra - Caridon - har kameran i bilen).

Och ja, ceremonin gick också utmärkt och vi är sååå lyckliga. ;)

/J

@J-Star

Grattis! Väntar med spänning på bilderna! Du logga nu ut från forumet ikväll och uppfyll dina skyldigheter :angry:

Hjärtliga gratulationer ... :uzi

Jag hoppas ni blir en lycklig familj och barna växer upp till att bli hårda soldater :lala:

mvh

Olaevil

Hårda kvinnliga soldater? :=o

@J-Star

Grattis! Väntar med spänning på bilderna! Du logga nu ut från forumet ikväll och uppfyll dina skyldigheter :uzi

ehmm du menar väl inte att J-star ska göra nått barnförbjudet :=o :P

Grattis J-Star !!

@J-Star

Grattis! Väntar med spänning på bilderna! Du logga nu ut från forumet ikväll och uppfyll dina skyldigheter :angry:

ehmm du menar väl inte att J-star ska göra nått barnförbjudet :=o :P

Grattis J-Star !!

Skulle jag mena ngt sådant? tänkte mer på att dansa med svärmor osv :uzi

Ehhh, J-Star! En tanke slog mig.... Du måste ha träffat djävulskt rätt med din hustru. Du lyckas Soldf:a mitt i bröllopsfirandet!! RESPECT! ..... tror jag. (jag blir samtidigt liiite rädd)

Ehhh, J-Star! En tanke slog mig.... Du måste ha träffat djävulskt rätt med din hustru. Du lyckas Soldf:a mitt i bröllopsfirandet!! RESPECT! ..... tror jag. (jag blir samtidigt liiite rädd)

Äh, eftersom brudgummen inte får se bruden innan bröllopet så har han ju gott om tid att ta det lungt och surfa här (alla vet ju hur mycket tid en tjej tar på sig i vanliga fall, på bröllopsdagen vågar man väl inte tänka på hur lång tid det tar) :clap:

Grattis och lycka till!

Grattis då, det var inte i Lund som giftermålet lyckades gå av stapeln?

Såg en del frack/ Finklädda människor som gled runt i Lundgård/ Stortorget vid 4-tiden, gäster månne?

@J-Star

Grattis! Väntar med spänning på bilderna! Du logga nu ut från forumet ikväll och uppfyll dina skyldigheter :D

Måste man logga ut för det? :clap:

:blink::blink::blink:

ehmm menar du att man ska surfa på forumet samtidigt? :blink::mellow::D

nu blir jag nyfiken hur magnus gör hemma.. surfar samtidigt som han idkar samlag? :wacko::uuh:

Ehmmm.... Vill inte vara sån men... Är inte det faktum att man under sin bröllopsdag loggar in och skriver inlägg, inte bara en gång, utan två på ett internetforum ett MYCKET tydligt tecken på att man är beroende? :clap:

Har inte gift mig själv, men var bestman på ett bröllop för några år sedan och vi hade liiiite annat att ägna oss åt än att sitta och surfa...

Men, men även jag får passa på att gratulera och önska er lycka till. Men kom för f-n inte in på forumet en gång till, utan ägna dig åt fru och gäster!

//Y

J-Star... Jag ser att du är inloggad nu igen... Det är sorgligt!

Försvinn omgående, eller jag bannar dig!

;)

J-Star.. att vara online 00:21 på bröllopsnatten är.. inte friskt.. :clap:

Jahapp...

J-Star har misst sin rätt att logga in på forumet under de kommande 12 timmarna.

Ägna nu all din tid åt familjen och inte forumet.

:P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...