Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Sirap i slangen

Haegg

Recommended Posts

Posted

För att undvika "sirap i slangen", undviker man att beblanda sig med tveksamma fruntimmer ;)

Eller handlade det om någit annat? ;)

Posted
För att undvika "sirap i slangen", undviker man att beblanda sig med tveksamma fruntimmer ;)

Nej nej nej...Dalis..det är "myror i trumpeten"

du tänker på.....

:D  :)

Posted

Jag har haft samma problem.    

Ja går in ppå SoldF.com och väljer forumet men inget händer.

Posted

Fan, jag glömde att här utnyttjas varje möjlighet till feltolkningar. :D

Jag menar att jag inte lyckats komma in på forumet på ett par dagar då det varit toksegt.

För övrigt heter det ni pratar om "kråkor i trumpeten" på fackspråk. wink.gif.webp

Posted
Fan, jag glömde att här utnyttjas varje möjlighet till feltolkningar. :D

Jag menar att jag inte lyckats komma in på forumet på ett par dagar då det varit toksegt.

För övrigt heter det ni pratar om "kråkor i trumpeten" på fackspråk. wink.gif.webp

Forumet har, p.g.a. en diskkrach, varit nere i ett par dagar. Så e de. Finns en tråd i luckan om det.

Posted
den avdelningen ska handla om värnplikten

RÄTT!

Men samtliga som är på forumet läser väl allt ändå, eller? :0

Posted

Icke.

Flugor i trumpeten heter det, inget annat!

The Swede

Guest Lt. payne
Posted

Nej nej nej det heter "kräm i tuben". ;)

Ja,vi är sjuka! :) :)

Posted

alltså Tomtar i slangen

häll på gnugga in spola rent..

Heyyhoo Silver !!

Posted

Jag har inte kunnat logga in på forumet på nästan en hel vecka. Mitt lösenord har inte funkat...och servern har inte svarat när jag ansökt om nytt. Men idag har jag äntligen fått nytt lösenord.

Posted
jonte72:

Det låter onödigt att söka nytt lösenord. Det var ju som sagt en serverkrasch som gjorde att forumet låg nere. Inte felaktigt lösenord...

I mitt fall var det strul med lösenordet...testade att komma in i över en vecka. Testade även i dag utan framgång...sökte sedan nytt lösenord, och några minuter senare var jag inloggad med det nya lösenordet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...