gislemark Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 Jag har planer på att tilverka några egna namnbrickor har på jobbet. (har gravyrmaskn) Jag vill därmed ha hjälp med att hitta på en fyndig text, gärna lite "skruvad". Förslag hittils; * Bomskytt (spinnoff på Pirickskytt) Tacksam för alla förslag P:S Detta är enbart för att reta min GB, skall inte användas i tjänsten. DS.
panzerkampfwagen Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 Kör tre stycken. Kanonmat C Kanonmat Kanon
C 2.a pjäs Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 FIENDEN SERG KÄLLSTRÖM FEG SERG KÄLLSTRÖM 5. KOLONNEN SERG KÄLLSTRÖM Valfritt efternamn, såklart!
Guest J-Star Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 Entropimakare. (Entropi betyder ungeför "oordning"). /J
APC-mannen Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 Som din riktiga namnbricka fast med förnamn istället för efternamn. Torde reta de flesta MÖP:ar...
Strix Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 "C Allt" "Stor C Allt" har förövrigt två GB på Kvarn... så går det när man har kontakter på förrådet :S
Vikström Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 ELAK Gjorde en egen elakbricka genom att klippa till lite FELAKTIG-tejp när jag var C kaminvård under remin. Mycket uppskattat
Guest J-Star Posted February 9, 2005 Report Posted February 9, 2005 "Pinko Commie" "Bush Fan Boy" "C Lysenko Forskarlag" /J
scattergun Posted February 9, 2005 Report Posted February 9, 2005 Har en svart från I21 sjunde komp som lyder "Leg. Idiot"
SG OLSSON Posted February 9, 2005 Report Posted February 9, 2005 Ett påhittat m-nummer? Varenda möp kommer att leta ihjäl sig efter vad det är
gislemark Posted February 10, 2005 Author Report Posted February 10, 2005 Ett påhittat m-nummer? Varenda möp kommer att leta ihjäl sig efter vad det är Hmmm Varför ett påhittat M nummer Kan inte någon ge mig ett M nummer på någon liten obetydlig liten sak, typ: Blyertspenna 2000. Det vore ju ballare att kunna förklara vad det e för något.
Lockwed Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 Är det till tex en signalist så kan du ju stansa in fältapa i namnbrickan. En bilförare på mitt kompani fick en namnbricka med texten bilförstörare vid muck, den garvade jag rätt gott åt
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.