LtX Posted March 14, 2013 Report Posted March 14, 2013 Köpte, för många (10) år sedan, en t-shirt på dåvarande ATK ur vad jag antar var FM:s profilkollektion. T-shirten är i Svenska flaggans färger med rund hals och flygvapnets emblem ( tre kronor inneslutna i en cirkel), med "mil.se" på ryggen. Jag har alltid gillat tröjan och faktiskt fått mycket positiv Feedback från folk utanför firman som tycker att den är snygg.Tröjan börjar nu tappa lite i färg o form, så frågan är; finns den här fortfarande i firman, och i sådana fall var?//LtX Quote
bushman Posted March 15, 2013 Report Posted March 15, 2013 Vet ej om det går att hitta den du söker. Jag såg mörkblåa hoddies och t-shirts med texten ''swedish air force'' såldes på LSS i uppsala 2010. Men de saknade symbolen. Denna finns hos armygross.se iaf: http://armygross.se/militarklader/militar-t-shirts/t-shirt-swedish-air-force-od/ Quote
LtX Posted March 18, 2013 Author Report Posted March 18, 2013 I princip samma fast utan texten "Sweden" under märket, och att min tröja är blå. Quote
bushman Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 I princip samma fast utan texten "Sweden" under märket, och att min tröja är blå.Jo jag vet vilken du menar men jag har inte sett någon sälja den sedan 2010.Och då var det i ''skyltfönstret'' hos F7 pers-shop. Men bedömmer att info och rekryteringsavd bör kunna ha dem. Quote
LtX Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Tackar för infon! Får försöka ta vägen förbi ngn pers-shop vid tillfälle. //LtX Quote
bushman Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 Tackar för infon! Får försöka ta vägen förbi ngn pers-shop vid tillfälle. //LtX Och då blir det problem.Pers-shoparna existerar inte längre. Åtminstone inte officiellt iaf. Varav min gissning faller på rekryterarna. Quote
LtX Posted March 20, 2013 Author Report Posted March 20, 2013 Se där! Det var onekligen ett tag sedan jag satte foten innanför grindarna . . . . . . Tack ändå! //LtX Quote
Recommended Posts