hudson Posted January 4, 2009 Report Posted January 4, 2009 Hur får man fjutt på den, är det Zero Hour 1.04 som gäller eller vad? Intruktioner tack.
Axel of Sweden Posted January 8, 2009 Report Posted January 8, 2009 Man lägger .BIG filen i ZH,s installationsmapeen för att installera modden
Axel of Sweden Posted January 26, 2009 Report Posted January 26, 2009 (PBV-302 är nu med i modden) Eftersom Sverige är klart vill jagha förslag till Ryssland, tx generalförmågor,enheter,uppgraderingar etc är Nuvarande generalförmågor till Ryssland: Rank 1: MI-28N Havoc Rank 3: TU-22M bombanfall (3 nivåer) TU-22M Robotanfall BM-30 Smerch VDV Luftburna styrkor (3 nivåer) Rank 5: TU-160 FOAB attack S-300 Luftvärn just nu har jag tyvärr brist på ideer, jag har tänkt att släppa en ny version nån gång i vår
Jesper86 Posted January 31, 2009 Report Posted January 31, 2009 Finns det möjlighet att göra det till bara extra "Factions"? Så man kan spela vanligt spel med Sverige och Ryssland mot dom redan existerande USA, GLA och China? Vet att den ena modden fungerar så men då är Sverige lite väl bra.. Om du kan på något enkelt sätt göra att man kan använda Sveriges skins i på ett välbalanserat sätt skulle jag uppskatta det
Axel of Sweden Posted February 2, 2009 Report Posted February 2, 2009 Jag har tänkt att släppa en version med det "gamla" spelsättet för att jag tror inte att det "nya" spelsystemet kan ha AI
Axel of Sweden Posted May 2, 2009 Report Posted May 2, 2009 http://www.moddb.com/mods/operation-garbo/images/sibylla modden lever ännu
Krook Posted May 2, 2009 Report Posted May 2, 2009 Mycket snyggt! Jag blir sugen på att spela faktiskt. Var någonstans hittar jag modden att ladda ner och hur gör jag? /K
Axel of Sweden Posted May 5, 2009 Report Posted May 5, 2009 Mycket snyggt! Jag blir sugen på att spela faktiskt. Var någonstans hittar jag modden att ladda ner och hur gör jag? /K Det känns som att Releasen närmar sig, Sverige har nu både röster och AI det är bara ny meny och nya banor kvar ny HKP-9 (Jag fräshar upp en del enheter till releasen) Länk 1 Länk 2 Enorma bilder kan med fördel länkas. Rokare/BG -------------------- REGLER
darkjak Posted May 9, 2009 Report Posted May 9, 2009 Jag skulle vilja att ni plockar med Draken också. Mina tankar om det är: Fördelar: Överlägsen hastighet. Billigare än Gripen. Bra för att patrullera luftrummet. Nackdelar: Dålig verkan mot hårda markmål Något sämre effekt mot luftmål än Gripen.
Axel of Sweden Posted May 20, 2009 Report Posted May 20, 2009 Det kommer en ny, välpolerad version snart med röster och i princip helt nytt sverige bara en ny bana, jag är ingen expert på det direkt
Axel of Sweden Posted May 24, 2009 Report Posted May 24, 2009 http://www.moddb.com/mods/operation-garbo/...ration-garbo-20
Axel of Sweden Posted June 10, 2009 Report Posted June 10, 2009 en ny version är släppt nu, http://www.moddb.com/mods/operation-garbo/...ration-garbo-20
Raghor Posted June 29, 2009 Report Posted June 29, 2009 De är riktigt grymt faktiskt. Diggar denna modd rätt bra. Splar inte vanliga Generals längre bara för de.
Anton275 Posted June 15, 2012 Report Posted June 15, 2012 Ser ut att vara ett bra mod, dock synd att det är nedlagt. Hade gärna sett en fortsättning på detta Finns fortfarande folk som spelar Generals // Anton
weekendwarrior Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 Jag skulle vilja se en svensk mod till Sudden strike I, II och III.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.