Jump to content

Vart ska skåpen stå?


söderman

Recommended Posts

Vart skriver man egentligen om saker som rör direkt strid, och andra saker runtom det? Skrev om att anfallas av jordgetingar under strid, men blev skickad till markan. Nu vet inte jag om det redan står någonstans, man var snäll och savar på det iallafall.

Link to comment
Share on other sites

Seriösa trådar om strid placeras förslagsvis i Luckan, oseriösa (enligt BlåGul) trådar om strid i markan. Så tolkar jag det. :Malaj:

 

Rätt.

 

Jag kan inte se det riktigt seriösa i en fråga om jordgetingar, hur jag än försöker.

Faktiskt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Rätt.

 

Jag kan inte se det riktigt seriösa i en fråga om jordgetingar, hur jag än försöker.

Faktiskt.

 

 

Det är en grejj som kan hända, och jag skulle väldigt gjärna veta vad man ska ta sig till i ett sådant läge.

Hm........., Du kanske måste vara mer på din vakt............. för att skydda dig........:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Finns väl nån fin skröna om en flottist som sköt en svan? :baskerFN:

Inte en skröna och inte en flottist. Bl.a var en paddel och en klepperkajak var inblandade. :clap:

Har hört en variant (av en inblandad) men då var det en flottist (under ytsimning), två svanar och en kniv!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

Finns väl nån fin skröna om en flottist som sköt en svan? :happy:

 

Inte Lennart väl???????? :P

 

:navy:

 

Den variant jag hörde var det iaf en vpl som stod på vakt i karlskrona och blev attackerad av en svan, det blev ett jävla liv och sen hörde man ett skott, sen smusslade dom undan svanen på nåt bra sätt, har för mig att min källa sa att dom gav den till kocken på sin skuta :rockon: sanningshalten kan ifrågasättas då detta är hörsägen.. och då kan ju allt möjligt ändras :wacko:

 

två blodtörstiga gamar och en soldat med kniv i vattnet? massive! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...