Jump to content

Getaway filmerna

Guest

Recommended Posts

haha :)

nja själv tycker jag att det finns vettigare saker att titta på..

Och just ovanstående film var ju en av de sämsta getaway filmer jag sett.

synd..

Får se om jag orkar leta upp länkarna til de andra...

Flygbomba miffona med smånubb och spikmattor.

Så grymt hänsynslöst att köra sådär.

Dom verkar ju göra det när Ing och alla andra sansade människor har gått och lagt sig. Tur är väl det...både för dom och för oss

Guest Johannes

respektlöst? - visst. livsfarlig? - jajamen. idiotiskt? - utan tvekan. Men ganska kul att se på :D

Är det föresten nån som sett den nya filmen när dom drar i 200 på motorcykel genom luleåcentrum mitt på dan. Fyfan, vilka tokar.

Jag håller med om att de är roliga att titta på ...det går ju fort så in i H-E.

Men det är förbannat oansvarit att köra så fort på vanliga vägar...inte lika tufft när man kör ihjäl oskyldiga bilister.

Spåra upp förarna+compani och ge dom långa fängelsestraff för grov vårdsslöshet i trafik, motstånd mot polisman mm.

Ja visst är det jävlig häftigt! Tänk vad jävla häftig de kommer va när de får bredsladd och plöjer in i en grupp ungar som ska över vägen.

Skärpning för fan! :sneaky2  Man får hoppas att dumjävlarna hinner åka fast eller köra ihjäl sig innan de tar livet av någon oskyldig! Oansvariga jävla idioter är vad de är! Hur fan kan man leka med folks liv sådär?

ING

Vad tror du om lanseringsbilen till krb 5 som vägspärr för dessa idioter :)

Bra idé. Dem man inte stoppar med den behöver man nog inte vara rädd för att de ska köra för fort iallafall. :P

Guest Lt. payne

Kan låta rått men är sant..

Såna personer straffar ut sej själva ganska snabbt,antingen mot en husvägg eller en lastbil.

När den tuffaste av dom har gjort slut på sitt livskapital

brukar de andra lära sej att ingen är osårbar.

Personligen tycker jag de kan köra på en racerbana.

Och vill de inte det utan tycker att det är kul att riskera andra människor liv och lem inne i städerna ska de pryglas med

en nio svansad katt tills man kan räkna revbenen!

Jag vet inte hur det är med de andra filmerna men jag "såg" när de spelade in Getaway in sthlm 1.

Var på väg hem till fots efter en ordentlig fylla när en kille skriker på mig med megafon att hålla undan. (detta var på strandvägen i slutet av filmen). De spärrade också av korsningar och liknande så ett visst ansvar tar de väl. Framförallt är det inte lika wild som i filmen.

Men de inspirerar säkert ett och annat pucko att göra samma sak med annat resultat.

Kan låta rått men är sant..

Såna personer straffar ut sej själva ganska snabbt,antingen mot en husvägg eller en lastbil.

När den tuffaste av dom har gjort slut på sitt livskapital

brukar de andra lära sej att ingen är osårbar.

"Förhoppningsvis" är det en en lastbil och inte en gäng skolungdomar..........

Fordonsmina 13 är inte att tänka på???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...